چه فصلی به گرجستان سفر کنیم؟

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
چه فصلی به گرجستان سفر کنیم؟

انتخاب زمان مناسب برای سفر کردن تاثیر بسیار زیادی در خوشگذرانی و استفاده از حداکثر زمانی که در سفر هستید دارد. تور گرجستان نیز که یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری در بین تمامی توریست‌ها است، از این قانون مستثنی نیست. بنابراین تصمیم گرفته‌ایم تا این بار به بررسی تمامی فصل‌های سال در گرجستان بپردازیم تا شما همراهان همیشگی مقتدرسیر بتوانید بهترین تصمیم را در خصوص زمان سفر خود به این کشور زیبا بگیرید. انتخاب زمان مناسب با توجه به انتظارات شما ار سفر سبب خواهد شد تا بتوانید سفری به یاد ماندنی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

 

سفر به گرجستان در فصل بهار

فصل بهار فرصت خوبی برای سفر ما ایرانیان به شمار می‌رود. چرا که شروع فصل بهار مصادف با تعطیلات عید نوروز بوده و شما می‌توانید با سفر کردن از این ایام بهاری خود استفاده کنید. خوشبختانه در فصل بهار گرجستان نیز از نظر شرایط آب و هوایی حال خوبی داشته و بارش‌های فصلی و سرمای شدید هوا از بین رفته‌اند. مخصوصا شب‌های بهاری گرجستان فوق‌العاده بوده و پیاده‌روی و گردش در شب‌های خنک بهاری لذت بسیار زیادی برای توریست‌ها خواهد داشت. سفر با تور گرجستان در فصل بهار به دلیل دمای متعادل هوا شدیدا توصیه می‌شود. چرا که هوا نه به قدری گرم است که آفتاب باعث اذیت شما شود و نه آن قدری سرد است که نتوانید به گردش و بازدید از جاذبه‌های آن بروید. علاوه بر آن در این فصل رستوران‌ها و کافه‌ها میزها و صندلی‌های خود را بیرون آورده و می‌توانید در هوای آزاد نشسته و غذاهای لذیذ گرجستان را میل کنید. به غیر از آن فصل بهار میزبان بسیاری از فستیوال‌ها و جشنواره‌های جذاب در گرجستان بوده و اگر خوش شانس باشید می‌توانید در آن‌ها شرکت کرده و خاطرات به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنید.

 

سفر زمینی با اتوبوس به تفلیس

سفر به گرجستان در فصل تابستان

بعد از سپری شدن فصل بهار، تابستان از راه می‌رسد. هوای گرم و آفتاب سوزناک تابستان باعث می‌شود تا توریست‌هایی که عاشق تفریحات دریایی هستند به گرجستان سفر کنند. چرا که گرجستان دارای سواحل بی‌نظیری برای آب‌تنی و تفریحات آبی است. اما نکته مهمی که در این خصوص باید بدانید هزینه‌های بالای سفر در فصل تابستان در مقایسه با سایر فصل‌های سال با تور گرجستان است. زیرا در این فصل به دلیل سیل عظیم گردشگران قیمت هتل‌ها و پروازهای نجومی می‌شود. بنابراین اگر به فکر سفری اقتصادی هستید بهتر است فصل دیگری را برای سفر خود به این کشور انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم بهترین مقاصد تابستانه برای سفر به گرجستان را نیز حتما مطالعه فرمایید.

 

بهترین هتل‌های مرکز شهر تفلیس

سفر به گرجستان در فصل پاییز

با رسیدن به روزهای پایانی شهریور ماه گرجستان شاهد سرد شدن هوا می‌شود. همچنین بارش‌های فصلی کم کم شروع شده و شرایط سفر و گردش اندکی دشوارتر می‌شود. اما اگر فکر می‌کنید سرما و بارش‌ها نمی‌توانند برنامه گردش شما را به هم بریزند سفر به گرجستان در فصل پاییز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی محسوب شود. چرا که در این فصل با فروکش کردن بازار داغ گردشگری قیمت‌ها به صورت قابل توجهی پایین می‌‌آید. به طوری که می‌توانید تورهای قیمت مناسبی را برای سفر کردن پیدا کنید. همچنین این فصل برای عاشقان خرید نیز بسیار مناسب است. بسیاری از بوتیک‌ها و مراکز خرید تخفیف‌های خوبی را بر روی اجناس خود اعمال می‌کنند. حتی مغازه‌دارها نسبت به چانه‌زنی نیز در مقایسه با فصل‌ها پرتوریست سال منعطف‌تر هستند. علاوه بر آن برگ‌های رنگارنگ پاییزی جلوه بسیار زیبایی به طبیعت می‌دهد که می‌تواند لذت سفر و گردش در طبیعت گرجستان را دوچندان کند.

 

خرید سیم کارت در سفر به گرجستان

سفر به گرجستان در فصل زمستان

شاید بسیاری از افراد تصور کنند که فصل زمستان در گرجستان چیزی برای تفریح و خوش‌گذرانی ندارد. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید باید بگوییم که سخت در اشتباهید. با اینکه دمای هوا به صورت قابل توجهی در فصل زمستان پایین می‌اید اما گرجستان به دلیل موقعیت کوهستانی که دارد سفری مناسب برای علاقه‌مندان به برف و تفریحات زمستانی خواهد بود و زمان خوبی برای تجربه اسکی در کوه‌های برفی گرجستان است. شما می‌توانید به پیست‌های معروف گرجستان برای اسکی رفته و لحظات بسیار به یادماندنی را سپری کنید.

 

همان طور که می‌تواند از مطالب آورده شده در بالا متوجه شد تمامی فصل‌های سال برای سفر با تور گرجستان به نحوی زیبا و به یاد ماندنی خواهند بود. فقط شما باید قبل از انتخاب زمان سفر انتظارات و سلیقه شخصی خود را بررسی کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از لحظات خود در این سفر بکنید.

۰۲ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران