معرفی بازار تجاری کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی بازار تجاری کیش

همیشه مراکز خرید قدیمی که سال‌های زیادی در یک شهر یا یک مقصد گردشگری به فعالیت مشغول بوده‌اند، طرفداران خاص خود را دارند. البته داستان مرکز خرید "بازار تجاری کیش" کمی متفاوت است، چون این مکان نه تنها از محبوب‌ترین مراکز خرید در کیش، بلکه از بهترین‌ها نیز محسوب می‌شود و با توجه به این که تنوع بسیار بالایی از محصولات در آن به فروش می‌رسد، باعث می‌شود تا هیچ کس دست خالی از آن‌جا خارج نشود.

اگر قصد رفتن به تور کیش را دارید و دوست دارید با این مرکز خرید آشنا شوید، در ادامه‌ی این نوشته، همراه ما باشید.

بازار تجاری کیش

بازار تجاری کیش یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید در کیش است که در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده و البته نوسازی‌هایی در سال‌های مختلف روی آن اعمال گشته است. این مکان ۱۱ هزار متر مربع مساحت و ۴ طبقه داشته و با همین فضای بزرگ می‌تواند میزبان حدود ۴۷۰ فروشگاه متخلف است. فضای داخلی این مرکز خرید بسیار زیبا طراحی شده و راهروهای آن، جای وسیعی برای قدم زدن در اختیارتان می‌گذارد که باعث می‌شود، در شلوغ‌ترین روزها هم به راحتی بتوانید در میان فروشگاه‌های مختلف، اجناس مورد نظر خود را پیدا کنید.

این طراحی زیبا را البته در بیرون از فروشگاه نیز به خوبی می‌توانید ببینید. نمایش شیشه‌ای و زیبای مرکز تجاری کیش، شب‌ها با نورپردازی، یک نمای زیبا از این بخش از کیش را برایتان به تصویر می‌کشد.

واحدهای تجاری

یکی از نکات مهم در مورد مرکز تجاری کیش، تنوع در محصولات و رنج قیمتی آن‌هاست. مثلا در بخش پوشاک، شما می‌توانید اجناس مقرون به صرفه با کیفیت مناسب را پیدا کرده یا این که در فروشگاه‌های برند به دنبال البسه لوکس و گران‌قیمت باشید. این مهم تقریبا در تمامی دسته‌بندی‌ها کاملا مشهود بوده و به همین دلیل است که می‌گوییم، بازار تجاری کیش برای هر نوع قشری که به تور کیش می‌روند، مناسب خواهد بود.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش

همانطور که پیش‌تر گفتیم این مرکز خرید دارای ۴۷۰ واحد تجاری است که در زمینه‌ی پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش، زیور آلات، عطر و ادکلن، عینک، ساعت، لوازم خانگی، لوازم الکترونیک، موبایل، تجهیزات کامپیوتری و ... فعالیت می‌کنند. البته واحدهای تجاری مختلف دیگر همچون آژانس‌های مسافرتی نیز در این مجموعه فعالیت دارند و همچنین چند شعبه بانک هم می‌توانید در میان فروشگاه‌ها ببینید. به طور کلی خرید این مرکز تجاری کیش، یک امتیاز برای کسانی خواهد بود که سفر به این جزیره را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند، چون هم در زمینه قیمت و هم تنوع محصولات، این مکان بزرگ، جزو برترین‌ها به حساب می‌آید. مخصوصا این که نمایندگی برخی از برندهای مهم پوشاک و لوازم خانگی در این مجموعه حضور دارند و این خود امتیازی بزرگ برای مرکز تجاری کیش محسوب می‌شود.

 

معرفی مرکز خرید مروارید کیش

یکی از جاذبه‌های این مرکز خرید، رستوران گردان آن بوده که جزو پرطرفدارترین رستوران‌ها در مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. در کنار این رستوران گردان چند کافی‌شاپ نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید خستگی خرید خود را در آن‌ها در کنید. اگر همراه کودکان زیر ۱۰ سال به این مکان آمده‌اید، می‌توانید آن‌ها را در پارک مخصوص به خودشان در طبقه دوم و نزد مربیان کاربلد سپرده و به خرید در پارک بپردازید.

هتل‌های نزدیک به مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش، فاصله‌ی چندانی تا ساحل ندارد و از همین رو می‌توانید هتل‌های خیلی خوب زیادی اطرافش پیدا کنید که ما سعی داریم لیست وار هتل‌های برتر در این منطقه را به شما معرفی کنیم.

هتل آپارتمان پارسیان کیش: این هتل آپارتمان بسیار عالی، تنها ۱۰۰ متر از مرکز تجاری فاصله داشته و در مجموع، مکانی عالی برای اقامت در جزیره به حساب می‌آید.

هتل پارمیدا کیش: هتل چهار ستاره پارمیدا هم درست در کنار مرکز تجاری واقع شده است. این هتل که چیزی حدود ۶ سال پیش ساخته و به بهره برداری رسید، با ساختمانی بزرگ و شیک و همچنین محوطه‌ای سرسبز، از اماکن مدرن و جذاب اقامتی در کیش است.

هتل بین المللی کیش: و اگر به دنبال یک هتل ۵ ستاره عالی در نزدیکی مرکز تجاری کیش هستید، ۵۰۰ متر دورتر از این مکان، هتل بین‌المللی کیش واقع شده از جمله بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش است و در مجموع ۹۶ اتاق و سوییت در خود دارد.

 

مراکز خرید بازار پردیس ۱ و ۲ کیش

۱۱ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران