تجربه بهترین سفرهای روزانه از دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تجربه بهترین سفرهای روزانه از دبی

دبی را شهری از آینده می‌نامند که در آن همه چیز به طرز شگفت‌انگیزی جذاب و افراطی است. در تور دبی شما می‌توانید در لوکس‌ترین رستوران‌ها غذا بخورید، به دیدن آکواریوم، دلفین‌ها، و دنیای زیر آب بروید و یا خریدهای متنوعی را تجربه کنید. با تمام زرق و برقی که دبی دارد و همچون سیاه‌ چاله بازدیدکنندگان را با آن‌ها می‌بلعد اما همیشه در سفر به چنین مقاصد، لازم است گاهی از جاهای توریستی و شلوغ دور شد و مناطق آرام‌تر رفت که سفرهای روزانه عموما این انتظار را برآورده می‌کنند. در اینجا نگاهی به بهترین نقاط اطراف دبی می‌اندازیم.

 

Jabal Al Jais

این کوه که بخشی از کوهستان الحجر با ۱,۹۱۰ متر ارتفاع بلندترین کوه امارات است که در نزدیکی مرز امارات و عمان در راس‌الخیمه واقع شده است. این منطقه می‌تواند یکی از بهترین جاها برای اردو زدن، دور شدن از سر و صدای شهر و لذت بردن از آسمان شب پر ستاره‌ی کویری باشد. با یک ماشین‌سواری جذاب همراه با مناظر کویری دیدنی خودتان را به این منطقه برسانید و از تماشای طلوعی طلایی و خیره کننده از کوه‌های اطراف لذت ببرید. از آنجایی که شب‌ها سرد و روزها بسیار گرم است ضمن برداشتن بطری‌های آب به اندازه کافی، برای شب با خودتان لباس مناسب ببرید.

 

چرا مسافران دبی، باید از ابوظبی هم دیدن کنند؟

سد هاتا (Hatta Dam)

اگر چند ساعت از مرکز شهر دبی را به سمت مرز جنوب شرقی امارات و عمان برانید، به منطقه‌ای بسیار آرام و زیبا خواهید رسید که برای سفر روزانه به کافی آرامش و امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد که سفری با تفریح‌های متفاوت در دبی را تجربه کنید. رانندگی در میان مناظر شنی و کوهستان‌های خشک به شما فرصت تماشای مناظر کم‌تر دیده شده و عکاسی‌های بی‌نظیر را هم می‌دهد. به علاوه این سفر فقط گشت و گذار در دل طبیعت و کویرگردی نیست. شما در این شهر به انواع رستوران‌ها با غذاهای خوشمزه، هتل‌ها، امکانات گردشی و فرصت‌های کوهنوردی دسترسی خواهید داشت.

پارک آبی Wadi Adventure

هر کسی که اهل ماجراجویی باشد عاشق این پارک آبی خواهد شد. نه فقط به خاطر این که می‌توان سوار سرسره‌های آبی جذاب شد بلکه به خاطر تنوع بالای تفریحاتی مثل قایق‌سواری، سورفینگ، صخره نوردی و کایاک سواری که در دسترس قرار داده شده‌اند. در واقع این یکی از بهترین پارک‌های آبی دبی است که عاشقان هیجان را به سمت خود می‌کشاند. به علاوه این یکی از محبوب‌ترین نقاط تور دبی برای خانواده‌هاست. مخصوصا گروه‌های دارای فرزند عاشق گست و گذار و گذراندن وقت در این مجموعه آبی می‌شوند. اگر به جای پاساژگردی در مراکز خرید دبی دوست دارید به تفریح و فعالیت‌های ورزشی و فزیکی بپردازید و در کنار خانواده اوقات فوق‌العاده‌ای را بگذرانید، این پارک آبی یکی از بهترین نقاطی است که می‌توانید به آن بروید. تمامی سنین و گروه‌های توریستی از رفتن به این پارک لذت خواهند برد.

Tim’s Reef

این منطقه که در فوجیره واقع شده است، یکی از بهترین نقاط صخره‌ای دارای موج است. در این ناحیه موج‌ها خیلی خوب می‌شکنند و بهترین موقعیت را برای موج‌سواری در دسترس ماجراجویان قرار می‌دهد. به علاوه ساحل این ناحیه به خاطر فرورفتگی‌های داخل آب و بخش‌های صخره‌ای برای یک شب اردو زدن و لذت بردن از طلوع طلایی خورشید بسیار محبوب و شناخته شده است. پس اگر از انجام فعالیت‌های روباز و کمپینگ لذت می‌برید، این یکی از نقاطی است که می‌تواند روحیه طبیعت‌گرد شما را راضی کند.

 

جاذبه‌هایی که در اولین سفر به دبی باید ببینید

جزیره یاس

جزیره یاس یکی از نقاط گردشی و توریستی نزدیک دبی است که امکانات جذاب و ویژگی‌های تفریحی مختلفی را در خود جای داده است. شما در این جزیره می‌توانید جاذبه‌هایی مثل Yas Waterworld، Yas Marina Circuit و Ferrari World Abu Dhabi را پیدا کنید. این جزیره تنها در یک ساعت رانندگی از مرکز شهر دبی، در ساحل ابوظبی واقع شده است. اینجا مکان بسیار خوبی برای لذت بردن از یک روز گرم در پارک آبی و انجام تفریحات گروهی است. شما می‌توانید سوار سریع‌ترین رولر کاستر دنیا شوید یا به تماشای مسابقات فرمول بروید. در واقع آنقدر تفریحات اینجا متنوع است که ممکن است سفر یک روزه شما تبدیل به دو روز شود.

جزیره سیر بانی یاس

این جزیره در ساحل غربی ابوظبی واقع شده و دارای بیش از ۴۰ مکان باستانی است که قدمت برخی از آن‌ها به سال ۶۰۰ میلادی باز می گردد. امروزه این جزیره زیر نظر رییس جمهور به عنوان مکان حیات وحش فعالیت می‌کند. از قبل یک اتاق رزرو کنید و در ساحل از تماشای دریا لذت ببرید و  یا در تورهای با هدایت شده به اسب سواری یا دوچرخه کوهستانی بپردازید و جزیره را گشت و گذار کنید.

 

تجربه‌ی متفاوت تورهای قایق سواری دبی

۰۳ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران