معرفی ۴ هتل لوکس و گران در ترکیه

جاذبه‌های گردشگری ترکیه
معرفی ۴ هتل لوکس و گران در ترکیه

ترکیه بدون شک، یکی از محبوب‌ترین کشورهای گردشگرپذیر در دنیاست و چند شهر آن جزو پربازدیدترین‌ها در دنیا به حساب می‌آیند. تور استانبول به تنهایی به اندازه‌ی چندین کشور جهان گردشگر به سمت خود جذب می‌کند و ماه‌های گرم سال نیز، آنتالیا و چندین و چند شهر ساحلی این کشور، مملو از توریست‌هایی می‌شوند که قصد دارند در آب‌های آن به تفریح پرداخته و در هتل‌های زیبایشان، اقامت داشته باشند.

به همین دلیل است که تعداد بی‌شماری هتل‌های کوچک و بزرگ، ارزان و گران و با ویژگی‌های متفاوت در ترکیه ساخته شده که امروز ما قصد داریم در نوشته‌مان، به ۴ مورد از گران‌ترین و لاکچری‌ترین‌ها بپردازیم. هتل‌های متفاوتی که یک شب اقامت در آن‌ها، هزینه‌ی بسیار بالایی در پی خواهد داشت، اما تجربه‌ای متفاوت و خاص در سفرهایتان را نیز برایتان به همراه می‌آورد. در نظر داشته باشید که بعضی از اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل‌ها هستند که قیمت‌هایی بسیار بالا دارند و این لیست بر اساس ارزان‌ترین اتاق‌ها تهیه دیده نشده است.

 

هتل کاخ چراغان (Ciragan Palace Kempinski)، استانبول

کاخ چراغان استانبول احتمالا معروف‌ترین هتل در تمام ترکیه است. این هتل در یک کاخ قرن نوزدهمی واقعی درست شده که دقیقا چسبیده به تنگه بسفور است و یک حیاط بسیار بزرگ دارد که در آن می‌توانید یک استخر جذاب ببینید که هنگام آبتنی در آن، منظره‌ی تنگه نیز برایتان نمایان خواهد بود.

ویژگی‌های زیادی در مورد کاخ چراغان وجود دارد که می‌توان در مورد آن، صفحات زیادی مطلب نوشت. از نظر امکانات رفاهی، بودن شما در این محل همچون یک اقامت شاهانه خواهد بود. در واقع گران‌ترین اقامتگاه‌های کل ترکیه، سوییت سلطان در هتل چراغان است که اگر در تور ترکیه تصمیم گرفتید در این سوییت اقامت داشته باشید، باید مبلغی در حدود ۳۰ هزار یورو برای هر شب، خرجش کنید! وجود چندین مورد از بهترین رستوران‌های ترکیه، استراحتگاه‌های متفاوت و خیلی امکانات دیگر است که در نهایت هتل کاخ چراغان را به گران‌ترین هتل در ترکیه بدل کرده.

 

معرفی هتل سلکتیوم آنتالیا

ریزورت لاکچری کالیستا (Calista Luxury Resort)، بلک

طراحی کل این بنا به شکل شگفت‌انگیزی زیباست به صورتی که در طول روز فضای سبز، طراحی ساحل و شکل خاص بنا و استخر بیرونی آن زیبایی خاصی به این مکان می‌دهد و شب‌ها نورپردازی ساختمان‌های دوار هتل کالیستا، نمایی کاملا متفاوت و چشم‌گیر را به این اقامتگاه می‌دهد که کاملا با روح پر جنب و جوش مملو از جاذبه‌ی آن می‌خواند.

جدا از اتاق‌های زیبا و متنوع و سوییت‌های مختلف، گران‌ترین انتخاب‌ها در این هتل، ویلاهایی است که استخر، جکوزی و امکانات تفریحی اختصاصی برای هر کدام در نظر گرفته شده و حتی یک پیشخدمت همیشه در اختیار شما قرار داده می‌شود. این هتل همه جور امکانات رفاهی و تفریحی را برای مشتریانش در نظر گرفته، به صورتی که شما در تور بلک، هیچ نیازی به ترک هتل ندارید و حتی تفریحات آبی را نیز می‌توانید با امکانات این مجموعه و در ساحل اختصاصی به انجام برسانید.

 

بهترین هتل‌های استخردار کوش آداسی

هتل تایتانیک مردان پالاس (Titanic Mardan Palace)، آنتالیا

یکی دیگر از شهرهای ترکیه که در آن چندین هتل لاکچری و مطرح می‌توانید پیدا کنید، آنتالیا است و بدون شک، هتل مردان پالاس سرآمد تمامی این هتل‌ها خواهد بود. این ریزورت یکی از بزرگ‌ترین استخرهای روباز تمام اروپا را به همراه ۱۱ رستوران فوق‌العاده میزبانی می‌کند و یکی از بهترین سواحل اختصاصی در میان هتل‌های ترکیه را نیز دارد. همه‌ی اتاق‌های این هتل دارای بالکن هایی رو به دریای مدیترانه، یا کوه توروس هستند و گردشگرانی که در این مکان حضور دارند، می‌توانند روزهای خود را در میان مجموعه‌ای بزرگ از انواع تفریحاتی که در هتل پدید آورده شده، سر کنند.

اما گران‌ترین اقامتگاه این هتل، سوییت "باغ" است که شما برای اقامت در این واحد فوق لاکچری، باید چیزی حدود ۱۰۰۰ یورو برای هر شب بپردازید. مجموعه‌ی مردان پالاس دارای اسپای لاکچری، استراحت‌گاه‌های زیبا، محیط‌های روباز و سربسز و زمین‌های ورزشی بسیار است و بدون هیچ شکی، بهترین ریزورتی است که در تور آنتالیا می‌توانید پیدا کنید.

هتل Casa Dell’arte، بدروم

اگر به تور بدروم می‌روید، Casa Dell’arte لاکچری‌ترین انتخاب شما برای اقامت در این شهر ساحلی خواهد بود. جایی که حتی یات‌های لاکچری نیز در اسکله‌ی اختصاصی خود دارد تا شما را به گردش‌های دریایی ببرد. این هتل بر خلاف دیگر گزینه‌های لیست ما، از اتاق‌های پرتعداد ساخته نشده، بلکه هر کدام از سوییت‌ها و اتاق‌هایش، به شکلی متفاوت و هنرمندانه طراحی شده‌اند و اقامت در هر کدامشان، یک تجربه‌ی متفاوت خواهد بود.

 

هتل ۴ ستاره دوسو دوسی در استانبول

در طراحی اتاق‌ها از رنگ‌های زنده و مبلمان‌هایی با طراحان شناخته شده استفاده شده و نقاشی‌های هنرمندانه به دیوار می‌بینید. این مکان دارای یک اسکله و ساحل اختصاصی فوق‌العاده، رستوران‌های فوق‌العاده عالی و حتی یک گالری هنری است و به طور کلی بیشتر برای زوج‌ها مناسب خواهد بود تا خانواده‌هایی که دارای بچه‌های کوچک هستند. یک مکان بسیار با کلاس، زیبا و آرامش بخش که یک اقامت بی‌نظیر را در سفر به ترکیه برایتان به همراه خواهد داشت.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران