لذت بردن از اجرای زنده در ۷ مکان در پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
لذت بردن از اجرای زنده در ۷ مکان در پکن

پکن پایتخت شلوغ و معروف چین یکی از بزرگ‌ترین مقاصد اصلی تور چین است که بازدیدکنندگان در تمام طول سال و از سراسر دنیا به آن سفر می‌کنند. چین در تمام طول سال زیباست، هر فصلی جلوه خودش را دارد و همیشه هم بهانه‌ای برای فستیوال و مراسم مذهبی وجود دارد بنابراین در تمام طول سال کارهایی هست که انجام دهید. در این بین شاید تور پکن را نتوان برای اجراهای زنده تحسین کرد. اما این بدان معنی نیست که پکن خالی از جاهایی برای تفریح و لذت بردن از موسیقی است فقط باید بدانید کجا بروید.

 

Mao Livehouse

این یکی از اصلی‌ترین نقاط پکن برای اجرای زنده موسیقی زیر زمینی بود که هم طرفداران فراوان و هم شهرت زیادی داشت. اما در سال ۲۰۱۷ شعبه اصلی آن در منطقه Gulou بسته شد و سپس درهای خود رت در Wukesong در غرب پکن به روی هواداران و مشتاقان موسیقی باز کرد. مائو مخفف Musician Audience Organizer ترکیبی جذاب و مستقل را به صحنه موسیقی پکن اضافه کرده است.

 

۷ کافه‌ی زیبا و دنج چائویانگ پکن

آدرس: 69 Fuxing Road, Wu Ke Song, Haidian Qu Beijing Shi, 100039, China

 

Hot Cat Club

هات کت کلاب یکی از مهم‌ترین جاهای پکن برای لذت بردن از انواع موسیقی است. شما می‌توانید اینجا را در ردیف خیابان‌های سنتی Gulou پیدا کنید. این سالن موسیقی به خاطر فعالیت در زمانه‌های مختلف موسیقی کاملا شاخته شده و در بین برترین‌ها است. این کافه خانگی میزبان انواع مختلفی از موسیقی‌ها شامل راک و پاپ و کمدی با هنرمندان داخلی و بین المللی بوده و به خاطر همین برنامه‌های متنوع همیشه شلوغ و مورد توجه است. برای شبی خوش گذرانی با دوستان این یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

آدرس: 46 Fang Jia Hu Tong, Dongcheng Qu Beijing Shi, China

 

Dusk Dawn Club (DDC)

یکی دیگر از نقاط جذاب و دوست داشتنی موسیقی زنده در منطقه Gulou، DDC است که به میزبانی اجرای ویژه هنرمندان آینده‌دار چینی مخصوصا در ژانرهای جاز، فولکلور و ایندی راک افتخار می‌کند. این کافه دارای معماری جذاب چینی بوده و فضایی افسونگر دارد. در اینجا شما ساختاری سیه‌یوان قدیمی را با درختانی که در در اطراف پیچیده شده‌اند، یک سقف شیشه‌ای پر از فانوس و یک پیشخوان ایوان بلند پیدا خواهید کرد که جمعیتی در اطراف آن نوشیدنی سفارش می‌دهند و با دوستان خود گفتگو می‌کنند.

 

مرکزخرید معروف پلازای شرقی پکن

آدرس: 14 Shan Lao Hu Tong, Dongcheng Qu Beijing Shi, 100140, China

 

Yugong Yishan

ابتدا، این کافه در پارکینگ استادیوم ورکرز (Workers) فعالیت می‌کرد، اما زمانی که بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ در پکن راه افتاد آن‌ها مجبور شدند به منطقه مجلل و کلاس بالای دنگچنگ نقل مکان کنند. این کافه نام خود را از یک ضرب‌المثل معروف چینی گرفته و در حال حاضر ظرفیت پذیرش ۷۰۰ نفر بازدیدکننده را در حیاط قدیمی قرن نوزدهمی به طور هم‌زمان دارد. این مکان زمانی به عنوان مقر فرماندهی در جنگ Duan Qirui عمل می‌کرد. اما امروزه و با تغییر کاربری به جایی برای گردهمایی دوست داران موسیقی متال تبدیل شده است.

آدرس: Dongcheng Qu Beijing Shi, China

 

Blue Note

این کلاب جاز نیویورکی که در کشورهای ژاپن، ایتالیا، هاوایی و اسلواکی است در تابستان ۲۰۱۶ شعبه جدید خود را در پکن افتتاح کرد. در اینجا شما می‌توانید از منویی فوق‌العاده خوشمزه و وسوسه‌انگیز در کنار موسیقی جاز لذت ببرید و شبی بی‌نظیر و به یادماندنی را تجربه کنید. با چراغ‌ها کم نور و هنرمندان مشهور بین‌المللی که اینجا اجرا می‌کنند این یکی از بهترین نقاط پکن برای لذت بردن از موسیقی جاز و تجربه شبی در کنار عزیزان است.

آدرس: Chaoyang Qu Beijing Shi, China

 

Temple Bar

با این که دکور و منوی تمپل بار ساده است اما موسیقی آن بی‌نظیر و درخشان است. این کافه به عنوان یکی از بهترین مکان‌های شای اواخر شبی، فضایی عالی را برای طرفداران راک اند رول فراهم آورده است. برای کسانی که می‌توانند از حدود ساعت ۱۶ شب تا صبح در سانس‌های اجرای زنده آن شرکت کنند اینجا انتخابی بی‌نظیر و شایسته است. اما بهترین قسمت می‌دانید کجاست؟ این که همیشه ورود به آن رایگان است.

 

بهترین مکان‌ها در پکن برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی

آدرس: 206号 Gu Lou Dong Da Jie, Dongcheng Qu Beijing Shi, China

 

Omni Space

منطقه غرب معبد بهشت (Temple of Heaven) جایی نیست که شما برای گوش دادن به موسیقی زنده به آنجا بروید، اما Omni Space این وضعیت را تغییر داده است. این کافه که سبک انبار و یا سوله مانند دارد در طبقه زیرزمینی مرکز هنرهای نمایشی تیان کیائو واقع شده است. این کافه در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد و خیلی زود در بین برترین نقاط اجرای زنده با ابعاد متوسط (نسبت به پکن) قرار گرفت.

آدرس: Xicheng District Beijing, China

۲۴ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران