بهترین رستوان‌های تفلیس با غذای چینی

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین رستوان‌های تفلیس با غذای چینی

رستوران‌های چینی در هر جایی از جهان طرفداران مخصوص به خود را دارد. حتی در شهرهایی همچون تفلیس نیز که به غذاهای محلی خیلی خوشمزه معروف هستند نیز، همیشه چند رستوران چینی خوب پیدا می‌کنید. البته تفلیس رستوران‌های چینی زیادی دارد که باعث شده ما لیستی از بهترین‌هایشان را امروز به شما معرفی کنیم تا اگر شما هم طرفدار غذاهای شرق دور هستید، در سفر با تور تفلیس به این رستوران‌ها مراجعه کنید.

 

رستوران Ensemble

یکی از بهترین رستوران‌های چینی در تفلیس، در هتلی معروف و ۵ ستاره با نام Hualing واقع شده است. یک رستوران لوکس و جذاب که تنها مختص به غذاهای چینی بوده و شما در منوی آن می‌توانید غذاهای کلاسیک و مدرن را ببینید. غذاهای خیلی خوشمزه‌ای که با طراحی خیلی خوب روی میز می‌روند و کیفیتی عالی در حد این هتل دارند. یکی از خوبی‌های سفارش غذا در رستوران چینی Ensemble تنوع خیلی خوب منو آن است که باعث شده آن را در صدر لیست امروزمان قرار دهیم.

آدرس: Tbilisi Sea New City Hotels & Preference Hualing Tbilisi, Tbilisi 380101

 

رستوران Dzin Chao

Dzin Chao نیز کاملا به غذاهای چینی اختصاص دارد و از نظر کیفیت غذای چینی در تفلیس، اگر بهترین نباشد، مسلما جزوی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. وقتی وارد این رستوران می‌شوید، برای سفارش غذا می‌توانید از گارسون‌های Dzin Chao کمک بگیرید تا تماما محتویات هر غذا و شکل پخت آن را به شما توضیح دهند. بعد از پایان غذا نیز می‌توانید یک چای تازه‌دم به سبک چینی سفارش دهید تا شب خود را در این محل کامل کنید. البته فراموش نکنید که Dzin Chao نیز یک رستوران نسبتا گران‌قیمت به حساب می‌آید.

 

غذاهای گرجی در بهترین رستورانهای تفلیس

آدرس: Merab Kostava str . 64 Near The Zoo, Tbilisi 0172

 

کافه رستوران China Panda

این رستوران کوچک چینی که زمان زیادی از افتتاح آن در تفلیس نمی‌گذرد، یکی از بهترین جاها برای سفارش غذای چینی خیلی خوب با قیمتی مناسب در این شهر است. اگر به تور گرجستان رفته‌اید و در تفلیس به دنبال جایی برای خوردن شام می‌گردید، حتما این محل را امتحان کنید و غذاهای خوشمزه‌اش را بچشید. فراموش نکنید که شما امکان سفارش نوشیدنی‌های گرم و سرد را نیز در این محل دارید، اما چیز ویژه‌ای در مورد این نوشیدنی‌ها وجود ندارد و آن‌ها را در هر کافه‌ی دیگری نیز پیدا خواهید کرد.

آدرس: 27 Vazha Pshavela Avenue, Tbilisi 0160

 

رستوران Oriental Pearl

Oriental Pearl رستورانی با قیمت متوسط است که تماما به ارائه غذاهای چینی به سبک کلاسیک اختصاص پیدا کرده و در این مسیر نیز به موفقیت رسیده است. یکی از غذاهای معروف چینی، اردک است که در این رستوران می‌توانید آن را سفارش دهید و مطمئن باشید از طعم و مزه‌ی آن لذت خواهید برد. منو Oriental Pearl چندین نوع غذا را به خود اختصاص داده است که اغلب آن‌ها غذاهای معروف و محبوب چینی و بعضی نیز غذاهای کم‌تر شناخته شده هستند.

 

معرفی ۶ رستوران حلال در تفلیس

آدرس: Ilo Mossashvili street, Tbilisi

 

New Asia

اگر چه New Asia به عنوان یک رستوران چینی در تفلیس فعالیت می‌کند، اما بعضا می‌توان غذاهای ترکیبی آسیایی را نیز در منوی آن دید. با این حال غذاهای چیزی ارائه شده در همین منو، بسیار عالی هستند و باعث شده تا New Asia یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های آسیایی در این شهر باشد. این مکان هم برای نهار و هم برای شام فعالیت می‌کند و سرویس دهی نیز همچون کیفیت غذاهایش بسیار خوب است.

آدرس: Gamrekeli davitis k. 3, Tbilisi 0160

 

Siang-gan

این رستوران چینی، یک فضای کاملا آسیایی را در در خود پدید آورده و حتی وقتی منو را باز می‌کنید، در کنار اسم انگلیسی و گرجی غذا، به خط چینی نیز نام آن را خواهید دید. غذاهای نمادین چینی، همگی در منوی Siang-gan  وجود دارند که به شکل کلاسیک پخت شده و با طعم و مزه‌ای بسیار مطلوب به روی میز می‌روند. البته دلیل این که Siang-gan در این جای لیست ما قرار دارد، قیمت بالای غذاهای آن است و به نظر می‌رسد، رستوران‌های دیگر با قیمت مناسب‌تر، جای بهتری برای خوردن غذای چینی در تفلیس باشند.

 

رستوران‌های مقرون به صرفه در تفلیس

آدرس: Gamsaxurdia 41, Tbilisi

 

Picasso

و اما آخرین انتخاب ما، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تفلیس و البته از بهترین رستوران‌های چینی در شهر است. یک جای گران‌قیمت که برای رزرو میز در آن، باید از مدتی قبل اقدام کنید. Picasso  از دیرباز به عنوان یکی از مهم‌ترین رستوران‌های شرقی در تفلیس فعالیت دارد و هنوز هم معروفیت خود را در این زمینه حفظ کرده است.

آدرس: Miminoshvili 4, Tbilisi 0108

۲۳ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران