سفر به ۶ مقصد رمانتیک گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
سفر به ۶ مقصد رمانتیک گرجستان

کشور گرجستان ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی در کنار نقاط دلربا و جذاب و همچنین بناهای تاریخی است و شما در سفر به این کشور، می‌توانید یک ماجراجویی کامل را تجربه کنید. ویژگی‌های زیادی در مورد گرجستان وجود دارد که آن را به یک مقصد ایده‌آل برای زوج‌ها تبدیل می‌کنید. برای آن‌ها که می‌خواهند یک تجربه عاشقانه در این کشور داشته باشند و دو نفره از زیبایی‌های یک سرزمین کم‌نظیر لذت ببرند.

 اگر قصد چنین سفری دارید، ما چند مقصد ایده‌آل را برایتان در این نوشته برشمرده‌ایم تا در تور گرجستان برای خود انتخاب کنید.

 

تفلیس

از هر زاویه‌ای که به تفلیس نگاه کنید، این شهر بهترین مکان برای سفر به گرجستان محسوب می‌شود. حتی اگر بخواهید به نقاط دور افتاده‌ی کشور هم بروید، بهتر است ابتدا کوله‌های سفر خود را در پایتخت به زمین بگذارید. اما برای یک سفر عاشقانه نیز این شهر ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود تور تفلیس، به بهترین انتخاب برای زوج‌هایی تبدیل شود که قصد سفر به گرجستان را دارند. شما در این سفر می‌توانید از محل‌های زیبا و تاریخی همچون پل صلح تا کلیسای سه گانه بازدید کنید و عکس‌هایی جذاب بگیرید، از امکاناتی همچون اسپاهای لوکس تفلیس استفاده کنید و در کافه‌ها و رستوران‌های فوق‌العاده پایتخت، غذایی عالی میل کنید. حتی قدم زدن در خیابان‌های خاص و متفاوت تفلیس نیز، یک فعالیت دو نفره‌ی عالی برای شما خواهد بود!

 

جاذبه‌های دیدنی شهرهای گرجستان

باتومی

اما برای بسیاری، سفر عاشقانه با بودن در ساحلی زیبا به هم گره‌ خورده‌اند و بهترین مقصد ساحلی در گرجستان نیز بدون شک، باتومی به حساب می‌آید. باتومی نقاط ساحلی بسیار زیبایی دارد که هم برای تفریحات آبی مناسبند و هم این که می‌توانید در امتداد آن‌ها قدم زده، دوچرخه سواری کنید و البته غروب خورشید را تماشا کنید. یکی دیگر از امتیازات تور باتومی برای زوج‌ها، وجود هتل‌ها و ریزورت‌های نزدیک ساحل است که بعضی از آن‌ها برای اقامت در ایام ماه عسل نیز، عالی محسوب می‌شوند.

سوانتی

برای زوج‌های جوانی که هم به دنبال یک ماجراجویی عالی در گرجستان هستند و هم می‌خواهند از محیط زیبای کوهستانی گرجستان لذت ببرند. جدا از این که شما در سفر به سوانتی گرجستان می‌توانید از دهکده‌های باستانی، بناهای تاریخی و کلیساهای قدیمی دیدن کنید، این امکان برایتان وجود دارد تا در تورهای طبیعت گردی شرکت کنید، عکس‌های بسیار زیبا بگیرید و یا حتی به دوچرخه سواری در طبیعت بپردازید. اما اگر در تور گرجستان به سوانتی رفتید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به دریاچه کرولدی رفته که یکی از زیباترین نقاط این منطقه است و جایی عالی برای یک بعد ظهر خاطره‌انگیز برای سفر عاشقانه شما خواهد بود.

کبولتی

اگر نمی‌خواهید به باتومی بروید، دومین گزینه‌ی عالی برای آن‌ها که می‌خواهند سفر عاشقانه‌ی خود را کنار دریا سر کنند، سفر به کبولتی گرجستان است. دومین شهر بزرگ در آندارا بعد از باتومی که چند مورد از بهترین سواحل گرجستان را در خود جای داده است. این شهر نیز اقامتگاه‌های جذابی دارد که برای زوج‌ها عالی‌ست، اما جدا از سواحل، این شهر زیبایی‌های تاریخی متفاوت و همنین جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد. مناطق سرسبز و زیبایی که از کوبولتی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت، جان می‌دهد برای عکس‌های دو نفره‌ی جذاب که برای همیشه در آلبوم خاطرات شما جا خوش کنند.

 

بهترین هتل‌های مرکز شهر تفلیس

بورجومی

اگر عاشق طبیعت کوهستانی هستید اما آنقدر ماجراجو نیستید که به سوانتی بروید، پیشنهاد می‌کنیم سفر دو نفره خود را در بورجومی سر کنید. شهر چشمه‌های بهاری آنقدر جاذبه‌های گردشگری جذاب دارد که شما را عاشق خود خواهد کرد. بورجومی نزد گردشگران به آب معدنی معجزه آسایش معروف است، اما وقتی به این مکان می‌روید، می‌توانید از رود Mtkvari، کلیساهای زیبا، نقاط تاریخی و خیلی جاهای دیگر نیز دیدن نمایید. همچنین وجود پارک ملی بورجومی-خاراگائولی دنیایی از زیبایی‌های طبیعی را به روی شما باز می‌کند که در هر فصلی از سال زیبایی متفاوتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

راهنمای کامل سفر به شهر باتومی

هتل Royal Batoni

آخرین جایی که به شما معرفی می‌کنیم، یک هتل رویایی در کنار دریاچه Ilia است. این هتل در یکی از زیباترین مناطق کوهستانی و جنگلی گرجستان به نام کوارلی واقع شده و درست رو به یکی از زیباترین دریاچه‌های این کشور است. شما در زمان حضور خود در Royal Batoni می‌توانید روزهایی رویایی را در سفر عاشقانه‌ی خود سر کرده، در اتاق‌هایی لوکس روزهای خود را بگذرانید، در دریاچه به قایق سواری بپردازید، در جنگل گردش کنید یا همراه همسفر خود به دوچرخه سواری در طبیعت بپردازید.

 

سفر به شهر سنتی سیقناقی گرجستان

۱۸ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران