بهترین رستوران‌های منطقه شیشلی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران‌های منطقه شیشلی استانبول

شیشلی یکی از لوکس‌ترین محله‌های استانبول است که برای تفریحات لاکچری باید به آن بروید. منطقه‌ای که سازه‌های معماری جذابی از تلفیق سنت و مدرنیته دارد. منطقه‌ای هیجان‌انگیز برای آنهایی که اهل شکم‌گردی و مراجعه به بهترین رستوران‌ها هستند. در سفرتان با تور استانبول اگر می‌خواهید به رستوران‌های درجه یک برای نوش جان کردن بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی بروید همراه ما باشید تا بهترین رستوران‌های این شهر در محله‌ی شیشلی را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رستوران Nisantasi Kosebas

اگر به دنبال نوش جان کردن کباب‌های بره‌ی فوق‌العاده هستید این رستوران یکی از بهترین رستوران‌هایی است که در سفر به استانبول می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که ظاهری ساده دارد اما غذاهایی فوق‌العاده. رستورانی که به عنوان پیش غذا انواع ظرف‌های مزه را به مهمانانش ارائه می‌دهد. رستورانی که در آن می‌توانید پس از نوش جان کردن غذا یک چای درجه یک نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است.

 

بهترین رستوران‌ها برای خوردن غذای سالم و ارگانیک در استانبول

Nisantasi Kosebas 


۲- رستوران Adana Ocakbasi

اگر اهل کباب‌های ترکی هستید و می‌خواهید خوشمزه‌ترین آنها را در سفر به استانبول نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد درهایش به روی مشتریانش باز است و کباب‌هایش را از گوشت تازه تهیه می‌کند. قیمت کباب‌های این رستوران گران نیست و به همین علت می‌توانید زیاد به آن مراجعه کنید.

 

۵ رستوران مشهور استانبول برای خوردن بهترین کباب‌های ترکی

 Adana Ocakbasi


۳- کافه Assk

در بازدیدتان از محله شیشلی اگر می‌خواهید میان وعده‌های عالی نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم به این کافه تشریف ببرید. کافه‌ای که در آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های ترکی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که برای گیاهخواران منوی متنوعی دارد. کافه‌ای که قیمت غذاها و نوشیدنی‌هایش مناسب است و اگر در سفر به استانبول با محدودیت بودجه مواجه باشید می‌توانید به آن مراجعه کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب به روی مهمانانش باز است.

 

 Assk


۴- رستوران van Kahvalti evi

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های استانبول است که می‌توانید صبحانه‌های درجه یک در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که تنها صبحانه و ناهار برای مشتریانش سرو می‌کند. رستورانی که قیمت غذاهایش مقرون به صرفه است و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد. رستورانی که در آن می‌توانید برترین منمن‌ها را تهیه کنید. منمن یک غذای ترکیه درست شده از تخم مرغ، گوجه و پیاز است. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر به روی مشتریانش باز است. پیشنهاد ما به شما این است که در این رستوران خودتان را به یک صبحانه‌ی عالی مهمان کنید.

 

بهترین کافه‌های استانبول برای خوردن صبحانه‌ی دل‌انگیز ترکی

 van Kahvalti evi


۵- کافه رستوران Shishly

این کافه رستوران یکی از بهترین کافه رستوران‌هایی است که در سفر با تور استانبول می‌توانید به آن مراجعه کنید. چرا که علاوه بر نوشیدنی‌های سرد و گرم، در این کافه رستوران می‌توانید دسرها و غذاهای ایتالیایی را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاها و دسرهای ایتالیایی در جهان بسیار مشهور هستند و غالبا با ذائقه‌های مختلف جور درمی‌آیند. بنابراین در سفرتان به استانبول اگر هوس پیتزا و پاستا کردید می‌توانید روی این کافه رستوران حساب باز کنید.

 

 Shishly


۶- رستوران Canlm Cigerim

اگر عاشق غذاهای گریل شده هستید و دندان کباب خوردن نیز دارید باید خدمتتان عرض کنیم این رستوران یکی از بهترین رستوران‌هایی است که در سفر به استانبول می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که قیمت غذاهایش نه زیاد گران است و نه خیلی ارزان. رستورانی که کباب جگر گوسفندی آن بسیار معروف است و زیاد از سوی گردشگران سفارش داده می‌شود. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و شما برای نوش جان کردن دو وعده‌ی غذایی شام و ناهار می‎توانید به آن مراجعه کنید.

 

باکیفیت‌ترین هتل‌های ۳ ستاره‌ در استانبول

 Canlm Cigerim


۷- رستوران Yekta

در یک محیط دنج و آرام که دکوری سنتی دارد یک رستوران عالی در شیشلی واقع شده است که با مراجعه به آن می‌توانید بهترین غذاهای دریای استانبول را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که به صورت خانوادگی می‌توانید به آن مراجعه کنید و انواع غذاهای درجه یک را نوش جان نمایید. رستورانی که قیمت غذاهایش گران نیست و همین موضوع باعث شده است مشتریان زیادی داشته باشد. نکته‌ی مهمی که درباره‌ی این رستوران باید بدانید آن است که درهای این رستوران تنها از ساعت ۹ شب تا ۱ بامداد به روی مشتریانش باز است و شما تنها برای نوش جان کردن وعده‌ی غذایی شام می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

از بازار بزرگ استانبول چه چیزهایی بخریم؟

Yekta

۱۹ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران