هتل ۵ ستاره ماریوت بلوار در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
هتل ۵ ستاره ماریوت بلوار در باکو

حتما با نام هتل‌های زنجیره‌ای مجلل ماریوت آشنایی دارید. برندی که در بسیاری شهرهای مطرح دنیا شعبه‌های زیادی دارد و هر کدام از آن‌ها، جزو‌ بهترین‌ها محسوب می‌شوند. امروز اما ما به سراغ هتل ماریوت باکو رفته‌ایم که در نزدیکی پارک بلوار این شهر واقع شده و یکی از بهترین منظره‌های دریای خزر را در تور باکو به شما هدیه می‌دهد.

 

کوتاه درباره هتل ماریوت بلوار

هتل ماریوت بلوار باکو درست در قلب شهر باکو واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی، به بسیاری از مراکز توریستی شهر نزدیک است و مهم‌تر این که، چسبیده به بلوار باکو (محبوب‌ترین مکان در باکو) قرار دارد. این مکان یک منظره‌ی باز از دریا برایتان به همراه خواهد  داشت و شما می‌توانید در یک فضای مجلل و با امکانات لاکچری، روزهای تور باکو را سر کنید.

اینترنت رایگان، طراحی بسیار زیبا و مدرن برای فضاهای مختلف داخلی و بیرونی، اتاق‌ها و سوییت‌های بزرگ و متنوع، اسپای اختصاصی، رستوران‌های بسیار خوب و خیلی چیزهای دیگر هستند که از آن‌ها می‌توان به عنوان امتیازات هتل ماریوت بلوار باکو نام برد.

اتاق‌ها و سوییت‌ها

در مجموع ۵ دسته بندی برای اتاق‌ها و یک سری سوییت در این هتل وجود دارد که از میان‌ آن‌ها می‌توانید انتخاب کنید. اتاق‌های استاندارد این هتل که به صورت تخت‌های دو نفره و دو تخت تکی ارائه می‌شوند، منظره‌ی باغ و شهر را برایتان به همراه خواهند داشت و به سمت دریا نیستند. این اتاق‌ها مساحتی به اندازه ۲۸ متر داشته و جدا از امکانات کاملی همچون سیستم تهویه هوا و کولر، پنجره ضد صدا و ...، از نظر رفاهی نیز امکاناتی همچون دستگاه چای و قهوه ساز، مینی بار، وسایل یکبار مصرف حمام و سرویس بهداشتی و چیزهایی از این دست را آن هم با کیفیت بسیار خوب در اختیار شما می‌گذارند.

 

معرفی هتل ۳ ستاره دیپلمات در باکو

اتاق‌های رو به دریا نیز دقیقا همان اتاق‌های استاندارد با همان امکانات هستند، اما تفاوتشان در این است که مساحتی به وسعت ۳۲ متر مربع دارند و همچنین پنجره‌های آن‌ها رو به دریای خزر باز می‌شود. اتاق‌های کلاب در واقع همان اتاق‌های رو به دریا هستند که در طبقات بالاتر واقع شده‌اند. اما اتاق‌های رو به دریا تراس‌دار، مساحت بیشتری به اندازه ۴۶ متر مربع دارند و دارای یک تراس بزرگ با امکانات مناسب بوده که در آن‌ها می‌توانید ساعاتی را در محیطی آرامش بخش سر کنید.

در نهایت انتخاب آخر شما، سوییت‌های ۶۰ متری و ۷۲ متری هستند که دارای تراس، امکانات عالی، مبلمان، طراحی فوق‌العاده زیبا و ... بوده و بدون شک بهترین و البته گران‌ترین گزینه‌ی شما در ماریوت بلوار باکو خواهند بود.

اسپا و امکانات تفریحی ماریوت

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که ماریوت بلوار باکو به آن معروف است، اسپای بسیار لوکس و فوق‌العاده BIOnd است. سرویس‌هایی که این اسپا در اختیار شما قرار می‌دهد به گونه‌ای است که هم ذهن و هم بدن شما را جوان کند و به شما آرامش ببخشد. البته شما برای استفاده از این اسپا باید هزینه‌ای اضافی پرداخت کنید. از جمله سرویس‌ها و امکانات مهم این اسپا می‌‌توان به اتاق‌ها و سرویس‌های دو نفره، درمان‌های مخصوص چشم، انواع ماساژ و ... اشاره کرد.

 

معرفی هتل‌های ۵ ستاره در باکو

در کنار اسپا یک استخر بسیار خوب سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی تدارک دیده شده است. استخر این مجموعه بسیار زیبا و شکیل است و امکانات خیلی خوبی برای استراحت در کنار آب فراهم شده و با توجه به وجود شیشه‌های دو جداره، آرامش خیلی خوبی نیز برایتان به همراه خواهد داشت. همچنین شما می‌توانید در  سالن بدنسازی ماریوت نیز از امکانات خیلی خوب ورزشی که همچون یک باشگاه تمام عیار است استفاده کرده و ورزش را در طول سفر نیز پیگیری کنید.

رستوران‌ها

قبل از هر چیز باید بگوییم که صبحانه فوق‌العاده‌ای در این هتل سرو می‌شود که البته رایگان نیست و شما هم آن را می‌توانید در رستوان و هم در اتاق میل کنید. برای صرف نهار و شام، دو رستوران فوق‌العاده در هتل وجود دارد که یکی Green House Asian Kitchen نام داشته و در آن غذاهای آسیایی همچون غذاهای چینی سرو می‌شود.

در رستوران و بار White City نیز می‌وانید انواع غذاهای بینی‌المللی و نوشیدنی‌های مختلف را سفارش دهید. این محل شب‌ها تا دیروقت به سرو نوشیدنی می‌پردازد و و موسیقی زنده نیز در آن پخش خواهد شد که برای تفریحات شبانه نیز، نیازی به محیط خارج از هتل نداشته باشید.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های عاشقانه باکو

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 23 بهمن 1400)

نظرات کاربران