بهترین ریزورت‌های اسکی در چین (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری چین
بهترین ریزورت‌های اسکی در چین (بخش اول)

اسکی از آن دست سرگرمی‌های زمستانی است که از دیرباز مورد اقبال گردشگران واقع گرفته و مقاصد گردشگری زیادی در دنیا هستند که به همین واسطه، سالانه ده‌ها هزار توریست را به خود می‌بینند. در چنین شرایطی، سرزمین بزرگی همچون چین، حتما چندین مکان عالی برای تجربه‌ی اسکی در کوهستان‌های برفی را دارد.

اگر می‌خواهید با بهترین ریزورت‌های اسکی در چین آشنا شوید و زمستان امسال در یکی از این ریزورت‌ها به تفریحات برفی بپردازید، حتما مقاله امروز ما را مرور کنید. نگران نباشید، ریزورت‌های اسکی خوبی در نزدیکی پکن وجود دارد و اگر نمی‌خواهید خیلی مسیر متفاوتی را در تور چین سر کنید، می‌توانید به این مجموعه بروید.

 

چطور ریزورت اسکی مورد پسند خود را در چین انتخاب کنیم؟

چند پارامتر در این باره وجود دارد که حتما باید پیش از سفر، آن‌ها را در نظر بگیرید. این که تا به حال اسکی نکرده‌اید، تازه‌کارید، حرفه‌ای هستید یا ... . خوشخبتانه در همه حال شما می‌توانید یک ریزورت عالی در چین انتخاب کنید که کاملا با آن چه در نظر دارید، متناسب باشد. همچنین، ریزورت‌هایی که ما در این دو پست به شما معرفی می‌کنیم، همگی امکانات تفریحی مختلفی نیز در اطراف خود یا در مجموعه‌شان دارند تا سفری جذاب را برایتان رقم بزنند.

 

همه چیز درباره سفر تجاری به چین

ریزورت اسکی هاربین یابولی (Harbin Yabuli)

هاربین یابولی بزرگ‌ترین و بدون شک بهترین ریزورت اسکی در چین است که حدود یک ساعت و نیم از شهر هاربین فاصله دارد. این مکان تقریبا برای هر کسی در هر سطحی، جایی عالی برای اسکی به شمار می‌رود و با توجه به این که بزرگ‌ترین مجموعه‌ی زمستانی در چین محسوب می‌شود، مطمئن باشید می‌توانید امکاناتی عالی را نیز در آن‌جا برای خود تهیه کنید.

نکته جذاب دیگر، فستیوال مجسمه سازی با برف هاربین است که بزرگ‌ترین فستیوال در نوع خود در جهان به شمار آمده و در طول زمانی که می‌توانید از پیست استفاده کنید، برپا خواهد شد. این پیست هر ساله حدود ۷ ماه برفی را به خود می‌بیند که باعث می‌شود یکی از بهترین مقاصد زمستانی در چین باشد.

 

زیباترین نقاط پکن در فصل پاییز

ریزروت اسکی بین‌المللی Jilin Wanda Changbaishan

دومین پیشنهاد ما به شما، یک محل خاص در کوه چانگ بای شان است که تا فرودگاه تنها ۳۰ دقیقه فاصله داشته و به راحتی می‌توانید به آن‌جا دسترسی داشته باشید. این ریزورت همچون یک پارک بازی برفی بزرگ بوده که انتخاب‌های متنوعی در زمینه‌ی هتل‌های ۵ ستاره را برای اقامت در اختیارتان می‌گذارد. این محل که از نظر جاذبه‌های طبیعی مملو از دیدنی‌های بسیار است، به خاطر فرم خاص صخره‌ها، از باد محفوظ بوده و برای یک سفر زمستانی عالی خواهد بود.

در مجموع ۴۳ مسیر اسکی در این مکان تعبیه شده که ۲۰ تای آن‌ها برای تازه‌کارها و تفریحات خانوادگی است و اسکی‌بازهای حرفه‌ای نیز می‌توانند از ۹ مسیر خاص خود استفاده کنند. امکانات عالی رفاهی، تجهیزات عالی برای اسکی، امکان انجام فعالیت‌های مختلف به غیر از اسکی و خیلی چیزهای دیگر باعث شده تا جیلینگ واندا یکی از بهترین جاها برای رفتن به تور زمستان چین باشد.

ریزورت اسکی بیداهو (Beidahu)

بیداهو به خاطر این که بلند ترین پیست اسکی در چین و همچنین بهترین کیفیت برف را دارست، بین طرفداران اسکی در دنیا معروف است به نوعی که آن را "پادشاهی برف پودری" می‌نامند. این مکان به خاطر داشتن امکانات بسیار بالا، جایی است که تیم ملی چین به تمرین می‌پدازد و برای رفتن به آن نیز باید از فرودگاه Changchun Longjia حدود دو ساعت مسیر را طی کنید تا به ریزروت برسید.

با توجه به امکانات و مسیرهای اسکی، این مکان را بیشتر به کسانی پیشهاد می‌کنیم که به دنبال پیست‌های حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای هستند. اما در عین حال وجود کوهستان‌های زیبا و مناظر دیدنی، باعث می‌شود که در مجموع یک سفر ایده‌آل زمستانی را در بیداهو تجربه کنید.

 

معرفی ۶ کافه‌ جذاب در سفر به گوانجو

ریزورت اسکی پکن نانشان (Beijing Nanshan)

اگر به تور پکن رفته‌اید و می‌خواهید چند روزی را در یک ریزروت اسکی خوب باشید، انتخاب واضح برای شما، ریزروت اسکی پکن نانشان خواهد بود که یک مکان خانوادگی عالی، دارای پیست‌های متنوع و بسیار خوب است. در مجموع ۲۱ مسیر اسکی در این ریزروت فراهم شده که از تازه‌کارها تا آن‌ها که نیمه‌حرفه‌ای هستند، می‌توانند از آن لذت ببرند.

البته که ریزورت اسکی پکن نانشان به پای دیگر گزینه‌هایی که تا این جا گفتیم نمی‌رسد، اما یکی محل عالی برای تعطیلات زمستانی همراه خانواده در چین است و امکانات خیلی خوبی نیز در اختیار شما می‌گذارد. هتل‌های عالی این محل امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده یا سالن بازی و همچنین انواع رستوران‌ها را دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

۸ دلیل که شما را مشتاق سفر به پکن می‌کند

۲۰ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران