هتل ۵ ستاره لندمارک (Landmark) در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
هتل ۵ ستاره لندمارک (Landmark) در باکو

امروز ما در مقتدرسیر تابان، یک هتل ایده‌آل و مجلل در پایتخت آذربایجان را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تواند انتخابی عالی برای تور باکو به حساب بیاید. یک اقامتگاه ۵ ستاره‌ی عالی که امکانات رفاهی کاملی را در یکی از بهترین جاهای شهر برایتان به همراه خواهد داشت. پس همراه ما باشید تا کمی از هتل لندرمارک (Landmark) برایتان بگوییم:

 

کوتاه درباره هتل لندرمارک باکو

این هتل مجلل و زیبا درست در قلب باکو واقع شده است و تا سالن اپرای معروف شهر تنها ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد و دیگر جاذبه‌های شهر همچون قصر حیدر علیف یا میدان فواره‌ها نیز در ۲ کیلومتری این مکان واقع هستند. هتل ۴ طبقه‌ی بالایی برج لندمارک ۳ را در اختیار دارد و همین باعث شده تا شما بتوانید در کنار اقامتی فوق‌العاده، منظره‌ای شگفت‌انگیز از ظهر را نیز نظاره کنید.

این مجموعه یک هتل بزرگ و شلوغ محسوب نشده و بیشتر یک بوتیک هتل است که مجموعا ۷۶ اقامتگاه در خود دارد که دکور آن‌ها با کارهای هنرمندان آذری تزیین شده‌اند. امکانات رفاهی این هتل درخور یک هتل ۵ ستاره است و طراحی داخلی آن واقعا عالی بوده، اما تجمل یک جای لاکچری را ندارد.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره باکو

اتاق‌ها و اقامتگاه‌ها

هتل ۵ ستاره لندرمارک‌، در مجموع ۴۹ اتاق دلوکس، ۱۲ سوییت جونیور، ۷ استودیو آپارتمان و ۸ آپارتمان دو خوابه لاکچری در خود دارد که در چهار طبقه‌ی برجی که از آن گفتیم واقع شده‌اند و با پنجره‌های بزرگ، هم در طول روز نور طبیعی را برای شما به همراه خواهند داشت و هم این که منظره‌ی شهر را از آن بالا می‌توانید به تماشا بنشینید.

از جمله امکاناتی که می‌توانید در تمام این واحدها در اختیار داشته باشید می‌توان به اینترنت رایگان بی‌سیم و با سیم، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای بین‌المللی، سرویس بهداشتی بسیار خوب، حمام بزرگ همراه با وان، دستگاه چای و قهوه ساز، مینی‌بار، میز تحریر و ... اشاره کرد. سرویس خشک شویی، روم سرویس ۲۴ ساعته و همچنین گاو صندوق در ابعاد لپتاپ نیز از دیگر خدمات هتل لندرمارک است که برای تمام واحدها وجود دارد.

 

هتل ۵ ستاره ماریوت بلوار در باکو

تفاوت‌ واحد‌های گفته شده عموما در فضای آن‌هاست و البته هر چه این فضا بزرگتر می‌شود، مبلمان و تجهیزات بیشتری نیز در آن‌ها گنجانده شده است. اتاق‌های دلوکس ۴۲ تا ۴۸ متر مربع وسعت داشته و در طبقات ۱۴ تا ۱۸ واقع شده‌اند. استودیو آپارتمان‌ها نیز در همین طبقات بوده و ۴۵ تا ۴۸ متر مربع مساحت دارند. تمامی این استودیو آپارتمان‌ها در سمت شرقی برج واقع شده و به همین دلیل تصویری فوق‌العاده از طلوغ خورشید را برای شما به همراه خواهند داشت. سوییت‌های جونیور نیز در همین طبقات بوده و ۵۵ متر مربع وسعت دارند و امکانات خیلی بهتری با ظاهر شکیل‌تر در آن‌ها در نظر گرفته شده است و در نهایت آپارتمان‌های دو خوابه ۱۰۰ متر مربعی که در طبقه ۱۸ هستند و دارای میز نهار خوری، مبلمان بیشتر، فضای به مراتب باز‌تر و طراحی مجلل‌تری هستند.

دیگر بخش‌های هتل لندرمارک باکو

بخش‌های تفریحی زیادی برای این هتل در نظر گرفته نشده و تنها یک استخر نسبتا بزرگ سرپوشیده است که این خوبی را دارد که در تمام طول سال می‌توانید از آن استفاده کنید. با توجه به قرار گیری این استخر در طبقات بالایی برج، نمایی زیبا از آن‌جا نیز می‌توانید تماشا کنید که در روزهای برفی سال، فوق‌العاده خواهد بود. در کنار این استخر یک سالن ورزش با امکانات بسیار خوب و همچنین سونا و اتاق بخار در نظر گرفته شده است. در بخشی از سالن ورزش میزهای پینگ پنگ نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

 

معرفی ۷ هتل استخردار باکو

غذا و نوشیدنی

اما در این بخش، لندرمارک خوش می‌درخشد. چند رستوران عالی برای این مکان در نظر گرفته شده که از غذاهای ایتالیایی، اروپایی، هندی، ترکی ، چینی، تایلندی و ... را شامل می‌شوند. همچنین رستوران Caspian Grill & Terrace را خواهید داشت که در تراس زیبا واقع شده و تمام شهر زیر پای شماست و شب‌ها هنگام خوردن شام، می‌توانید چراغانی برج‌های شعله را نیز از دور تماشا کنید. حتی یک رستوران ژاپنی در این مجموعه وجود دارد که البته کمی از محیط هتل جداست و در طبقه اول برج واقع شده و از جمله رستوران‌های ژاپنی معروف باکو به حساب می‌آید.

اگر می‌خواهید یک نوشیدنی خوشمزه بنوشید نیز انتخاب‌های خیلی خوبی در این هتل دارید. از Sky Bar در بالاترین نقطه هتل تا  انواع لانژها، نوشیدنی‌های مختلف از نقاط مختلف جهان را برای شما سرو خواهند کرد.

۰۵ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران