بهترین باشگاه‌های فرار از اتاق در تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین باشگاه‌های فرار از اتاق در تفلیس

در سال‌های اخیر بازی‌های فرار از اتاق به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های جمعی مخصوصا در بین جوان‌ها تبدیل شده‌اند. در این بازی شما در یک اتاق با تمی خاص حبس می‌شوید و باید با حل پازل‌ها و معماهای مختلف، کلید بیرون رفتن از آن مکان را پیدا کنید. در شهرهای مختلف، بازی‌های متفاوتی وجود دارد که می‌توانید به آن‌جاها بروید اما اگر تور تفلیس را برای سفر آینده خود انتخاب کرده‌اید، ما این باشگاه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که هر کدام چند اتاق مختلف با تم‌های جالب و معماهای عالی دارند.

 

IQB Game

IQB Game یک مجموعه بازی در تفلیس است که چندین فعالیت مختلف را برای سنین متفاوت تدارک دیده که خیلی از آن‌ها شامل بازی‌های فکری خلاقانه می‌شود. در بین این بازی‌ها، دو بازی فرار از اتاق نیز وجود دارد که یکی Other Side و دیگری Apartment 33 نام دارد. این دو بازی اگر چه تمی مختلف دارند، اما هر دو در فضایی قدیمی و نمایانگر دوران شوروی سابق جریان خواهند داشت.

Other Side تم ماورایی دارد که شما با حل معمایی درباره روح‌ها درگیر خواهید بود و در Apartment 33 باید در نقش کارآگاه ظاهر شده و معماهای پیش رو را حل کنید. در مجموع این بازی‌ها اگر چه دکوری نسبتا ساده دارند، اما به خاطر معماهای خاص و خلاقانه، جزو بهترین بازی‌های فرار از اتاق در تفلیس به حساب می‌آیند.

 

گشتی در پارک ریکه تفلیس

آدرس: 67 Belinski St

 

Escape Room

این مکان نیز با این که اسم "اتاق فرار" را بر روی خود گذاشته، اما مجموعه‌ای جالب است که انواع بازی‌ها مخصوصا در زمینه‌ی بازی‌های رو میزی را در اختیار مشتریانش می‌گذارد و عموما هم خیلی شلوغ است. بازی‌های فرار از اتاق Escape Room 60 دقیقه به شما فرصت می‌دهد و شما می‌توانید در تیم‌های ۲ تا ۳ نفره در آن‌ها شرکت کنید.

در این جا نیز دو اتاق در نظر گرفته شده که یکی شما را در نقش زندانی در یک کشتی دزدان دریایی قرار می‌دهد و دیگری شما را به هاگوارتز برده تا در دنیای هری پاتر، سعی کنید از اتاقی جادویی فرار کنید. طراحی دکور اتاق‌های بسیار زیباست و شما برای فرار باید معماهای مختلفی را طی کنید و این معماها رفته رفته سخت‌تر می‌شوند.

آدرس: 1 Vazha-Pshavela Dead End

 Brain Drain

این مکان را باید مجهز‌ترین باشگاه اتاق فرار در تفلیس به شمار آورد که ۴ اتاق با تم‌های کاملا مجزا داشته و با دکور عال، یک انتخاب فوق‌العاده برای شما در سفر به تفلیس محسوب خواهد شد. درجه سختی بازی‌ها به نوعی طراحی شده که شما می‌توانید از اتاق‌های کمی راحت‌تر یا اتاق‌ خیلی سخت را انتخاب کنید. برای شروع هر اتاق باید بین ۲ تا ۵ نفر باشید و افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند در این بازی شرکت کنند، اما پیشنهاد ما برای این بازی‌ها، افراد بزرگسال است چون معماها سخت بوده و کوچک‌ترها تنها در اتاق هستند و نمی‌توانند خیلی در بازی شرکت کنند.

 

هتل‌های تفلیس با بالاترین امتیاز در بوکینگ

همانطور که گفتیم، چهار اتاق با تم‌های متفاوت برای این مکان در نظر گرفته شده که یکی A.I Rebellion با تم علمی تخلی است که آسان‌ترین اتاق مجموعه به حساب می‌آید، دیگری فرار از زندان بوده و پورتال نیز با تم علمی تخیلی داستان گذر از یک پورتال برای فرار از اتاقی است که در آن گیر کرده‌اید. اما رنگین‌ترین اتاق مجموعه Psycho نام دارد که البته سخت‌ترین نیز هست و برای شروع به ۳ تا ۴ نفر احتیاج دارید و نمی‌تواند ۲ نفره وارد آن شوید. بر خلاف فضای رنگین و شاد، Psycho معماهای واقعا سختی دارد!

آدرس: 2 Mari Brose Street

 

13th Door و Sazoland

دو انتخاب آخر ما مراکز کوچک‌تری هستند که با معماهای نسبتا راحت‌تر، جایی برای خانواده‌ها محسوب می‌شوند تا بتوانند، همراه یکدیگر به حل معماهای مختلف بپردازند و از اتاق‌هایی که طراحی شده فرار کنند. 13th Door البته تم ترسناک دارد و شما باید از فضای یک زندان که توسط قاتلی طراحی شده فرار کنید.

در Sazoland اما اوضاع کاملا فرق کرده و با دکور ساده‌ای که طراحی شده، شما به دنیای آلیس در سرزمین عجایب برده خواهید شد. در این مجموعه، روایتگرانی هم هستند که شما را در طول بازی راهنمایی کرده یا معماها را برایتان شرح می‌دهند. هر دو مجموعه، ۶۰ دقیقه زمان برای فرار در اختیارتان می‌گذارند و برای بازی‌ در آن‌ها باید ۲ تا ۵ نفر باشید.

 

محبوب‌ترین تفریحات تور گرجستان

آدرس 13th Door: 45, 47 Kote Afkhazi St

آدرس Sazoland: Vazha Pshavela avenue, 78

۳۰ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران