معرفی دو مجتمع تجاری سیتی سنتر ۱ و ۲ در قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
معرفی دو مجتمع تجاری سیتی سنتر ۱ و ۲ در قشم

با این که تور قشم جاذبه‌های طبیعی زیادی برای عرضه دارد، اما از دیرباز خیلی از مسافران این جزیره، برای خرید به آن‌جا سفر می‌کنند. البته این روزها دیگر خرید در قشم هم خیلی مقرون به صرفه نیست، با این حال تنوع اجناس خارجی باعث می‌شود تا حداقل یک خرید لذت‌بخش را در این بخش از کشورمان داشته باشید. مراکز خرید و بازارهای زیادی برای این کار وجود دارند که ما امروز به معرفی دو مجتمع تجاری سیتی سنتر خواهیم پرداخت.

 

سیتی سنتر قشم

سیتی سنتر قشم یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری در جنوب کشور به حساب می‌آید که زیربنایی به اندازه ۱۲۵ هزار متر مربع داشته و در پارک هرمز این جزیره بنا شده است. این مجموعه بسیار بزرگ میزبان بیش از ۲ هزار واحد تجاری است که دست شما را در انتخاب اجناس مورد نظرتان بسیار باز می‌گذارد. مجموعه‌ای که در آن از پوشاک تا لوازم ورزشی، محصولات آرایشی بهداشتی و خیلی چیزهای دیگر را می‌توانید خریداری کنید.

همچنین هر دو مجتمع تجاری دارای رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی بوده و در سیتی سنتر ۱، یک طبقه کلا به پارک بازی و بخش‌های تفریحی اختصاص پیدا کرده است. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد این دو مجتمع تجاری بدانید، در ادامه همراه ما باشید.

 

در سفر به قشم چه لباسی بپوشیم؟

طراحی بیرونی و داخلی سیتی سنتر قشم

نمای بیرونی این مرکز خرید، با ستون‌ها و سردری بزرگ، کاملا خبر از یک مرکز تجاری شلوغ با مساحتی بالا را می‌دهد، اما هیچ چیز خاصی در مورد این بنا وجود ندارد و از بیرون، کاملا یک ساختمان ساده اما بزرگ به نظر می‌آید. در داخل نیز اوضاع خیلی فرق نمی‌کند، راهروهای پهن، فروشگاه‌های بزرگ و وجود پله‌های برقی متعدد، باعث می‌شوند تا به راحتی بتوانید در این مرکز خرید، گشته و چیزهایی که مد نظر دارید را انتخاب کنید.

اما به غیر از وجود چند تندیس جالب که یکی از آن‌ها دایناسوری بزرگ و دیگری چند ترنسفورمرز هستند، چیز خاص دیگری وجود ندارد که بخواهیم از آن‌ها بگوییم.

فروشگاه‌های سیتی سنتر قشم

همانطور که پیش‌تر گفتیم، وجود فروشگاه‌های پرتعداد و متنوع و مراکز خرید در قشم کار را برای مشتریان راحت کرده تا دقیقا آن چه که می‌خواهند را خریداری کرده و با خود به خانه ببرند. در سیتی سنتر ۱ شما کالاهایی همچون کیف و کفش، پوشاک در شکل‌ها و مدل‌های مختلف، وسایل نوزاد، اسباب بازی، شکلات و قهوه، لوازم خانگی، حتی مبلمان را می‌بینید که در رنج‌های قیمتی مختلف به فروش می‌رسند. در بسیاری موارد شما می‌توانید با قیمتی مناسب اجناس خود را خریداری کنید.

 

آشنایی با جنگل‌های آبی حرا در قشم

پلی که دو مجتمع را به هم وصل کرده، مملو از دکه‌های فروش صنایع دستی است. در واقع یکی از جذاب‌ترین بخش‌های حضور شما در سیتی سنتر قشم، رد شدن از میان همین صنایع دستی و البته خرید از آن‌هاست که تنوع جذابی داشته و خیلی از آن‌ها تنها دکور نیستند و در خانه کاربرد نیز خواهند داشت. اما مجتمع سیتی سنتر ۲ بیشتر به برندهای خوب خارجی و اجناس گران اختصاص یافته و شما می‌توانید فروشگاه‌های خیلی خوبی در آن پیدا کنید. مخصوصا در زمینه پوشاک که اجناس شیک و مد روز در دکور این فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند.

مراکز تفریحی

یکی از مزیت‌های رفتن به سیتی سنتر، استفاده از بخش‌های تفریحی این مجموعه است که شامل یک پارک بازی بسیار عالی و سرپوشیده با بیش از ۲۴۰ دستگاه، سالن بولینگ بزرگ و مدرن و ... می‌شود. شما می‌توانید از بازی‌های خانوادگی تا انواع بازی‌های دیجیتال را در این مجموعه تجربه کنید.

 

معرفی ۴ هتل لوکس در جزیره قشم

رستوران‌ها و کافه‌ها

هر دو مجموعه دارای رستوران‌ها و فست‌فودهایی هستند که در آن‌ها می‌توانید برندهای زنجیره‌ای همچون پدر خوب، خانه برگر و ... را نیز مشاهده کنید. همچنین چند کافه، بستنی فروشی و جاهایی از این دست نیز برای سیتی سنتر در نظر گرفته شده است.

در آخر

نکات مهمی در مورد سیتی سنتر قشم وجود دارد که قبل از هر چیز، باید به وجود یک سیستم خنک کننده و تهویه‌ی هوای عالی در آن اشاره کرد. این سیستم تهویه هوا در روزهای گرم سال نیز به خوبی فضای سیتی سنتر را خنک می‌کند. شما می‌توانید با ماشین‌های دربست یا خطی به این مجموعه بروید که حدود ۲۰ دقیقه از درگهان فاصله دارد. در نهایت سیتی سنتر یک مجموعه متنوع و سرگرم کننده است که امکانات کاملی را زیر یک سقف گرد هم آورده و پیشنهاد می‌کنیم در تور قشم، حتما سری به این مکان بزنید.

 

معرفی ۳ اقامتگاه بوم‌گردی جزیره قشم

۰۲ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران