هیجان در شهر بازی اکتور لوناپارک آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هیجان در شهر بازی اکتور لوناپارک آنتالیا

اگر به صورت خانوادگی سفر به آنتالیا را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم، حتما در طول سفر خود به این شهر ساحلی و زیبا، سری به شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا بزنید. این پارک بزرگ و متنوع، بازی‌های زیادی برای سنین مختلف داشته و ساعاتی شاد و فراموش نشدنی را برای شما و فرزندانتان رقم خواهد زد. این مجموعه از قدیمی‌ترین پارک‌های بازی در آنتالیا به حساب آمده و شامل بازی‌های مخصوص کودکان و نوجوانان، بازی‌های مخصوص بزرگسالان و سواری‌هایی‌ست که به صورت خانوادگی می‌توانید به انجام آن‌ها بپردازید.

 

مهم‌ترین جاذبه‌های شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا

اما جذابیت شهربازی اکتور لونا پارک در چیست که آن را برای تفریح در تور آنتالیا پیشنهاد می‌کنیم؟ آن هم در شهری که جاذبه‌های تفریحی به هیچ وجه کم ندارد و به هر سمت که سر بچرخانید، محلی برای گردش و تفریح و خوش‌گذرانی پیدا خواهید کرد. مهم‌ترین چیزی که به خاطرش باید به شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا بروید، بازی‌های کودکانه و متنوعی است که در این پارک تعبیه شده. خیلی از شهر بازی‌های آنتالیا و حتی مکان‌هایی که برای تفریحات آبی در نظر گرفته شده، از نظر بازی‌های مخصوص کودکان و نوجوانان دچار کمبود هستند اما این پارک، چندین و چند بازی مختلف برای سنین پایین دارد.

همچنین چرخ و فلک بزرگ لوناپارک، شما رابه نقطه‌ای می‌برد که از آن بالا می‌توانید به منظره‌ی شهر و ساحل آنتالیا نگاه بندازید. البته این را هم باید مد نظر داشته باشید که لوناپارک جزو مدرن‌ترین‌ پارک‌های ترکیه نیست اما فضایی شاد و دوست داشتنی دارد و تنوع سواری‌هایش بسیار عالی‌ست.

 

آشنایی با شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا

شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا (Aktur Luna Park Antalya) از جمله مکان‌های تفریحی و گردشگری است که تمامی علاقه‌مندان می‌توانند به آنجا رفته و از تفریحات و امکانات موجود در آن استفاده کنند. اکتور لوناپارک در دسته پارک‌های موضوعی قرار داشته و مکانی مناسب برای همه افراد با گروه‌های سنی متفاوت است. بنابراین گردشگرانی که به همراه خانواده و کودکان خود سفر می‌کند، می‌توانند از این شهر بازی دیدن کرده و یک روز خاطره‌انگیز و به یادماندنی را در آن برای خود رقم بزنند. این شهر بازی اولین بار در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس شد. از همان سال‌ها توانست توجه بسیاری از افراد را برای خوشگذرانی به خود جلب کند. هنوز هم با اینکه بیش از ۲۰ سال از افتتاح آن می‌گذرد با داشتن انواع بازی‌های مهیج محبوبیت زیادی بین مردم دارد.

 

امکانات شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا

شهربازی اکتور لوناپارک قدیمی‌ترین شهربازی است که در این شهر زیبای ترکیه تاسیس شده است. به همین دلیل از امکانات و وسیله‌های بازی متنوع بسیاری برخوردار است. به طوری که سالانه نیز بر شمار وسیله‌های بازی این شهربازی اضافه می‌شود. وسیله‌های قرار گرفته در این شهر بازی به دلیل تنوع زیادی که دارند می‌توانند توجه هر کسی را با هر گروه سنی به خود جلب کنند. پس مهم نیست که چند سال دارید، اگر هنوز هم کودک درون شما زنده است می‌توانید به این شهر بازی در سفر خود به تور آنتالیا رفته و روزی شاد و پرهیجانی را سپری کنید.

وسایل بازی موجود در این مکان شامل تنوع بالایی از دستگاه‌های سنتی و مدرن است. از جمله جذاب‌ترین وسیله‌های بازی می‌توان به چرخ و فلک و سرسره‌های بزرگ، بازی‌های کامپیوتری، سینما ۵ بعدی، سرزمین عجایب و بسیاری موارد دیگر از این قبیل اشاره کرد. علاوه بر تمامی این‌ها در اکتور لوناپارک فضایی بسیار راحت و امن برای تفریح افراد به همراه خانواده‌های آن‌ها ایجاد شده است. همچنین گردشگران می‌توانند در این پارک غذاهای خوشمزه خیابانی و تنقلات گوناگونی را مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنند. پس اگر به دنبال مکانی متفاوت برای تفریح در سفر به آنتالیا هستید رفتن به این پارک و گذراندن ساعاتی شاد و به یادماندنی در آن را فراموش نکنید.

 

هیجان‌ در پارک دلفین آنتالیا

 

مسیر دستیابی به شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا

اکتور لونا پارک به عنوان یک شهربازی مجهز و بزرگ در شهر آنتالیا یکی از گزینه‌های تفریحی برای توریست‌ها و حتی بومیان آن به حساب می‌آید. بنابراین تمامی افراد می‌توانند در سفر خود مسیر این شهر بازی را در پیش گرفته و یک روز فوق‌العاده‌ای را سوری کنند. برای دسترسی به اکتور لوناپارک باید به سمت منطقه کونیالتی در بلوار آتاتورک آنتالیا حرکت کنید. دقیقا در روبروی در ورودی این مکان مجتمع تجاری میگروس آنتالیا قرار دارد. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا بوده و مسافران می‌توانند همان روز به خرید کردن پرداخته و از زمان خود حداکثر استفاده را بکنند. از آنجایی که آنتالیا شهر چندان بزرگی نیست بهترین و آسان‌ترین روش برای رفتن به آن گرفتن تاکسی است.

 

پارک ملی ساحلی المپیوس در آنتالیا

آدرس: آنتالیا، کونیالتی، بلوار آتاتورک، شهربازی اکتور لوناپارک.

 

البته علاقه‌مندان به بازدید از این شهربازی باید توجه  داشته باشند که ساعات کاری آن از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است. در تمامی روزهای هفته اکتور باز بوده و افراد می‌توانند برای تفریح به آنجا بروند. ناگفته نماند که برای ورود به آن باید بلیط ورودی تهیه کنید. همچنین به منظور استفاده از هر یک از وسیله‌های بازی موجود در شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا باید بلیط جداگانه‌ای تهیه شود. میانگین مبلغ مورد نیاز برای بازی با ۱۰ وسیله چیزی در حدود ۳۰ لیر است. این هزینه چندان زیاد نبوده و جز تفریحات ارزان در آنتالیا به حساب می‌آید.

۰۴ خرداد ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 29 مرداد 1402)

نظرات کاربران