هتل ۵ ستاره پارمیس کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
هتل ۵ ستاره پارمیس کیش

کیش مقصد محبوب مردم ما برای تجربه سفری گرمسیری و آفتابی محسوب می‌شود. کبش دارای ده‌ها هتل، بوتیک هتل و مهمانخانه است که هر کدام‌شان به حسب امکاناتی که دارند قیمت‌های متفاوتی هم دارند. هزینه‌ها در کیش کمی بالاتر از سایر نقاط ایران است ولی بسیاری از مسافران سعی می‌کنند هزینه‌های خود را مدیریت کنند. با این همه به سختی بتوان از اقامت در هتل‌های برجسته دست برداشت. یکی از هتل‌های ۵ ستاره بی‌نظیر در این جزیره، هتل پارمیس است.برای اقامتی راحت و آسوده در تور کیش، می‌توانید در هتل پارمیس اقامت کنید.

 

درباره هتل پارمیس

هتل پارمیس اقامتگاهی مجلل و ۵ ستاره است که از آن به عنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش یاد می‌شود. این هتل که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده طراحی خاص و مدرنی داشته و ظاهر عجیب و سفید آبی آن یادآور موج‌های اقیانوسی خلیج همیشه فارس است. این هتل در ۵ طبقه گسترده شده و ۱۶۸ واحد اقامتی و سوییت را در دسترس گذاشته است. تمامی این واحدها مجلل و لوکس بوده و مجهز به امکانات رفاهی هستند. به علاوه موقعیت قرارگیری خاص این هتل سبب شده تا دسترسی آسانی به نقاط تفریحی و مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش داشته باشد.  همه چیز درباره این هتل عالی است اما تنها ایرادی که می‌توان وارد کرد این است که هتل نمای دریا ندارد که اگر برای شما خارج از اهمیت است دیگر ایرادی نمی‌توان گذاشت.

 

اتاق‌ها

اتاق‌ها دارای دکوراسیونی شیک و امروزی هستند. تخت‌های راحت و بزرگ و امکانات رفاهی شما را مهمان تعطیلاتی آرامشبخش می‌کند. اتاق‌ها دارای کمد، سیستم تهویه هوا، پاتختی و آواژور، پنچره‌های قدی بزرگی که نور را داخل می‌آورند و تراسی دل‌انگیز مجهز هستند. سیستم صوتی و تصویری، حمام مجلل و سرویس بهداشتی مرمری با لوازم بهداشتی نیز در دسترس است. شما می‌توانید از خدمات خانه داری و سرو غذا در اتاق نیز استفاده کنید.

 

لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش

رستوران و کافی شاپ

مانند هر هتل ۵ ستاره دیگری اینجا هم کافی شاپ و رستوران در دسترس وجود دارد. صبحانه را در هتل بخورید و برای وعده‌های غذایی از غذای ایرانی و فرنگی که کیفیت بالا و طعمی بی نظیر دارند سفارش دهید. شما می‌توانید برای اوغات فراغت به کافه بروید و از خوردن انواع دسرهای خوشمزه، اسنک‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم لذت ببرید.

خدمات رفاهی

گرچه اینجا خبری از استخر نیست و برای رسیدن به ساحل باید مسافت کوتاهی را طی کنید اما پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خوردو و اینترنت برای شما در نظر گرفته شده است.  همچنین برای ثبت لحظات زیبا از خدمات آتلیه استفاده کنید و عکس‌های زیبایی بگیرید. هتل دارای فروشگاه است بنابراین کم و کسری احساس کردید می‌توانید به سرعت برطرف کنید. همچنین برخی خدمات دیگر که برخی رایگان و برخی دیگر هزینه بردارند هم ارائه می‌شود. شما می‌توانید از دستگاه واکس کفش استفاده کنید و یا در لابی لم بدهید و گپ و گفت کنید. در اینجا خدمات خانه داری و لاندری هم ارائه می‌شود که برای استفاده از آن باید هزینه کنید. از مزایای هتل در نظر گرفتن برخی امکانات برای تردد راحتتر افراد با ناتوانی های جسمی هم هست.

برای گشت زنی در جزیره خدمات تور درخواست کنید و  اگر تمایل داشتید گردشی مستقل داشته باشید از هتل ماشین بدون راننده بگیرید. در حالی که خدمات ناتوانی‌های جسمی کار دهن پرکنی نیست، اما خدمات آرایشگری در اینجا احساس لاکچری بودن القا می‌کند. می‌توانید برای رفتن به قرارهای مهم، مهمانی شام و یا نشست‌های کاری به آرایشگاه بروید و دست به سر و رویتان بکشید.

 

اقامتی خاطره‌انگیز در هتل داریوش کیش

خدمات تجاری

همانند تمام هتل‌های لوکسی که این روزها سعی می‌کنند بیشترین رفاه و امکانات را فراهم بیاورند هتل پارمیس هم خدمات به روزی در زمینه کار و تجارت ارائه می‌دهد. مثلا در اینجا سالن‌های همایش، سالن ویدئو کنفرانس و کنفرانس برای تجمعات بزرگ و بزرگزاری مراسم‌ها وجود دارد که مخصوصا اگارن‌ها د ادارات و شرکت‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. در حالی که اتاق‌های مهمان و جسله هم برای نشست‌های کاری و رای زنی وجود دارد. شما می‌توانید بر حسب نیازی که دارید برنامه ریزی استفاده از هر کدام از این اتاق‌ها و سالن‌ها را بریزید البته کاملا پیداست که برای استفاده از این خدمات باید هزینه اضافی بپردازید.

 

هتل سورینت مریم کیش

فضای باز

هتل پارمیس دارای فضای سبز زیبا و گل‌کاری شده و مسیرهای پیاده روی است. شما می‌توانید در مسیرها قدم بزنید و از فضای باز و هوای تمیز لذت ببرید.

۱۶ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران