تجربه رفتن به بهترین سینماهای دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تجربه رفتن به بهترین سینماهای دبی

به هر گوشه دنیا که سفر کنید فرقی ندارد همیشه فیلم دیدن با اعضای خانواده می‌تواند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد. از آنجا که دبی همیشه سعی می‌کند از نظر همه چیز در جهان بهترین باشد، این شامل تجربه فیلم نیز می‌شود. این شهر بزرگ‌ترین نمایشگر منطقه دارد و برخی از تجارب سینمایی دنیا که در هیچ کجای دیگر نمی‌توان یافت را در دسترس قرار داده است. بنابراین هیچ جای تعجب ندارد که تجربه دیدن فیلم در دبی یکی از بایدهای تور دبی باشد.

 

THEATRE by Rhodes at Vox Cinemas

اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر و لوکس در دبی هستید قطعا این سینما یکی از تجارب لوکس و جذاب سفرتان به شما ارائه می‌دهد. theatre by Rhodes مفهومی بود که Vox Cinemas با همکاری سرآشپز ستاره‌دار میشلین گری رودز ایجاد کرد تا بتوانند ضمن امکان لذت بردن از فیلم‌های محبوب مورد علاقه روز دنیا، به تماشاگران سینما یک تجربه غذای خوب نیز ارائه دهند. از همین توضیح کوتاه پیداست که شما در اینجا می‌توانید از تماشای دیدن فیلم‌های محبوب دنیا با کیفیتی عالی لذت ببرید در حالی که امکان سفارش و خوردن غذاهای بی‌نظیر و خوشمزه شناخته شده بین‌المللی هم نوش جان کنید. این سینما در یکی از بهترین مراکز خرید دبی واقع شده که به شما امکان لذت بردن از یک گردشی تمام عیار و همه جانبه را می‌دهد.

آدرس: Vox Cinema, Mall of the Emirates,

 

La Playa Lounge Outdoor Cinema

هوای دبی در فصل‌های زمستان و بهار واقعا دلپذیر و روح‌نواز است. این تنها زمانی است که می‌توان از هوای آزاد لذت برد و به فعالیت‌های فضای باز پرداخت. یکی از کارهایی که در این ماه‌ها می‌توانید انجام دهید رفتن به لژ فضای باز سینمایی و تماشای فیلم‌های ماندگار سینمایی زیر نور درخشان ستارگان است. البته جایی مثل La Playa Lounge نه تنها جایی برای دیدن فیلم‌های با ارزش است بلکه گزینه‌های غذاخوری چند فرهنگی و پخش‌های ورزشی درست در کنار ساحل را نیز فراهم آورده است. در واقع شما می‌توانید شبی بی‌نظیر را در کنار خانواده، دوستان و یا همسر خود سپری کنید، غذاهای خوشمزه نوش جان کنید و در ساحل به تفریح بپردازید.

 

اولین سینمای ScreenX در دبی

آدرس: La Playa Lounge, Jumeirah Beach Residences,

 

بزرگ‌ترین صفحه نمایش در خاورمیانه و آسیا در Meydan Theatre

هتل میدان پیش از این‌ها به خاطر پیست اتومبیلرانی و زمین‌های گلف شناخته می‌شد، اما این هتل میزبان بزرگ‌ترین صفحه نمایش کل آسیا و خاورمیانه هم هست. در واقع اگر واضح‌تر بگوییم تئاتر میدان دارای صفحه IMAX به اندازه نصف یک زمین فوتبال است و اگر بخواهیم دقیت‌تر بگوییم می‌تواند یک نهنگ بزرگ را در ابعاد واقعی به نمایش بگذارد. این پرده سینمایی می‌تواند با کیفیت‌ترین فیلم‌های دنیا را اجرا کند و آنقدری بزرگ است که عملا شما احساس می‌کنید در آن غرق شده‌اید.

آدرس: Meydan Theatre, The Meydan Hotel,

 

Platinum Movie Suites در دبی مال

برای کسانی که در هنگام فیلم دیدن به دنبال تجملات هستند، Reel Cinemas مکانی برای سرگرمی و رسیدن به خواسته‌شان است. این سالن سینما علاوه بر ارائه اتاق‌های استاندارد سینما و بزرگ‌ترین Cineplex با لیزر در جهان، دارای مجموعه‌های فیلم Platinum نیز هست. شما قبل از ورود به سالن وارد سالن خصوصی می‌شوید و از آنجا مستقیما به صندلی‌های خود هدایت خواهید شد. این صندلی‌ها نه تنها قابل تنظیم هستند تا هر اندازه خواستید لم بدهید بلکه دارای دکمه‌ای هستند که پیشخدمت شخصی‌تان را خبر می‌کند تا در طول فیلم نیازهای شما را برآورده کند. این سینما دقیقا همان چیزی است که در پست‌های لوکس اینستاگرامی دیده‌اید. فضا دنج و رمانتیک و خدماتشان به شدت درجه یک و بی‌نقص است. اگرچه تجربه این سینما واقعا گران تمام می‌شود اما به عقیده ما ارزش یک شب زندگی میلیونری را دارد.

 

تفریحات جذاب سیتی سنتر دیرا، دبی

آدرس: Reel Cinemas, The Dubai Mall

 

Kids Cinema at Vox Cinemas در مرکز خرید Mall of the Emirates

در واقع می‌توان گفت Vox Cinemas in Mall of the Emirates از خیلی جهات از خودش هم پیشی گرفته وقتی از تئاتر رودز گرفته تا نمایشگرهای IMAX و حتی یک اتاق سینمای ۴ بعدی همه چیز را فراهم آورده است. حالا یکی از جالب‌ترین مفاهیم آن‌ها سینمای کودکان است. در واقع این سینما اجازه می‌دهد تا کودکان یک تجربه فیلم متناسب با خواسته‌های متناسب با سن و سالشان مانند صندلی‌های رنگارنگ و فیلم‌های ماجراجویی و انیمیشن را به دور از محیط بزرگسالانه داشته باشند و حس کنند کاملا در دنیای خودشان هستند. همچنین این مکانی ایده‌آل برای ترک ایمن بچه‌ها در هنگام گشت و گذار در مرکز خرید امارات است. شما می‌توانید فرزندتان را به سینما بسپارید و با خیال راحت به خرید بروید.

 

بهترین مکان‌های تفریحی دبی برای کودکان

آدرس: Vox Cinema, Mall of the Emirates,

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران