هتل جلال آقا کوناقی استانبول (Celal Aga Konagi Hotel)

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل جلال آقا کوناقی استانبول (Celal Aga Konagi Hotel)

در هر شهری یک سری هتل خاص و متفاوت وجود دارد که بیشتر از دیگر هتل‌های شهر معروف هستند. البته استانبول با توجه به حجم بالای گردشگران و تعداد زیاد هتل‌هایش، چند نمونه از این هتل‌ها دارد که هتل "جلال آقا کوناقی" یکی از این موارد است. یک هتل ۵ ستاره‌ی لوکس و جذاب در منطقه‌ی آکسارای استانبول که به بسیاری از مراکز گردشگری استانبول نیز نزدیک است.

اگر می‌خواهید با این هتل آشنا شوید، نوشته‌ی امروز ما در مقتدرسیر تابان را دنبال کنید.

 

کوتاه درباره هتل جلال آقا کوناقی استانبول

اگر چه هتل جلال آقا کوناقی استانبول لاکچری‌ترین هتل این شهر محسوب نمی‌‌شود، اما کاملا در قامت یک هتل ۵ ستاره‌ی جذاب ایفای نقش کرده و با اتاق‌های زیبا، امکانات رفاهی بسیار عالی و همچنین فضایی زیبا و دلنشین، یکی از انتخاب‌های عالی و البته محبوب در تور استانبول محسوب می‌شود.

اقامت در این هتل امتیازات زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت که از جمله‌ مهم‌ترین آن‌ها، نزدیکی به مراکز گرشگری از جمله مسجد سلیمانیه، میدان بایزید و دیدنی‌های اطراف آن و چندین جای دیگر است و خیلی دیگر از مراکز معروف استانول نیز در فاصله‌ی کوتاهی با ماشین از آن قرار دارد. همچنین وجود ایستگاه مترو در ۳۰۰ متری درب هتل، کار را برای رفت و آمد برایتان بسیار ساده‌تر نیز خواهد کرد.

از امکانات کلی هتل باید به استخر، اینرتنت رایگان، اتاق‌های خانوادگی، برنامه‌های شبانه متنوع، رستوران اختصاصی و ... اشاره کرد.

 

بهترین هتل‌های استانبول در سال ۲۰۲۱

 

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل  جلال آقا کوناقی استانبول

وقتی به لیست اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل نگاه می‌اندازید، لیستی بلند بالا از انتخاب‌های متعدد را خواهید دید که تقریبا برای هر سلیقه‌ای، یک گزینه پیش پای شما خواهد گذاشت. البته در قالب کلی، تمامی گزینه‌های غیر از سوییت‌های گران‌قیمت، امکانات یکسانی دارند و بیشتر فرم آن‌ها و مساحتشان با هم متفاوت است. اتاق‌های استاندارد از گنجایش دو تا چهار نفر، محبوب‌ترین و البته ارزان‌ترین انتخاب‌های در هتل جلال آقا کوناقی استانبول هستند که همگی ظاهری شیک و زیبا دارند و کوچک‌ترین آن‌ها مساحت ۱۸ متری خواهد داشت.

اما سوییت‌ها که مساحت آن‌ها به ۹۸ متر مربع نیز می‌رسند، یک مسئله کاملا جدا هستند. ۷ گزینه‌ی مختلف در زمینه‌ی انتخاب سوییت دارید که همگی از نظر دکور داخلی، بعضی امکانات همچون مبلمان و البته مساحت با هم فرق دارند و قیمت‌های کاملا متفاوتی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. گران‌ترین و جذاب‌ترین سوییت‌های هتل، هتل‌های کینگ سایلنت هستند که در کنار بزرگی، دارای یک سرویس حمام فوق‌العاده، دکور خاص شرقی و البته حمام ترکی و استخر جکوزی خصوصی نیز برایشان در نظر گرفته شده است.

از امکانات کلی اتاق‌ها و سوییت‌ها در هتل جلال آقا کوناقی استانبول می‌توان به اینترنت رایگان بی‌سیم در تمامی بخش‌ها، ضد صدا بودن اتاق‌ها، سیستم تهویه هوا مطبوع، جکوزی، مینی‌بر، تلوزیون بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام بسیار خوب، صبحانه‌ رایگان عالی، تجهیزات دم کردن چای و قهوه و ... اشاره کرد.

 

هتل پنج ستاره Fairmont Quasar در استانبول

امکانات دیگر هتل جلال آقا کوناقی استانبول

شاید اولین چیزی که چشم شما را در لحظه ورود به هتل بگیرد، طراحی بیرونی و داخلی زیبای هتل و استفاده از المان‌های تاریخی و مدرن در کنار هم باشد، اما در نهایت این امکانات هتل هستند که آن را برای گردشگران تعریف می‌کنند و خوشبختانه جدا از اتاق‌های زیبا و عالی، هتل جلال آقا کوناقی استانبول دارای امکانات دیگری هم هست.

در ابتدا از رستوران و بار هتل بگوییم که البته بیشتر برای ارائه نوشیدنی در نظر گرفته شده و بهتر است برای صرف غذا به رستوران‌های متعدد بیرون هتل که یکی درست چسبیده به آن است، مراجعه کنید. اما مرکز اسپا و سلامتی هتل، فوق‌العاده عغالی بوده و با دو استخر سرپوشیده با دکور بسیار زیبا، کاملا شما را از رفتن به مراکز دیگر در شهر بی‌نیاز می‌کند. این مرکز اسپا دارای چند جکوزی و سونا بوده و سرویس‌های ماساژ نیز در آن ارائه می‌شود. در کنار این‌ها یک سالن ورزشی کوچک اما مجهز نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید در آن‌ها ورزش روزانه خود را پیگیری کنید.

 

بهترین هتل‌‌های سلطان احمد در استانبول

نکات پایانی درباره هتل جلال آقا کوناقی استانبول

  • این هتل از نظر قیمتی، جزو هتل‌های مقرون به صرفه در استانبول محسوب می‌شود
  • اجازه‌ی ورود حیوانات خانگی به هتل داده نمی‌شود
  • هتل دارای یک تراس بزرگ است که می‌توانید از آن استفاده کنید
  • رستوران هتل بیشتر برای صرف صبحانه در نظر گرفته شده
  • مسئولان هتل به زبان‌های انگلیسی، ترکی و عربی مسلط هستند

۱۷ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران