در سفر دبی کجا اقامت داشته باشیم؟

جاذبه‌های گردشگری دبی
در سفر دبی کجا اقامت داشته باشیم؟

دبی مقصدی جذاب و بسیار لوکس است که مسافرانی از تمام دنیا به خود می‌بیند و حتی مشهورترین چهره‌های دنیا در آن ملک و املاک خریداری کرده‌اند. با این همه دبی را باید مقصدی چند وجهی معرفی کنیم که عاشقان تاریخ و فرهنگ، عاشقان معماری و تکنولوژی و همچنین تفریحات آبی و گردش همگی از سفر به آن راضی خواهند بود. اگرچه از لحاظ وسعت نمی‌توان آن را شهری خیلی بزرگ توصیف کرد اما تنوع محیطی در محلات آن وجود دارد. بنابراین با توجه به سلیقه و انتظاری که از تور دبی دارید می‌توانید در بهترین نقاط مناسب آن اقامت داشته باشید.

 

السف/الفهیدی، شهر قدیمی دبی: برای سنت و فرهنگ

این منطقه با برج‌های بادی، کوچه‌های باریک و تو در تو، بازارهای پر جنب و جوش، حیاط‌های آفتاب‌گیر و موزه‌های بسیار زیاد، همه در کنار نهر دبی، آنقدر سنتی هست که شما را مبهوت خود کرده و کاملا ذهنیت شما را از بودن در دبی برهم بزند. برای تجربه غذایی سنتی و عربی در دبی با طعم و مزه‌ایی فوق‌العاده به Sheikh Mohammed Centre for Cultural Understanding بروید و از غذاهای خوشمزه منو چیزی بخورید. می‌توانید قبل از رفتن بررسی کنید ببینید که چه چیزهایی ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید برای اقامتی لوکس به بوتیک هتل‌هایی همچون XVA یا هتل Al Seef Heritage بروید.

 

معرفی هتل فرودگاه بین‌المللی دبی

جمیرا: برای گشت و گذاری لوکس در حاشیه ساحل

جمیرا که یکی از بهترین مناطق دبی است که کیلومترها در امتداد ساحل تا جنوب غربی مرکز دبی امتداد پیدا کرده و برای کسانی که به دنبال تجملات هستند مناسب است. جمیرا که دارای ویلاهای زیبا و مناطق تجاری کوچک اما شناخته شده است، هتل های مجلل و مشهوری مانند Mandarin Oriental و برج العرب را نیز در خود جای داده است. همچنین La Mer یکی از نقاط بسیار برجسته و جذاب در جمیرا است که شامل مجموعه‌ای از فروشگاه‌های بوتیک، رستوران‌ها و پارک آبی مهیج ساحلی می‌شود. شما در اینجا به مجموعه بی‌انتهایی از فعالیت‌ها و سرگرمی‌های لوکس دسترسی خواهید داشت. جایی که چهره لوکس دبی در تضادی شدید با شهر قدیمی خودنمایی می‌کند.

مرکز شهر - مرکز جدید: در قلب شهر

نواحی اطراف برج خلیفه به مرکز شهر جدید دبی تبدیل شده و بسیاری از جدیدترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های دبی را در خود جای داده است. شما در این ناحیه به مرکز خرید دبی، اپرای دبی، فواره دبی و البته بلندترین برج جهان در دسترسی خواهید داشت. برای شامی به یادماندنی به Souk Al Bahar که نمایی بی‌نظیر از چشمه رقصان ارائه می‌دهد بروید و از غذاهای علالی و محیط جذابش بهره‌مند شوید. هتل‌های بسیار زیادی در اینجا وجود دارد، اما برای بهترین تجارب می‌توانید به La Ville at City Walk، نه چندان دور از مرکز شهر بروید یا اگر به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه‌تر هستید به Rove Downtown بروید.

 

تنها هتل ۷ ستاره جهان در برج‌العرب دبی

پالم: نهایت لوکس گرایی و تجملات

اگر به دنبال نهایی‌ترین تجملات هستید باید خودتان را به پالم برسانید. این جزیره عظیم دست‌ساز بشر به شکل یک نخل، محل قرارگیری برخی از مجلل‌ترین هتل‌ها از جمله Fairmont ، Waldorf Astoria و Atlantis در انتهای جزیره است. این منطقه اخیرا برای خودنمایی بیشتر از بزرگ‌ترین فواره جهان، فواره نخل که ۱.۳۳۵ متر مربع و بیش از ۳۰۰۰ چراغ LED ،۷۵۰ نازل دارد و می تواند تا ۱۰۵ متر آب به هوا بفرستد، رونمایی کرد. همچنین نخل یکی از زیباترین مناظر هوایی دبی را دارد که می‌تواند با سقوط آزاد و چتربازی از آن آن دیدن کنید.

دبی مارینا: برای گشت و گذار و تفریح

دبی مارینا خود به تنهایی همچون شهرکی شامل ده‌ها برج مجلل و چشمگیر است. کارهای زیادی در اینجا وجود دارد که می‌توانید انجام دهید از نواحی توسعه یافته ساحلی Jumeirah Beach Residence (JBR) گرفته تا کافه‌ها و رستوران‌های درجه یک و عالی و گزینه‌های شبانه انتخاب برای سلیقه‌های مختلفی وجود دارد که همه را راضی خواهد کرد. در امتداد مارینا واک قدم بزنید، سوار تاکسی دریایی شوید یا به فعالیت‌های هیجان انگیزتر مثل جت اسکی سواری، چتربازی یا سقوط آزاد بپردازید. برای اقامتی بی‌نظیر به The Address Dubai Marina که به مارینا مال متصل است بروید و یا در اینترکانتیننتال در کنار JBR اقامت کنید.

 

بهترین هتل‌های منطقه آل برشا دبی

دیرا و قرهود: برای دسترسی سریع‌تر

اگر زمان کمی در دبی هستید و نمی‌توانید مدت زیادی را صرف ترافیک و سفر داخل شهری کنید پس در نزدیکی دیرا و قرهود متوقف شوید. برای شبی مجلل می‌توانید به پارک حیات بروید و یا برای گشت و گذار در شهر به Rove City Centre بروید که در فاصله کمی با سیستم عالی مترو دبی واقع شده است. همچنین برای گشت و گذاری فرهنگی در این محدوده می‌توانید Jameel Arts Centre درست آن سوی نهر قرهود را بازدید کنید.

۲۰ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران