۶ تور جذاب قایق سواری در سنت پترزبورگ

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۶ تور جذاب قایق سواری در سنت پترزبورگ

وقتی به تور سنت ‌پترزبورگ می‌روید، می‌توانید از زوایای مختلفی زیبایی‌های این شهر کم‌نظیر را تماشا کنید. شهری که از ۴۲ جزیره‌ی به هم متصل شده از طریق کانال‌های آبی شکل گرفته و همچون تارهای در هم تنیده شده، یک مجموعه فوق‌العاده را شکل داده‌اند. می‌توانید در هر گوشه از این شهر قدم بزنید، از موزه‌ها بازدید کنید یا به هر مسیری که خواستید بروید، اما بدون یک گردش آبی و قایق سواری در این شهر، سفر شما تکمیل نخواهد بود. برای همین است که تورهای متفاوتی برای قایق سواری در سنت پترزبورگ وجود دارد که انتخاب را برای شما مشکل می‌کند.

 

تجربه کلاسیک از قایق سواری در سنت پترزبورگ

کمپانی‌های زیادی هستند که تورهای مختلف قایق‌سواری در سنت پترزبورگ را برای شما ارائه می‌کنند و همگی در تبلیغ‌های خود از واژه‌هایی نظیر "بهترین" یا "جذاب‌ترین" مسیرها استفاده می‌کنند. پیشنهاد ما این است که به تبلیغات‌هایی که در خیابان می‌بینید، توجه نکرده و سراغ شرکت‌های معتبر همچون The Lions در بندر Dvortsovaya بروید که از قدیمی‌ها هستند. این شرکت قایق‌هایی را به صورت مداوم به مسیر رودخانه نوا، خلیج فندلاند و کانال‌های درون شهری می‌فرستد که شما می‌توانید با شرکت در آن‌ها، یک تجربه کلاسیک از قایق سواری در سنت پترزبورگ داشته باشید.

این کروزها قیمت خیلی زیادی ندارند و شما اگر انتخابتان رفتن به کانال‌های آبی باشد، می‌توانید از مناطق زیادی همچون آرمیتاژ، قلعه پیتر و پائول، باغ تابستانی، پل آنچیکوف و ... بازدید به عمل آورید. از شرکت‌های دیگر می‌توان به Neva Trip و Astra Marine اشاره کرد که همگی کروزهای ذکر شده را دارند و به مسیرهای مختلف می‌روند. شرکت در این تورها به مقصد رودخانه و کانال‌های آبی، حدود ۱۱ تا ۱۴ دلار خواهد بود. قبل از خرید بلیط، حتما مطمئن شوید که در آن سفر راهنمای انگلیسی زبان وجود خواهد داشت.

 

معرفی ۱۰ پارک جذاب در روسیه

قایق‌های خصوصی

البته همیشه می‌توانید قایق‌های خصوصی اجاره کرده و خود به دل آب بزنید و به هر جایی که خواستید بروید. این انتخاب برای آن‌ها که به دنبال ماجراجویی هستند و البته دوست ندارند در جمع‌ها بزرگ به گردش بروند، بهترین انتخاب خواهد بود. البته عموما قایق‌های کوچک برای این کار در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید، خیلی راحت‌تر در کانال‌های آبی حرکت کنید. این قایق‌ها تا ۶ نفر گنجایش داشته و برای اجاره‌ی آن باید حدود ۹۲ دلار پرداخت نمایید. مدل‌های کوچک‌تر ۴ نفره همه هستند که قیمت پایین‌تری حدود ۷۶ دلار دارند.

تورهایی از مبدا Sevkabel

بندر Sevkabel که در جزیره‌ی Vasilyevsky واقع شده است، در گذشته یک کارخانه کشتی سازی بوده که حالا به بندری خاص و متفاوت بدل شده است و خیلی‌ها برای تماشای غروب آفتاب و شرکت در فستیوال‌ها و جشن‌های تابستانه به آن‌جا می‌روند. تورهایی قایق سواری که از این محل برگزار می‌شود، عموما به گشت و گذار در مسیرهایی که جاذبه‌های تاریخی وجود دارند، ختم خواهد شد. کل این سفر نیز حدود ۲ ساعت به طول می‌انجامد و چیزی نزدیک به ۱۱ دلار برایتان هزینه در پی خواهد داشت. این تورها یک تجربه متفاوت در سنت پترزبورگ بوده و از مسیرهای اصلی قایق‌های تفریحی به دور هستند.

 

معرفی سه شهر مهم توریستی روسیه

یک شام عالی بر روی آب

اگر می‌خواهید قایق سواری در سنت پترزبورگ را با صرف یک شامل عالی تلفیق کنید، بهتر است سراغ رستوران شناور و بسیار معروف Volga-Volga بروید که یک رستوران و قایق درجه یک و لوکس به حساب می‌آید. این کروز که بر روی رودخانه نوا حرکت خواهد کرد، هم از کنار بسیاری جاذبه‌های مهم سنت پترزبورگ می‌گذرد و هم یک شام عالی در قواره‌ی رستورانی لاکچری را برایتان سرو می‌کند. منوی این رستوران شناور غذاهای کلاسیک ایتالیایی، اروپایی، تایلند، ژاپنی و روسی را در خود دارد و چندین غذای دریایی فوق‌العاده نیز برای انتخاب پیش روی شما می‌گذارد.

البته چنین تجربه‌ی جذابی، هزینه‌ی زیادی نیز برای شما خواهد داشت و شما برای هر نفر باید حدود ۷۶ تا ۹۲ دلار پرداخت کنید. این کشتی‌ها بر اساس وعده‌های غذایی مختلف از ساعت‌های متفاوت در روز به حرکت در می‌آیند که شامل ساعت ۱ ظهر، ۳ بعد از ظهر، ۷ غروب، ۱۰ شب و ۱ بامداد می‌شود.

تور شبانه قایق سواری زیر پل متحرک سنت پترزبورگ

تقریبا تمام شرکت‌های مهم قایق سواری در سنت پترزبورگ، تور شبانه زیر پل متحرک "پالاس بریج" را ارائه می‌کنند. وقتی اولین بار برای دیدن این پل بروید، تعجب خواهید کرد که چه تعداد قایق و چه جمعیتی از گردشگران برای بازدید از پل هنگام باز شدن به این محل می‌آیند. مخصوصا در ایام "شب‌های سفید سنت پترزبورگ" که این جمعیت دو چندان می‌شود. تورهای معمولی برای این محل حدود ۱۴ دلار هستند.

مثل روس‌ها شب زنده داری کنید

و در آخر برای یک شب عالی پیشنهاد می‌کنیم سوار قایق‌های تفریحی شوید و تا پاسی از شب به جشن و خوشگذرانی بر روی رودخانه نوا بپردازید. یکی از معروف‌ترین قایق‌ها برای این کار Purga است که جمعه و شنبه شب از ساعت ۱۰ شب حرکت کرده و حداقل تا ۴ ساعت در آب می‌ماند و برنامه‌های مختلف برای شما برگزار می‌کند. بلیط شرکت در این تور خاص ۲۳ تا ۳۱ دلار است.

 

معرفی ۶ مجسمه دیدنی در روسیه

۲۶ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران