فروشگاه‌های خرید سوغاتی در تقسیم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
فروشگاه‌های خرید سوغاتی در تقسیم

بی‌شک محله تقسیم را می‌توان محبوب‌ترین منطقه توریستی تور استانبول دانست که مقصد اول توریست‌ها بعد از رسیدن به این شهر محسوب می‌شود. تقسیم که شامل میدان تقسیم و خیابان جذاب و بزرگ آن می‌شود در سمت اروپایی استانبول واقع شده است. این قسمت تجاری و توریستی یکی از مهم‌ترین نقاط خرید شهر بوده و به عنوان منطقه مد استانبول نیز در نظر گرفته می‌شود. با بازدید از تقسیم می‌توانید از بهترین فروشگاه‌های برند فروشی و مد رور دیدن کنید و لوازم لوکس بخرید و هم با فرهنگ مردم استانبول آشنا شوید.

 

Soul of Anatolia

فروشگاه روح آناتولی یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید برای خرید بهترین سوغاتی‌های استانبول به آن بروید. این فروشگاه جذاب با الهام از المان‌ها و سلیقه دوره آناتولی حس و حال گذشته استانبول را تداعی کرده و تجربه خریدی جذاب و فرهنگی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند. تمامی لوازمی که در این فروشگاه می‌بینید دستساز و ارزشمند هستند به همین دلیل بعضی از اقلام مبلغی کمی گران‌تر از سایر جاها دارند. از ماگ‌های رنگامیزی شده تا انواع بدلیجات، دستبند و الگو و انگشتر و لباس‌های جذاب شما دست بازی در خرید از این فروشگاه خواهید داشت.

 

آدرس: Camekan Sok. No:4J Bereketzade Mah., Istanbul 34100 Turkey

 

Pera Family

منسوجات موجود در این فروشگاه از کیفیت و بافت شگفت انگیزی برخوردار هستند و انتخاب بسیار زیادی از انواع حوله‌های بافته شده، روپوش و صابون‌ها در رنگ و جنس‌های مختلفی وجود دارد که برای خرید سوغاتی و هدیه عالی هستند. البته تنوع کالاها بالاست و حس و حال فروشگاه باعث می‌شود که مبهوت شوی و برای مدتی فقط اجناس را تماشا کنید. کارکنان و فروشنده‌ها بسیار مودب و صمیمی هستند و به شما در انتخاب کمک می‌رسانند. این فروشگاه یکی از بهترین نقاط شهر برای خرید و هدیه‌های پرمعنا برای خانواده و دوستان محسوب می‌شود.

 

خرید سیم کارت ترک در استانبول

آدرس: Şahkulu, 41, Galip Dede Cd., 34421 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

Manner Istanbul

مانر یکی از برندهای تجاری لوازم خانگی است که در استانبول کاملا شناخته شده است. این فروشگاه در اصل ایده لوازم زندگی و لایف استایل (سبک زندگی) ارائه می‌دهد و هدف آن ایجاد فضای مینی‌مالیستی و زندگی راحت است. شما در این فروشگاه می‌توانید لوازم زیادی را پیدا کنید و به سلیقه خودتان آن‌ها را با هم ست کرده و سبک خودتان را برای منزل و یا اتاق‌ها ایجاد کنید. بسیاری از اقلام عرضه شده در این فروشگاه دستساز و بسیار باکیفیت هستند و سوغاتی بسیار خوبی محسوب می‌شوند. توریست‌های تور استانبول عاشق خرید و گشت و گذار بین لوازم این فروشگاه هستند. از انواع ظروف سفالی و سرامیکی، کوسن‌های مینی‌مالیستی و لباس‌های الیاف طبیعی چیزهای زیادی برای تماشا و خرید وجود دارد.

آدرس: Tomtom, Tomtom Kaptan Sk. No:8, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

Cashmere Bosphorus

اگرچه خیلی از شما در محدوده تقسیم به دنبال فروشگاه‌های مد روز و بوتیک‌ها هستید اما برای سوغاتی و هدیه دادن جایی مثل کاشمر بسفر انتخابی عالی خواهد بود. شما در اینجا می‌توانید طیف گسترده‌ای از پارچه‌های عالی، ترمه‌های بسیار زیبا و باکیفیت و محصولات نساجی چشمگیری پیدا کنید و برای افراد نزدیک و دوستان صمیمی تهیه نمایید. در کنار تمامی پارچه و محصولاتی در اینجا وجود دارد کارکنان فروشگاه بسیار خوش برخورد هستند و لذت خرید را برای شما دو چندان می‌کنند.

 

حقایقی که درباره استانبول نمی‌دانید

آدرس: Yildiz Mah. Ortakoy Salhanesi Sk. No: 6 Besiktas, Istanbul 34349 Turkey

 

PERA CAM ATOLYESI

این فروشگاه در فاصله حدودا ۱۰ متری از برج گالاتا واقع شده و جایی عالی برای درک عمیقی از هنر شیشه است. اگر به دنبال هدیه‌ای متفاوت و بی‌نظیر هستید این جایی است که باید به آن سری بزنید. بنابراین برای قرار گرفتن در محیطی آرام و هنری حتما به این استودیوی جذاب بروید و از دست‌سازه هنرمندی به اسم Gamze Haberal دیدن کنید که هر چیزی در این استودیو می‌بینید همگی هنر منحصر به فرد دست او است. او به طور فعال با بسیاری از تکنیک‌های شیشه‌ای مانند ریخته گری، نقاشی شیشه و شیشه‌های رنگی کار می‌کند. در اینجا شما اقلام بسیار متنوعی همچون گوشواره، گردنبند، انگشتر، دستبند، لوازم جانبی و اشیای مختلف شیشه‌ای، قاب‌ها و تابلوها، مجسمه‌ها، دیوارکوب، نقاشی‌های شیشه ای، نگهدارنده‌های شمع، و خیلی چیزهای دیگر را پیدا کنید.

آدرس: Bereketzade Mahallesi, Camekan Sk. No: 1 D/C, Istanbul 34421 Turkey

 

Lilyum Carpet Kilim Gift

این سوغاتی فروشی جذاب و سنتی که درست در میدان تقسیم واقع شده یکی از فروشگاه‌های فرهنگی با اقلام سنتی فراوان و هنری همچون گلیم، فرش، حباب‌های شیشه‌ای میناکاری شده، دیوارکوب‌های طرح سنتی و خیلی چیزهای دیگر را پیدا کنید. آقا حسن صاحب این فروشگاه فردی بسیار خوش برخورد و باحوصله است که با روی خوش همه چیز را درباره گلیم ترکی به شما توضیح می‌دهد. در حالی که خیلی از فروشگاه‌ها شما را مجبور به خرید اقلامی با قیمت‌های نجومی می‌کنند آقا حسن اصلا اینگونه نیست و علاقه فراوانی به شغل خود دارد و رفتار و منشن او تحسین برانگیز است. بازدید از این فروشگاه به تنهایی تجربه خوشایندی برای شما رقم خواهد زد.

 

بهترین هتل‌های سمت اروپایی استانبول

آدرس: Huseyinaga Mah Mesrutiyet Cad Avrupa Pasaji No 8717, Istanbul 34310 Turkey

۳۱ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران