طعم بی‌نظیر غذاهای آسیایی در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
طعم بی‌نظیر غذاهای آسیایی در بانکوک

تور بانکوک دارای بهترین رستوران‌هایی است که طیف متنوع و وسیعی از طعم‌های آسیایی را ارائه می‌دهند. از بهترین سوشی‌های موجود در بهترین رستوران‌های ژاپنی گرفته تا غذاهای لذیذ و پرطرفدار چینی و وعده‌های سالم ویتنامی را می‌توانید در این رستوران‌ها بیابید. اگر شما نیز از طرفداران تجربه طعم غذاهای آسیایی در این رستوران‌های بانکوک هستید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر کمی اطلاعات در مورد این مکانها بدست آورید.

 

Gaggan

این رستوران، یکی از بهترین و لذت بخش‌ترین تجربه‌های غذاهای هندی را به شما هدیه می‌دهد. سرآشپز گاگان آناند که پیش از این مهارت‌های خود را در زمینه آشپزی در رستوران‌های مشهور و ستاره‌دار توسعه داده است، امروزه در ارائه غذاهای پیشروی هندی در این رستوران سنگ تمام می‌گذارد.

این رستوران در یک ساختمان سفید دو طبقه واقع شده و از طراحی دکوراسیون زیبا و به یادماندنی برخوردار است. و اما از میان جالب‌ترین خوراکی‌ها در این مکان می‌توان به سوپ ترافل، گلوله‌های ماست خانگی که همراه با خاویار در کنار غذاهای اصلی سرو می‌شوند و همچنین صدف‌های تازه که با بستنی خردل هندی ارائه می‌شوند اشاره کرد.

آدرس: 68/1, Soi Langsuan, Ploenchit Road, Bangkok, 10330

 

Maya

اینجا نیز یک رستوران مشهور و معاصر هندی در شهر بانکوک است. شما می‌توانید از منظره آشپزخانه اپن برخوردار شوید و طبخ غذاها را شاهد باشید. غذاهای ارائه شده با تزئینات بسیار زیبا سرو می‌شوند و پیشنهاد می‌کنیم که حتما در کنار این غذاها، دسر مایا شریخاند را امتحان کنید که از ترکیب چهار نوع ماست مختلف تهیه شده و طعم بی‌نظیری دارد. بعلاوه مرغ کبابی همراه گیاهان و نان نیز محبوبیت بسیاری دارد.

 

بهترین غذاهای اروپایی در بانکوک

آدرس: 29th floor, Holiday Inn Bangkok, Sukumvit 22, Klongton, Klongtoey, Bangkok, 10110

 

Nirai Kanai

در میان بسیاری از رستوران‌های ژاپنی در شهر، Nirai Kanai به دلیل سبک تزئینات و طبخ اوکیناوایی اش شهرت دارد و یک فضای ساحلی فوق العاده را از جزایر جنوبی ژاپن به شهر بانکوک می‌آورد. این رستوران زنجیره‌ای معروف که شعبات زیادی در توکیو دارد، دو شعبه نیز در بانکوک دارد که در Sukhumvit 26 و Thonglor 11 واقع شده‌اند.

غذای سنتی اوکیناوا در اینجا با بهترین کیفیت طبخ می‌شوند و توصیه می‌کنیم خوراک لذیذ و ترد گوشت خوک پخته شده اوکیناوایی را از دست ندهید. گفتنی است جمعه و شنبه شب نیز در اینجا موسیقی زنده با استفاده از سازهای محلی اوکیناوا شما را در حین خوردن غذاهای لذیذ همراهی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رستوران‌های ژاپنی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین رستوران‌های ارزان قیمت ژاپنی در بانکوک را نیز مطالعه کنید.

آدرس: 138/1, Thonglor 11, Sukumvit Soi 55, Bangkok, 10110

 

Saigon Recipe

این رستوران ویتنامی رنگارنگ و شاد که در سوخومویت بانکوک تایلند واقع شده، از فضایی بسیار صمیمی و دنج برخوردار است و به شما احساس راحتی و لذت می‌بخشد. اکسسوری‌هایی نظیر مجموعه‌های عتیقه از سایگون به شما این حس را می‌دهند که در تور ویتنام هستید.

و در عین حال این مکان، انواع غذاهای تایلندی را با بهترین کیفیت و بهترین مواد اولیه ارائه می‌دهد. کیک‌های برنجی بخارپز، پنکیک، اسپرینگ رول‌های لذیذ،  پیراشکی شیرین همراه با قهوه، انواع سوپ‌ها نظیر سوپ رشته فرنگی تند و سوپ ترش با ماهی به سبک ویتنام، از جمله مهمترین و پرطرفدارترین گزینه‌های منو هستند.

 

خوردن بهترین غذاهای خیابانی در بانکوک

آدرس: 46/5, Piman 49, Soi Sukhumvit49, Wattana, Bangkok, 10110

 

Mungkud

این رستوران زیبا با دکوراسیونی آبی رنگ و آرامش بخش، تابلوهای دیواری متعدد، منظره‌ای به فضای سرسبز بیرون و فضاهای خصوصی، یکی از پرطرفدارترین مکانها برای صرف غذاهای آسیایی در بانکوک است.

بعلاوه توصیه می‌کنیم هرگز از نوشیدنی‌های تازه و گوارای این مکان زیبا و دلنشین غافل نشوید.اما آنچه بیشتر باعث برجستگی این کافه رستوران می‌شود، این است که آشپز همیشه گیاهان و سبزیجات تازه مورد استفاده در خوراکی‌ها را از باغچه‌اش می چیند و همه چیز خانگی است. از غذاهای قابل توجه در این رستوران می‌توان به Miang Kham، پد تایلندی به سبک لانا، ماهی سرخ شده و کرفس با سس تمبر هندی اشاره کرد.

آدرس: 94/87, Ratchapruek 34, Talingchan, Bangkok, 10700

 

R.E. 234

این رستوران شما را به دوران پادشاهی راما برمی‌گرداند، زمانی که فرهنگ‌های غربی برای اولین بار به تایلند وارد شدند. اینجا یک ساختمان بازسازی شده است که مبلمان شیک و البته به سبک قدیمی آنرا پر کرده‌اند و گلدان‌های زیبا در گوشه و کنار، به طراوت و زیبایی‌اش می‌افزایند.

در این مکان می‌توانید از انواع غذاهای تایلندی و غربی نظیر میگو با سس پومودورو،  گوشت خوک خرد شده با پنیر پستو و کاری ماسامان لذت ببرید. در نهایت فراموش نکنید که چای گل ارگانیک را قبل از ترک این رستوران امتحان کنید.

 

۱۱ غرفه برتر غذاهای خیابانی در بانکوک

آدرس: 47, Sukhumvit 24, Bangkok, 10110

 

Banh Mi Bo Thailand

این رستوران، عمدتا به دلیل ارائه ساندویچ‌های ویتنامی بسیار لذیذ و خوشمزه‌اش شهرت دارد. اما در منوی آن می‌توانید گزینه‌های قابل توجه دیگری نظیر گوشت خوک کبابی، مرغ بادرنجبویه و همچنین سایر غذاهای محبوب ویتنامی را مشاهده کنید. در کنار غذاها همیشه خیار، هویج، گشنیز و فلفل قرمز تازه سرو می‌شوند که بسیار با ذائقه مردمان تایلند همخوانی دارند.

آدرس: 595/22, Ellsie Boutique Mall, Sukhumvit Soi 33/1, Bangkok, 10110

 

Nippon Kai Market

Nippon Kai ، ترکیبی از رستوران و فروشگاه بودده و ارائه دهنده اصلی تولیدات وارداتی ژاپنی به تعدادی از هتل‌های بانکوک است. انواع غذاهای دریایی با کیفیت بالا نظیر منتایکو، خارپشت دریایی، تن ماهی چرب و همچنین گوشت گاو، خوک و میان وعده‌های عالی را می‌توانید از منوی این رستوران انتخاب کنید.

 

۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک

آدرس: 9:53Community Mall, Sukhumvit Soi 53, Bangkok, 10110

 

Fillets

Fillets در قلب متروپولیتن بانکوک واقع شده و دارای فضای داخلی معاصر الهام گرفته از دوران ادو است. در اینجا مانند خانه‌تان احساس راحتی خواهید کرد. رندی نوپراپا، سرآشپز و شریک تجاری این رستوران، بیش از یک دهه است که در راس برخی از بهترین آشپزهای تهیه سوشی در واشنگتن دی سی به سر برد. اما اگر چندان علاقه‌ای به ماهی خام ندارید، این رستوران یک انتخاب بسیار عالی از گوشت گاو محلی خشک را به همراه غذاهای کاملا امضایی خود ارائه می‌دهد.

آدرس: 31,3fl Portico, Lang Suan Road, Bangkok, 10330

 

Tales of Gold Mine

و در انتهای سفر مجازی‌مان، به رستوران Tale of Gold Mine می‌رسیم که دکوراسیون و فضای آن شما را به سال ۱۹۴۹ بازگرداند، زمانی که بسیاری از اجداد تایلندی‌ها به کالیفرنیا می‌رفتند تا با کار در معدن به زندگی بهتری دست پیدا کنند.

از غذاهای سبک جدید و ترکیبی آمریکایی – چینی این رستوران می‌توان به سالاد مرغ سوخاری شیرین و ترش و همچنین سینه اردک که با انواع چاشنی‌ها و سبزیجات نظیر جعفری، هویج رنده شده، ترشی و برگ گشنیز تهیه می‌شود اشاره کرد. بعلاوه دسرهای ایتالیایی با بهترین طعم‌ها، در این مکان خاص و بی‌نظیر سرو می‌شوند. 

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های بانکوک

آدرس: 1fl., Bangkok, 10330 

۰۲ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران