هتل لوکس ART Gallery Boutique Hotel باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
هتل لوکس ART Gallery Boutique Hotel باکو

باکو شهری زیبا و دیدنی است که از شروع دوره رشد و شکوفایی آن مدت زیادی نمی‌گذرد اما در همین بازه زمانی هم توانسته با سرعت رو به جلو حرکت کند. گرچه شهر دارای جاذبه‌های دیدنی تاریخی متنوعی مثل شهر قدیمی، کاخ شیروانشان و یا آتشکده زرتشتی است اما در عین حال چهره مدرن و جذابی هم برای خود ساخته که نمونه بارز آن را می‌توانیم در هتل‌های لوکس آن ببینیم. برای اقامتی بی‌نظیر در تور باکو می‌توانید در بوتیک هتل دنج و بی‌نظیر آرت گالری بمانید. در ادامه ما به بررسی این هتل می‌پردازیم.

 

درباره بوتیک هتل آرت گالری

آرت گالری یکی از بهترین هتل‌های باکو است که در کناره دیوار شهر قدیمی واقع شده است. این هتل که در مرکز شهر قدیمی واقع شده تنها ۲۵ متر با برج مایدن فاصله دارد. همانطور که مشخص شد این هتل در موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری قرار گرفته بنابراین اگر اهل موسیقی و هنر هستید پس خوش به حال شما، این هتل در فاصله ۱.۱ کیلومتری از تئاتر اپرا و باله آذربایجان و موزه ملی تاریخ آذربایجان واقع شده است. هر سمتی را که پیش بگیرید خیلی زود به نقطه‌ای ارزشمند خواهید رسید.

اتاق‌ها

فضای داخلی هتل به شدت لوکس و زیباست و این شامل حال اتاق‌ها نیز می‌شود. رنگ‌های شاد اما ملایم و ترکیب رنگ‌های کرم و یاسی بر زیبایی محیط اتاق‌ها تاثیر به سزایی گذاشته است. معماری داخلی نیز بسیار جذاب است. پنجره‌های قدی بلند و پرده‌های نفیس، تخت‌های بزرگ و روتختی‌های مخملی، نور پردازی و هر چیزی که در اتاق‌ها استفاده شده در جهت آرامش مهمانان بوده است. این اتاق‌های شیک و زیبا دارای تلوزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت بی‌سیم، لوسترهای زیبا و نفیس، میز تحریر می‌شود.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به باکو

رستوران و کافی شاپ

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این هتل رستوران دنج و بوفه صبحانه آن است. طراحی داخلی نیز از حس و حال کافی شاپ‌ها پیروی کرده است. در واقع فضای داخلی کاملا مدرن و جذاب است و غذاها نیز کیفیت بالایی دارند. شما می‌توانید صبح‌تان را در بوفه صبحانه شروع کرده و از خوردن غذاهای لذیذ و متنوع لذت ببرید. این در حالی است که اگر درخوست کنید امکان خدمات صبحانه در اتاق هم وجود دارد. همچنین برای خانواده‌های دارای فرزند هم می‌توانند از بوفه کودکان غذاهای مناسب تهیه کنند.

امکانات تفریحی و خدمات

در هتلی به این سبک و سیاق، که از لحاظ طراحی و زیبایی به شدت چشمگیر است شاید نداشتن سالن‌های استخر و اسپا یک فقدان بزرگ محسوب شود اما درستی بسیار راحت به جاهای دیدنی شهر کمی بر این کاستی سرپوش گذاشته است. با این همه اگر فردی ایده‌آلگرا هستید و وجود این ویژگی‌ها برای شما اهمین دارد پس بهتر است هتل دیگری را انتخاب کنید.

هرچه در امکانات تفریحی کم کاری شده اما از طرفی خدمات دیگری شامل پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس خانه داری و همین‌طور روزنامه است. اما برای موارد بیشتر مثل لباسشویی، خشکشویی و یا اتو بخار باید هزینه اضافی پرداخت کنید. شما می‌توانید در اینجا از سرویس شاتل استفاده کنید با این تفاوت که شاتل فرودگاه مستلزم پرداخت هزینه است. در نهایت اینجا خبری از ارائه پارکینگ نیست پس اگر در باکو ماشین کرایه می‌کنید باید به فکر جای دیگری باشید. این در حالی است با در نظر گرفتن فاکتورهای اصلی آرت گالری از هر لحاظی برای اقامت مناسب ایست.

هر چقدر هم که ما از این هتل بگوییم و خوبی‌هایش را بر شمریم باز هم داریم درباره یک بوتیک هتل صحبت می‌کنیم بنابراین نباید انتظار سال‌های همایش، میتینگ و جلسه را داشته باشیم. نهایت چیزهایی که اینجا نتوانید پیدا کنید محدود به به دستگاه فکس و فتوکپی می‌شود که با شارژ اضافه در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

 

۵ هتل ساحلی باکو برای اقامتی لذت‌بخش

نتیجه گیری

در اینجا فقدان استخر و اسپا به جد حس می‌شود اما آنقدر از لحاظ رفاه، راحت هستید که می‌توانید به راحتی از این ویژگی  فاکتور بگیرید. نکته‌ای که باید اشاره کنیم این است که همچون اغلب هتل‌ها امکان ورود حیوانات خانگی وجود نداشته و حتی امکاناتی هم برای نگه داری آن‌ها در خارج از اتاق‌ها هم وجود ندارد. پارکینگی هم وجود ندارد و مسافرانی که وسیله نقلیه دارند مجبورند ماشین‌شان را بیرون و کنار خیابان بگذارند. در حالت کلی بیشتر زوج‌های جوانی که به باکو سفر می‌کنند جذب  این هتل می‌شوند و خیلی هم از آن راضی هستند اگرچه اتاق‌های خانوادگی هم برای اقامت وجود دارد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران