تفریحات تابستانه در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
تفریحات تابستانه در کیش

سفر در تابستان با تور کیش به این جزیره زیبا که همچون مرواریدی در جنوب ایران می‌درخشد، به شما این امکان را می‌دهد که تا دلتان می‌خواهد از تفریحات آبی و هیجان‌انگیز مانند پارک آبی اوشن، اسکی روی آب، غواصی، پاراسل، قایق‌های شیشه‌ای و دیگر موارد که برای سرگرمی گردشگران فراهم شده‌، استفاده کنید. بسیاری از افراد فقط به همین دلیل، انجام فعالیت‌ها و تفریحات آبی کیش، این جزیره را به‌عنوان مقصد گردشگری خود در تابستان انتخاب می‌کنند.

 

تابستان در کیش

یکی از زیباترین و توریستی‌ترین جزیره‌های ایران، کیش است. جزیره‌ای با غروب‌های رویایی و سواحل مرجانی. سواحلی که می‌توانید به دیدن دلفین‌ها و لاک‌پشت‌ها بنشینی، دوچرخه سواری کنید یا با قایق و کشتی به روی آب بروید و از شناور بودن بر روی آب‌های خلیج فارس آرامشی وصف‌نشدنی به دست آورید و لذت ببرید.
گفته می‌شود که کیش تفرجگاه خصوصی محمد رضا شاه و مهمانان مخصوص او بوده است. به همین دلیل از بین دو جزیره اصلی ایرانی، کیش لوکس‌تر و توسعه یافته‌تر است. این جزیره، یک منطقه آزاد تجاری است. برای سفر به کیش گردشگران خارجی تا ۱۴ روز نیاز به ویزا ندارند و فقط یک بلیط رفت و برگشت برای سفر به این نقطه از کشور برای همه مردم جهان کافی است تا از مهمان‌نوازی ایرانی لذت ببرند. بهتر است بدانید تابستان در کیش به شدت گرم و مرطوب است.

 

روزی جذاب در پارک ساحل مرجان کیش

ورزش‌های آبی کیش

انجام ورزش‌های آبی در شهرهای ساحلی و جزایر، یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید در تابستان انجام دهید. به همین دلیل به هنگامی که در این فصل به کیش سفر می‌کنید، این تفریحات را در اولویت لیست خود قرار دهید تا سفری خاطره‌انگیز برایتان رقم بخورد. از پاراسیلینگ تا غواصی در کیش گرفته تا موج سواری و جت اسکی، همگی علاوه بر تجربه‌ای لذتی خاص، آدرنالین خون شما را هم بالا خواهد برد. اگر جزو افرادی هستید که دلتان نمی‌خواهد داخل آب بروید، می‌توانید از قایق‌های کف شیشه‌ای اجاره کرده و از آنجا به زندگی دریایی و رنگی خلیج فارس نگاه کنید. علاوه بر این، اگر دلتان می‌خواهد تفریحات دریایی را به صورت یک جا انجام دهید، راه اسکله تفریحی جزیره را در پیش بگیرید. در اسکله تفریحی کیش که انتهای بلوار دریا قرار گرفته است، می‌توانید ماهیگیری کرده یا ماهیگیری بقیه را تماشا کنید. انواع قایق‌های پدالی، قایق‌های ماهیگیری، قایق‌های پارویی، سه‌چرخه‌های آبی و دیگر امکانات مورد نیاز شما در این مکان وجود دارد.
انواع تفریحاتی که شما می‌توانید در این جزیره انجام دهید، موارد غواصی و نایت دایو، اسکوتر غواصی، اسنورکلینگ، اسکی روی آب، جت‌اسکی، پاراسل، شاتل، بنانا، فلای‌برد، پدل برد، کایت بردینگ، قایق و کشتی سواری، بیگ بال و پارک آبی محبوب‌ترین هستند.

دوچرخه‌سواری

در صورتی که ورزش کردن را دوست دارید و به دوچرخه‌سواری در منطقه‌ای آزاد و زیبا علاقه دارید، یکی از تفریحاتی خواهد بود که می‌توانید در تابستان در جزیره کیش انجام دهید. در کیش یک مسیر ۴۷ مایلی مخصوص دوچرخه سواری وجود دارد که از جاده های ماشین رو مستقل است و با حرکت در این راه می‌توانید سواحلی خلوت و بکر پیدا کنید که مدتی را استراحت کرده و به عکاسی و تماشای آب‌های زیبای دریا بپردازید. همچنین در این جزیره ایستگاه‌هایی برای کرایه دوچرخه، سه چرخه و اسکوترها قرار داده شده‌اند که امکان اجاره آنها به صورت ساعتی یا روزانه وجود دارد.

 

معرفی شهر باستانی حریره در کیش

ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجانی کیش در سمت شرق جزیره واقع شده است. این ساحل به دلیل مرجان‌های زیبایی که در آنجا یافت شده، به این نام شهرت پیدا کرده است. مسیر ساحل درختکاری شده و شما با قدم زدن در آنجا می‌توانید چشم‌انداز ویژه‌ای از درختان نخل را مشاهده کنید. ساحل مرجانی جزیره، محل بسیار خوبی برای تماشای طلوع آفتاب است. پس اگر کمی سحرخیز باشید، می‌توانید علاوه بر پیاده‌روی قبل از گرم شدن هوا، یکی از بهترین و به یاد ماندنی‌ترین مناظر زمین را که آفتاب از سمت دریا بالا می‌آید را ببینید.

۱۹ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران