گردش در آبشار ماخونتستی گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
گردش در آبشار ماخونتستی گرجستان

تور گرجستان در کنار داشتن بناهای تاریخی و خیابان‌های جذاب برای گردش و تفریح از طبیعتی فوق‌العاده و زیبا نیز برخوردار است. به طوری که تمامی توریست‌ها عاشق طبیعت و زیبایی‌های آن خواهند شد. یکی از بکرترین مناظر طبیعی گرجستان آبشار ماخونتستی است. این آبشار باشکوه و زیبا مکانی جذاب و دیدنی برای کشانی است که دوست دارند یک روز خود را در آرامش و در دل طبیعت گرجستان سپری کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با این مکان منحصر به فرد آشنا کنیم.

 

آشنایی با آبشار ماخونتستی گرجستان (Makhuntseti Waterfall)

آبشار ماخونتستی از جمله جاذبه‌های گردشگری گرجستان است که فرصت بازدید از آن برای توریست‌های تور باتومی فراهم می‌باشد. این مکان سالانه مورد بازدید هزاران توریست داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. اگر قصد سفر با تور باتومی به گرجستان را دارید بازدید از این آبشار زیبا توصیه شده و مطمئن باشید که روزی فوق‌العاده و به یادماندنی را برای خود رقم خواهید زد. آبشار ماخونتستی دارای طبیعتی دنج و آرام بوده و از فضایی سرسبز و دلنشین برخوردار است. این آبشار توانسته با ارتفاع زیاد و دیدنی و البته آب تمیز و زلالی که دارد دل هر گردشگری را مسحور خود کند. نواحی اطراف این آبشار دارای آب و هوایی بسیار دلچسب و خنک بوده و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از گردشگران لقب بهشت تابستان را به آن دهند. زیرا آبشار ماخونتستی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای بازدید در فصل گرم تابستان برای توریست‌ها است. با انتخاب این مکان می‌توانید روزی خنک و به یادماندنی را در تابستان داغ گرجستان تجربه کنید. به طوری که بومیان بسیاری نیز در روزهای گرم تابستان برای فرار از گرما این مکان را برای تفریح خود انتخاب می‌کنند.

 

۱۰ نقطه‌ی فوق‌العاده در گرجستان برای کمپ زدن و لذت بردن از طبیعت

Makhuntseti Waterfall

جذابیت‌های آبشار ماخونتستی گرجستان

کسانی که تصمیم خود را برای بازدید از آبشار ماخونتستی در گرجستان گرفته‌اند باید مسیر یک ساعته‌ای را جهت دسترسی به این مکان زیبا بپیمایند. ما این اطمینان را به تمامی گردشگران می‌دهیم که هرگز از رفتن به سمت این آبشار فوق‌العاده و تماشای چشم‌انداز فوق‌العاده آن پشیمان نخواهند شد. به طوری که ترک این مکان برای هر بازدیدکننده‌ای دشوار است. چرا که طبیعت زیبا و سرسبز و همچنین آبشار بلند آن هر کسی را عاشق خود خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند در این مکان به آبتنی پرداخته و همچنین به گشت و گذار در دل طبیعت و کوهستان بروند. از طرفی دیگر در روزهای گرم تابستان این مکان از آب و هوایی خنک و دلنشین برخوردار است که هر مسافری را عاشق خود خواهد کرد. در کنار تمامی موارد گفته شده گردشگران می‌توانند به روستاهای اطراف رفته و در کنار بومیان میهمان نواز به خوردن غذاهای سنتی و خوشمزه گرجی بپردازند.

Makhuntseti Waterfall

بهترین زمان برای بازدید از آبشار ماخونتستی

ابشار ماخونتستی در مکانی سرسبز و کوهستانی قرار دارد. به همین دلیل در اغلب فصل‌های سال دمای آن از مناطق شهری پایین‌تر است. همین موضوع سبب شده تا در روزهای گرم تابستان بومیان و همچنین توریست‌های بسیاری رفتن به این آبشار را برای گذراندن روزی خنک و به یاد ماندنی انتخاب کنند. اگر شما نیز علاقه زیادی به طبیعت بکر و آبشارها دارید بهترین فصل برای بازدید از این مکان روزهای گرم سال (فصل تابستان) است. چرا که با رفتن به آن می‌توانید از گرمای سوزناک تابستان خلاص شده و یک روز به یادماندنی را در مکانی خنک سپری کنید.

 

بهترین زمان برای سفر به باتومی

Makhuntseti Waterfall 

طریقه دسترسی به آبشار ماخونتستی گرجستان

آبشار ماخونتستی در فاصله ۳۵ کیلومتری از باتومی قرار گرفته است. بنابراین تمامی توریست‌های در سفر به شهر زیبای باتومی می‌توانند به راحتی از این مکان زیبا دیدن کنند. این آبشار در ارتفاع ۳۳۵ متری از سطح دریا واقع شده و دارای محیطی دنج و آرام در دل طبیعت سرسبز گرجستان است. ارتفاع آبشار به حدود ۵۰ متر می‌رسد و جز آبشارهای مرتفع این سرزمین به شمار می‌آید. اگر قصد اقامت در شهر باتومی را در سفر خود به تور گرجستان دارید جهت دسترسی به این آبشار می‌توانید از کرایه تاکسی استفاده کنید. برای این منظور باید حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه را در مسیر باشید. بازدید از این آبشار زیبا رایگان بوده و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند فرصت بازدید و تفریح در آن را داشته باشند.

Makhuntseti Waterfall

جهت دسترسی آسان در زیر آدرس دقیق رسیدن به آبشار ماخونتستی را آورده‌ایم:

  • KM 30 from Batumi, Georgia
۱۱ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران