۸ مقصد پربازدید در کشور مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
۸ مقصد پربازدید در کشور مالزی

مالزی چند مقصد گردشگری بسیار محبوب در شرق آسیا دارد که سالانه گردشگران خیلی زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. وقتی تیتر این مطلب را خواندید، مطمئنا با خودتان گفتید که در این لیست کوالالامپور، پنانگ و یکی دو شهر دیگر حتما هستند، اما دیگر مقاصد گردشگری پربازدید  تور مالزی کجا هستند و مردم به کدام بخش‌های این کشور بیشتر سفر می‌کنند؟

 

کوالالامپور

کوالالامپور بدون شک محبوب‌ترین مقصد گردشگری در مالزی است که سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود می‌بیند. جاذبه‌های این شهر تمام نشدنی هستند و شامل مراکز تفریحی متعدد می‌شوند و هم دیدنی‌های فرهنگی متعددی در آن‌جا وجود دارد. جالب این که وقتی از مراکز خرید کوالالامپور و برج‌های بلند کوالالامپور دور شوید و به خارج از شهر بروید، جاذبه‌های متعدد بیشتری را پیدا خواهید کرد، جاذبه‌هایی که در یک بار سفر به تور کوالالامپور، به هیچ وجه نمی‌توانید از همه‌ی آن‌ها بازدید کنید.

پنانگ

خود مالزیایی‌ها به این جزیره‌ی زیبا در سواحل غربی افخار می‌کنند. مکانی بسیار دیدنی که به غذاهای خوشمزه‌ی خیابانی‌ پنانگ معروف است و سواحلی دیدنی دارد که روزها می‌توانید در آن‌ به تفریح و آبتنی بپردازید. پنانگ طی سال‌های اخیر طرفداران بی‌شماری پیدا کرده و به همین دلیل است که حالا در رتبه دوم پربازدیدترین مقاصد گردشگری مالزی قرار می‌گیرد.

 

بهترین تورهای گردشی نیم روزی در لنکاوی

بورنئو

بورنئو یکی از جیب‌ترین جزایر دنیا است که تنها با یک پرواز ارزان می‌توان از کوالالامپور به این مکان رفت. جایی با طبیعتی فوق‌العاده زیبا و حیوانات شگفت‌انگیزی که در جنگل‌های بارانی‌اش زندگی می‌کنند. این مکان دو بخش مهم دارد به نام‌های ساراواک و صباح که می‌شد هر کدام را به صورت مجزا در لیست آورد، چون هر دو از مراکز بسیار پرطرفدار در مالزی هستند. اگر به دنبال یک طبیعت عالی در این کشور هستید، حتما در طول تور مالزی، برنامه‌ی رفتن به بورنئو را داشته باشید.

ملاکا

شهر زیبای ملاکا در ۲۰ کیلومتری کوالالامپور واقع شده و با توجه به جاذبه‌های متعددی که دارد، به عنوان یک مقصد ایده‌آل برای گردش‌های یک روزه از مقصد کوالالامپور، گردشگران زیادی به این محل می‌روند. این شهر با زیبایی‌های خاصی که دارد در سال ۲۰۰۸ به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو شناخته شده است. کانال‌های آبی در میان شهر، کافه‌های خاص و دیدنی و همچنین مراکز فرهنگی متعدد، از جمله جاذبه‌های گردشگری ملاکا هستند.

 

معرفی نقاط حماسی و ناشناخته مالزی

پارک ملی تامان نگارا

البته در واقع اسم این محل "پارک ملی" است چون معنای اسم مالزیایی آن نیز همین می‌شود. این پارک ملی قدیمی‌ترین جنگل بارانی دنیا را در خود داشته و جدا از زیبایی‌های خیره کننده‌ای که مناظر آن دارند، حیات وحش آن نیز از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن حساب می‌شوند. وجود تورهای متعددی که از شهرهای متفاوت به این مکان می‌روند باعث شده تا تعداد بازدید از این پارک ملی دیدنی در طول سال بسیار بالا باشد.

جزایر پرهنتیان

این دو جزیره‌ی زیبا در کنار هم جزو جزایر گردشگر پذیر مالزی هستند که هم آن‌ها که به دنبال یک اقامت شیک و مجلل هستند آن‌جا را انتخاب می‌کنند و هم کوله‌گردهایی که برای آبتنی و موج سواری به مالزی آمده‌اند. جزایر پرهنتیان بدون شک از زیباترین جزایر مالزی هستند و مناظر بی بدیلی برایتان به همراه خواهند داشت و مقصدی ایده‌آل برای سفری خانوادگی به مالزی نیز محسوب شده و با طبیعت زیبا و سواحل استثنایی‌اش، میزبانی عالی برای شما در طول سفر هستند.

 

بلندی‌های کامرون

بلندی‌های کامرون به عنوان یکی از توسعه یافته‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد کوهستانی در مالزی محسوب می‌شود که در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از سطح دریا با مناظری دیدنی و دشت‌های سبز و باغات چایی که دارد، یک مکان ایده‌آل برای اقامت در تور مالزی خواهد بود. جاذبه‌های گردشگری بلندی‌های کامرون همگی شامل جنگل‌های و دشت‌های سبز می‌شود و شما در طول اقامت در این محل، به گشت‌های طبیعت گردی و پیاده روی در محیط‌های کوهستانی خواهید رفت.

 

۶ ایده‌ی عالی برای سفر به مالزی در کریسمس

لنکاوی

و اما آخرین مقصد گردشگری پربازدید در مالزی، از جمله محبوب‌ترین مقاصد مالزی در بین مردم کشورمان است و تور لنکاوی همیشه جزو پرفروش‌ترین تورهای این کشور به حساب می‌آید. این جزیره‌ی دوست داشتنی میزبان بزرگ‌ترین آکوریوم سرپوشیده‌ی کل کشور بوده، تله‌کابینی بسیار بزرگ دارد و پل آسمانی آن از جمله معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری در کل مالزی است. لنکاوی از جمله مقاصد نسبتا مقرون به صرفه در مالزی نیز محبوب شده و شما می‌توانید با هزینه‌ای نسبتا پایین در این جزیره‌ی زیبا اقامت داشته و روزهایی مفرح و عالی را سپری کنید.

۲۶ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران