بهترین هتل‌های استخردار کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین هتل‌های استخردار کوش آداسی

تور کوش آداسی یکی از مقصدهای محبوب ایرانی‌ها برای سفر به ترکیه است. یک شهر ساحلی فوق‌العاده زیبا و جذاب که در آن می‌توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید. اما یکی از مزیت‌های کوش آداسی، داشتن هتل‌های متنوع و جذابی است که بعضی از آن‌ها بیشتر شبیه به یک مجموعه تفریحی هستند. یکی از چیزهایی که شاید برای خیلی‌ها درباره هتل‌های اینچنینی مهم باشد، استخر است.

به همین دلیل بر آن شدیم تا بهترین هتل‌های استخردار کوش آداسی را در این نوشته به شما معرفی کنیم.

 

Batihan Beach Resort & Spa

Batihan همانطور که از اسمش پیداست، در کنار ساحل واقع شده و سه استخر بسیار بزرگ اختصاصی دارد که در کنار یکی از آن‌ها، تجهیزات بازی‌های آبی همچون سرسره‌های بزرگ نصب شده است.

این هتل فوق‌العاده‌ی چهار ستاره کوش آداسی، اتاق‌های شیک و تمیزی داشته و همچنین یک ساحل بزرگ دارد که در کنار استراحت و آبتنی، می‌توانید از تجهیزات موجود برای ورزش‌های آبی نیز استفاده کنید. Batihan دارای یک اسپای بزرگ و عالی با امکانات خیلی خوب بوده و سه رستوران نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین با دارا بودن امکانات تفریحی و فضایی مناسب، این هتل برای خانواده‌ها نیز مناسب خواهد بود.

 

شهر باستانی میلتوس در کوش آداسی

آدرس: Ilıca Mevkii Sahil Siteleri Longbeach Kuşadası

 

DoubleTree by Hilton Hotel

DoubleTree در کوش آداسی یک هتل لاکچری ۵ ستاره است که بیشتر از این که یک مجموعه تفریحی باشد، اقامتگاهی فوق‌العاده لوکس و زیباست، یک استخر روباز بسیار بزرگ و همچنین یک استخر سرپوشیده‌ی عالی دارد که باعث می‌شود حتی در فصل‌های سرد سال هم به راحتی بتوانید در این مکان به آبتنی بپردازید.

اینجا که از هتل‌های لوکس کوش آداسی بشمار می‌رود، دارای اتاق‌های زیبا و بزرگ بوده و همچنین رستوران اختصاصی فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین DoubleTree یک اسپای لوکس و عالی نیز دارد اما ساحل اختصاصی ندارد. با این وجود برای رفتن به سواحل معروف همچون ساحل بانوان، نباید مسافت زیادی را طی کنید.

آدرس: Ataturk Bulvarı, Yat Limanı Karsısı

 

Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi

Le Bleu ویژگی‌های زیادی دارد که باعث می‌شود نه تنها در این لیست، بلکه در مجموع آن را به عنوان یکی از بهترین هتل‌های کوش آداسی درنظر بگیریم. این مکان بخش‌های تفریحی زیادی از جمله یک استخر عالی روباز و یک استخر سرپوشیده دارد. اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن، ساحل خلیج مانند هتل Le Bleu است که با آب کریستالی و آرامش و اسکله‌ی چوبی که کنارش ساخته شده، یک مکان ایده‌آل برای شنا و آبتنی خواهد بود.

Le Bleu همه‌ی امکانات یک هتل پنج ستاره‌ی خوب از جمله مرکز اسپا و سلامتی خوب و با امکانات، سالن ورزشی، رستوران اختصاصی، اینترنت رایگان و بقیه موارد را نیز در خود دارد.

 

اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4 Kusadasi Aydin

 

Charisma De Luxe Hotel

دیگر هتل ۵ ستاره‌ای که امروز به شما معرفی می‌کنیم Charisma De Luxe Hotel در کوش آداسی نام دارد که یک هتل بزرگ، گران‌قیمت و لاکچری محسوب شده و اتاق‌های بسیار شیک و زیبایی دارد. این هتل در کنار استخر روباز بزرگ و عالی‌اش، چندین زمین ورزشی و بخش‌های تفریحی متنوع دارد که باعث می‌شود روزهایی شاد و مفرح را در هتل داشته باشید.

این هتل نیز یک ساحل صخره‌ای خلیج مانند با آب شفاف و فوق‌العاده داشته که با نگاه به عکسش هم عاشقش خواهید شد. Charisma De Luxe Hotel دارای رستوران اختصاصی رو به دریا، امکانات رفاهی کامل و یک مرکز اسپا و سلامتی لوکس نیز هست که امکان استفاده از آن را نیز خواهید داشت. فراموش نکنید که ساحل این مکان کاملا اختصاصی بوده و امکاناتی برای استراحت در اسکله چوبی آن نیز برای مهمانان فراهم شده است و شما می‌توانید در آن جا نیز برای خود نوشیدنی سفارش دهید.

آدرس: kyar Mevkii Turkmen Mah. Gazibegendi Bulvari No 7

 

Asena Hotel

هتل Asena آخرین پیشنهاد ما برای شماست. یک هتل نسبتا ارزان قیمت ۳ ستاره که از جمله اقامتگاه‌های جذاب و مقرون به صرفه در کوش آداسی برای سفر با تور ترکیه محسوب می‌شود. اگر چه Asena یک استخر کوچک دارد، اما به خاطر این که این استخر بدون لبه بر روی بالاترین طبقه هتل واقع شده و نمای زیبایی را پیش رو دارد، آن را در لیستمان آورده‌ایم.

هتل دارای ساحل اختصاصی نیست، اما ساحلی خوب را در مقابلش می‌بیند و به خیلی از مراکز گردشگری دیگر شهر نیز نزدیک است.

 

غواصی به یادماندنی تور کوش آداسی

آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii No 29

۱۸ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران