بهترین هتل‌های مرکز شهر کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین هتل‌های مرکز شهر کوش آداسی

تور کوش آداسی یکی از مقاصد تابستانی با سواحل بی‌شماری است که در دریای اژه و در نزدیکی جزایر یونان واقع شده است. این جزیره زیبای ۱۰۰ هزار نفری از فصل بهار به بعد و با گرم‌تر شدن هوا میزبان مسافران داخلی و بین‌المللی شده و شور و هیجان زیادی به خود می‌گیرد. مانند هر مقصد دیگری مرکز کوش آداسی محل تجمع گالری‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و مسیرهای پیاده‌روی است. اگر شما هم فردی شلوغ هستید و از بودن در همهمه شهر و گشتن بین آدم‌های مختلف لذت می‌برید اقامت در هتل‌های مرکز شهر و نزدیک به آن برای صرفه جویی در هزینه حمل و نقل برای شما بهترین انتخاب است.

 

Goldenday Wings Hotel

این هتل که دارای میزان بالای رضایت مشتری را دارد در فاصله چند دقیقه‌ای از مرکز شهر واقع شده و با امکانات برتری مثل با استخر روباز فصلی، کباب‌پز و زمین بازی کودکان به استقبال مهمانان خود رفته است. اتاق‌های این هتل لوکس و شیک همگی مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی هستند و دکوراسیون دلنواز و مدرنی دارند. سرویس بهداشتی مدرن و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی از دیگر امکانات اینجاست. این در حالی‌ست که برخی از اتاق‌ها چشم اندازی به دریا یا استخر ارائه می‌دهند. اضافه کنیم که هتل در فاصله ۴۰۰ متری مارینا کوش آداسی واقع شده و با یک پیاده‌روی ده دقیقه‌ای در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در رستوران لاکارته از غذاهای بسیار خوشمزه سفارش دهید و یا چهارشنبه‌ها در بوفه باز کباب خودتان را غرق کنید. شما می‌توانید در هتل تنیس روی میز، بیلیارد و دارت بازی کنید و یا مشغول سرگرمی‌های عصرانه شوید.

 

اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

آدرس: TÜRKMEN MAHALLESİ HASAN REİS BULVARI NO 15 Kusadasi , 09400 Kusadası, Turkey

 

Neopol Hotel Deluxe

این هتل شیک که در فاصله تنها ۱ کیلومتری از ساحل کادینلار واقع شده اقامتگاهی مجهز و همه چیز تمام با رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز و بار است که با قیمتی منصفانه امکانات قابل توجهی را ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوا و حمام اختصاصی هستند که بالکن با منظره استخر ارائه می‌دهند. هر روز صبح در هتل صبحانه قاره‌ای سرو می‌شود اول چیزی بخورید و بعد بیرون بروید.

آدرس: Yılancı Burnu Sokak no 17, 09400 Kusadası, Turkey

 

Maison Bahar Suites & Hotel

این هتل شیک که در فاصله ۵۰۰ متری مرکز شهر واقع شده اقامتگاهی مستقل و خودگردان ارائه می‌دهد. شما با اقامت در اینجا با مارینا کوش آداسی ۱.۲ کیلومتر و با ساحل بانوان ۲ کیلومتر فاصله خواهید داشت. آپارتمان‌های Maison Bahar Suites & Hotel دارای تهویه مطبوع، بالکن و فضای نشیمن هستند و یک آشپزخانه کامل با یخچال و وسایل آشپزخانه را در دسترس قرار داده‌اند. حمام اختصاصی واحدها دارای دوش و سشوار هستند. به علاوه با مندن در اینجا ضمن استفاده از همه این امکانات می‌توانید از تماشای منظره شهر هم لذت ببرید.

 

معرفی هتل Suhan360 در کوش آداسی

آدرس: Camikebir Mahallesi Sakarya Sokak No:12, 09400 Kusadası, Turkey

 

DoubleTree by Hilton Kusadasi

هتل ۵ ستاره و مجلل هیلتون نیازی به معرفی ندارد، همه چیز در این هتل فوق‌العاده و درجه یک است. هتل دبل تری هیلتون در فاصله ۱ کیلومتری از مرکز شهر و در آن طرف مارینا کوش آداسی واقع شده و با امکانات برتری مثل استخر روباز، استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته،یک رستوران و بار شیک در پشت بام با مناظر پانوراما از دریای اژه و شهر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اتاق‌های لوکس با تهویه مطبوع، پنجره‌هایی از کف تا سقف بالکن مجهز شده‌اند. همچنین تمامی این اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، مینی بار و کتری برقی هستند. سرویس‌های بهداشتی اختصاصی نیز لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار در دسترس قرار می‌دهند. رستوران هتل غذاهای خوشمزه‌ای از غذاهای محلی و فصلی را سرو می‌کند و مهمانانی که ۲ شب یا بیشتر اقامت داشته باشند درGio Lounge & Restaurant  شامل ۱۵ درصد تخفیف می‌شوند. شما در اینجا به امکانات فراوانی همچون اسپا و خدمات درمانی دسترسی دارید که پرداختن به همه آن‌ها از حوصله این مطلب خارج است.

آدرس: Ataturk Bulvarı, Yat Limanı Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey

 

Ilayda Avantgarde Hotel

هتل ۴ ستاره Ilayda Avantgarde اقامتگاهی لوکس است که تنها ۵۰ متر با ساحل مرکزی کوش آداسی فاصله دارد. این هتل منظره مشرف به ساحل، دریای اژه و مارینا کوش اداسی ارائه می‌دهد و از اینجا با تنها ۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به قلعه کوش آداسی برسید. واحدهای این هتل دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و گاوصندوق هستند. شما در این اتاق‌ها می‌توانید از قهوه و چای رایگان استفاده کنند و به حمام اختصاصی و لوکس با لوازم بهداشتی دسترسی داشته باشید. این در حالی است که بعضی از اتاق‌ها منظره دریا و برخی دیگر چشم انداز شهر را ارائه می‌دهند. برای استراحت به استخر بالای پشت بام بروید که یک کافه ایده‌آل برای استراحت و آفتاب گرفتن است.

 

معرفی ۵ بوتیک هتل برتر کوش آداسی

آدرس: Ataturk Bulvari No:42 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران