بهترین هتل‌‌های منطقه امینونو در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌‌های منطقه امینونو در استانبول

بیشتر گردشگران تور استانبول محو بازدید از بناهای تاریخی شهر و گشت و گذار در منطقه خرید تقسیم می‌شوند در حالی که از جایی مثل امینونو که به شدت زیبا و تاریخی و به جد یکی از بهترین محله‌‌های استانبول است باز می‌مانند. از موهبت‌های برجسته امینونو این است که در عین تاریخی بودن مدرنیته هم هست. این ترکیب منحصر به بفرد آنقدر جذاب است که گردشگران ماجراجو را به خود جذب می‌کند. برای گردشی جذاب در این محله و اقامتی راحت در این مقصد جادویی هزار رنگ بهترین هتل‌های محله امینونو استانبول را بررسی می‌کنیم.

 

Glamour Hotel

در فاصله ۵۰۰ متری موزه باستان شناسی استانبول و تنها ۷۰۰ متری از ایاصوفیه، هتل Glamour Istanbul Sirkeci از یک تراس با منظره دریا انتخابی عالی و بی‌نظیر است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت، عایق صدا و مینی بار هستند. به علاوه در هر اتاق یک حمام اختصاصی وجود دارد. برای راحتی شما، دمپایی و لوازم آرایش رایگان نیز در سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است. در اینجا پذیرش ۲۴ ساعته هم وجود دارد که رفت و آمدی آزادانه برای شما فراهم می‌آورد. تمامی نقاط اصلی همچون بازار ادویه، کاخ توپکاپی استانبول و همینطور مسجد آبی استانبول در فاصله کمی از این هتل واقع شده‌اند.

 

لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول

آدرس: Hoca Paşa, Vezir Cami Çk. No:4, 34110 Fatih/İstanbul, Turkey

 

Regie Ottoman Istanbul

هتل Régie Ottoman Istanbul در یک ساختمان ۱۵۰ ساله بازسازی شده عثمانی و در شبه جزیره تاریخی واقع شده است. این هتل یک رستوران شیک با آثار هنری موزاییک و اقامتگاه‌های ترکیبی از امکانات مدرن و فضای معتبر ارائه می‌دهد که اقامتی راحت را برای شما رقم می‌زنند. شما از اینجا می‌توانید به راحتی و ظرف چند دقیقه پیاده‌روی به محله سلطان احمد استانبول برسید. با دیوارهای سنگی و کف آجری، سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل Régie Ottoman Istanbul به زیبایی مبله شده‌اند. به علاوه هر کدام ضد صدا و تهویه هوا هستند. مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، اتوکشی و گاوصندوق از امکانات استاندارد اتاق‌های اینجا هستند. در حالی که برای رفاه بیشتر در سراسر ملک دسترسی به اینترنت رایگان وجود دارد شما می‌توانید در سونا و سالن بدنسازی به تفریح و استراحت بپردازید. صبحانه روزانه با انتخاب گسترده‌ای از غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی از جمله املت یا تخم مرغ سرو می‌شود. تازگی با طراحی شیک و راحت تزئین شده و مفهوم ناهارخوری خوب توسط آشپز مشهور "Can Oba" ارائه می‌دهد.

آدرس: Hobyar, Mimar Vedat Sk. No:5, 34112 Fatih/İstanbul, Turkey

 

Neorion Hotel

این هتل که در شهر قدیمی استانبول واقع شده، در فاصله کمی با پای پیاده تا ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی واقع شده و امکانات برتری همچون استخر سرپوشیده، حمام ترکی و خدمات ماساژ را ارائه می‌دهد. تمامی این اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، وای‌فای، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه چای / قهوه و حمام اختصاصی با روپوش هستند و با رنگ کرم و مبلمان شیک تزئین شده‌اند. صبح‌ها می توانید از یک صبحانه بوفه تهیه شده با مواد اولیه فصلی لذت ببرید و در تابستان‌ها با یک نوشیدنی گوارا به تماشای منظره غروب خورشید از پشت بام آن لذت ببرید. سالن هتل شامل نمایشگاهی با بیش از ۱۰۰ نسخه از تمدن‌های آناتولی است. از امکانات هتل نئوریون می‌توان به کرایه اتومبیل، خدمات بلیط و نیز تور اشاره کرد که به کمک آن‌ها می‌توانند از جاذبه‌های محلی دیدن کنید. همچنین یک کتابخانه وجود دارد که دارای کتاب‌هایی در زمینه فرهنگ و تاریخ ترکیه است.

 

۱۰ مکان برای عکاسی فرمالیه عروسی در استانبول

آدرس: Hoca Paşa, Orhaniye Cd. No:14, 34110 Fatih/İstanbul, Turkey

 

Levni Hotel & Spa

این هتل که در منطقه تاریخی استانبول و در فاصله ۵۰۰ متری با کاخ توپکاپی قرار گرفته است خدمات لوکسی همچون استخر سرپوشیده، اتاق تناسب اندام و حمام ترکی را ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌ها دسترسی به اینترنت رایگان دارند و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مبلمان، سرویس بهداشتی اختصاصی ربا لوازم مورد نیاز، و مبلمان شیک برای استراحت را فراهم آورده‌اند. همچنین شما می‌توانید از خدمات ماساژ در اسپا و مرکز سلامتی در محل با پرداخت هزینه اضافی نیز بهره‌مند شوید. هر روز صبح، یک بوفه صبحانه ترکی بی‌نظیر ارائه می‌شود و غذاهای مخصوص گیاهی ترکی، عثمانی و بین‌المللی در رستوران هتل Levni’s ارائه می‌شوند. شما می‌توانید از وعده‌های غذایی خود در خانه یا باغ زمستان لذت ببرید. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته در تمام هفته و امکان رزرو اتومبیل هم وجود دارد.

آدرس: Hoca Paşa, Mahallesi, Ankara Cd. No:12, 34110 Fatih/İstanbul, Turkey

۱۷ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران