هتل ۵ ستاره بیلگه بیچ در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
هتل ۵ ستاره بیلگه بیچ در باکو

اگر قرار باشد به تور باکو بروید، احتمالا از این تعداد هتل‌های ۵ ستاره‌ی باکو که در آن وجود دارند و شما باید یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید، متعجب خواهید شد. در میان این هتل‌ها، بد نیست هتل بیلگه بیچ که امروز قصد معرفی آن را داریم نیز مد نظر داشته باشید. هتلی لوکس، بزرگ و بسیار زیبا که نسبت به بسیاری هتل‌های هم رده‌ی خود، قیمت مناسب‌تری دارد.

 

کوتاه درباره هتل بیلگه بیچ باکو (Bilgah Beach)

هتل بیلگه بیچ باکو، همانطور که از اسمش پیداست، یکی از هتل‌های ساحلی باکو محسوب می‌شود. یک اقامتگاه لاکچری و ۵ ستاره که امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی دارد و با طراحی زیبایی که برای بخش‌های مختلف هتل در نظر گرفته شده، از هر نظر مشتریانش را راضی خواهد کرد. این هتل مجموعا دارای ۱۷۶ اتاق و سوییت بوده که بخش زیادی از آن‌ها، نمای زیبایی از دریای خزر را برایتان به همراه خواهند داشت.

بیلگه بیچ باکو با داشتن ۷ رستوران، کافه و بار، ساحل اختصاصی، امکانات عالی برای انجام ورزش‌های مختلف از جمله فعالیت‌های آبی و بسیاری امکانات دیگر، جزو انتخاب‌های عالی در تور باکو محسوب می‌شود. یک اقامتگاه بسیار بزرگ و زیبا که در ادامه بیشتر در موردش حرف خواهیم زد.

 

معرفی رستوران‌های ارزان قیمت باکو

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل بیلگه بیچ باکو

در این هتل انتخاب‌های متنوعی برای اقامگاه خود خواهید داشت که از اتاق‌های لوکس تا سوییت‌های بزرگ و حتی ویلا را شامل می‌شود. اگر چه امکانات هر کدام از این اقامتگاه‌ها با هم متفاوت است، با این حال شما امکانات رفاهی کامل را در همه‌ی آن‌ها خواهید داشت که شامل سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت رایگان بی‌سیم، گاو صندوق کوچک، مبلمان، سرویس بهداشت و حمام بسیار شیک و ... خواهد بود.

اتاق‌های این هتل که بخش اعظمی از اقامتگاه‌ها را شامل می‌شوند به دو دسته تقسیم خواهند شد. اتاق‌های دلوکس که پنجره‌هایی رو به دریا داشته و اتاق‌های بالکون دار که فضایی اضافی و جذاب رو به دریای خزر برایتان پدید خواهند آورد.

در مورد سوییت‌ها انتخاب‌ها بیشتر بوده و البته این تفاوت‌ها عموما در اندازه‌ی سوییت‌ها هستند که شامل سوییت‌های اکسیوتیو، خانوادگی و ... می‌شوند. البته چند سوییت خاص با دکور استثنایی و زیبا نیز برای این هتل در نظر گرفته شده که قیمت بالایی دارند و از هر کدام تنها یک مورد در هتل وجود دارد.

و در نهایت انتخاب آخر شما ویلاهای این مجموعه است که ۱۴۵ متر وسعت داشته و گنجایشی تا ۵ نفر را دارند. این ویلاهای دوبلکس در یک فضای متفاوت از هتل واقع شده‌اند و در کنار امکانات رفاهی عالی و طراحی و مبلمان لاکچری، دارای آشپزخانه‌ی کامل نیز هستند.

 

بازدید از میدان فواره باکو

غذا و نوشیدنی

هتل بیلگه بیچ باکو دارای چندین رستوران و کافه بار است که مهم‌ترین رستوران Uzuk بوده و هم صبحانه در آن سرو می‌شود و هم شما می‌توانید برای خوردن شام و نهار به آن‌جا مراجعه کنید. شب‌های در این رستوران موسیقی زنده نیز پخش خواهد شد. چندین بار نیز برای مجموعه در نظر گرفته شده که یکی از این بارها در ساحل قرار دارد و شما همانجا می‌توانید نوشیدنی خود را سفارش دهید. همچنین یک کافه چسبیده به پارک آبی بیلگه بیچ نیز وجود دارد که جایی عالی برای خوردن غذا همراه فرزندانتان خواهد بود.

تفریحاتی که می‌توانید در هتل بیلگه بیچ باکو تجربه کنید

در این هتل چند استخر بزرگ و کوچک قرار دارد، اما بخش جذاب آن نه ساحل اختصاصی، بلکه پارک آبی بزرگی است که برای تمام سنین در نظر گرفته شده. این پارک آبی چندین سرسره و تونل آبی دارد و تا ساعت‌ها می‌تواند تمامی اعضای خانواده را سرگرم کند.

 

معرفی محبوب‌ترین نقاط باکو

همچنین نباید فراموش کنید که در این هتل چند زمین ورزشی عالی اعم از زمین چمن فوتبال ۷ نفره، زمین تنیس و زمین بسکتبال وجود دارد. اگر اهل ورزش‌های ساحلی هستید، می‌توانید به ساحل اختصاصی مراجعه کنید و البته تجهیزاتی برای انجام فعالیت‌های آبی نیز در مجموعه وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها باید پول پرداخت کنید.

جدا از سالن بازی‌های رومیزی، انواع کلاب‌ها و برنامه‌های تفریحی شبانه، در این هتل برای کوچک‌ترها نیز امکانات تفریحی مختلفی وجود دارد. از جمله کلاب بچه‌ها که در آن می‌توانند همراه دیگر بچه‌هایی که در هتل هستند و مربیان مجرب به بازی و نقاشی بپردازند و فعالیت‌های مختلف را تجربه کنند و همچنین زمین بازی کودکان که چندین بازی عالی برای سنین مختلف دارد. یک سری سالن‌ها برای فعالیت‌های خانوادگی در نظر گرفته شده که به نظر ما سالن بولینگ مجهز این مجموعه، بهترین گزینه خواهد بود.

مجموعه هتل بیلگه بیچ باکو امکانات بی‌شماری دارد که ما به مرور همه‌ی آن‌ها نرسیدیم. امکاناتی همچون اسپا و مرکز سلامت بسیار خوب، فضای سبز جنگلی و ... . در مجموع باید بگوییم این مکان یک اقامتگاه فوق‌العاده در تور باکو محسوب می‌شود که به قیمتش کاملا می‌ارزد.

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران