بهترین هتل‌های مقرون به صرفه پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین هتل‌های مقرون به صرفه پاتایا

پاتایا یکی از معروف‌ترین مقاصد تور تایلند است که سالانه توریست‌های زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود می‌کشاند. اقامت در این شهر ساحلی گرمسیری در مقایسه با مقاصد مشابه اروپایی بسیار مقرون به صرفه‌تر است. با این همه اگر در هتل‌های مقرون به صرفه باکیفیت اقامت کنید، هزینه‌های شما کم‌تر هم می‌شود. این در حالی است که هزینه اغلب جاذبه‌های شهر ارزان است، و خورد و خوراک هم نسبت به دیگر شهرهای تایلند قیمت بهتری دارند. با اقامت در این هتل‌ها در هزینه‌های تور پاتایا صرفه جویی کنید.

 

Citin Garden Resort

این هتل با نام کامل Citin Garden Resort Pattaya by Compass Hospitality یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره پاتایا است که در قلب پاتایای جنوبی واقع شده است. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند به خاطر موقعیت استراتژیکی آن امکان دسترسی به اصلی‌ترین و بهترین تفریحات را دارند. زندگی شبانه در اطراف هتل جریان داشته و کافه‌های زیادی برای وقت گذرانی آخرشبی وجود دارند. با این همه برای رفت و آمد راحت‌تر می‌توانید از سرویس حمل و نقل رایگان بهره‌مند شوید. ۵ نوع اتاق شامل اتاق‌های Superior، اتاق لوکس، سوئیت باغ خانوادگی، سوئیت دو خوابه خانوادگی و سوئیت چهار خوابه پنت هاوس نیز برای انتخاب وجود دارد.

آدرس: 148 232 Pattayatai 2, Muang Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

Green Park Resort

این Green Park Resort یک هتل ساحلی است که در نزدیکی ساحل شمالی پاتایا واقع شده است. برخی از جاذبه هایی که در نزدیکی Green Park Resort ارائه می‌شود شامل گلف، موقعیت خرید، گشت و گذار و تورها است. همچنین، از آنجا که استراحتگاه بسیار نزدیک به ساحل است فعالیت‌های جانبی ساحلی مانند ماهیگیری، غواصی، قایقرانی و حتی جت اسکی را ارائه می‌دهد. شما همچنین می‌توانید از جزیره کوه لارن در این نزدیکی دیدن کنید که دارای ارزش تاریخی قوی است و حتی به عنوان یک مکان دیدنی محلی در نظر گرفته می‌شود. برخی امکانات هتل شامل اینترنت بی‌سیم در تمام اتاق‌ها، سرویس شاتل برای بردن مهمان به مقصد و سپس بازگشت به هتل، استخر شنای زیبا  و دل انگیز برای استراحت مهمانان، و یک مرکز تناسب اندام می‌شود.

 

اقامتی خاطره‌انگیز در هتل‌های ۴ ستاره پاتایا

آدرس: หมู่ที่ 5 240/5 N Pattaya Rd, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

Zing Resort & Spa

هتل Zing Resort & Spa با ۵ دقیقه پیاده‌روی از ساحل زیبای Jomtien، امکانات تفریحی متنوعی از جمله استخر روباز، سونا و اتاق بخار را ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل دارای پنجره‌های بزرگ با نور طبیعی و کف چوبی هستند. همه اتاق‌ها مجهز به یخچال، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی با دوش، تلوزیون صفحه تخت و اینترنت بی‌سیم رایگان هستند. کافی شاپ هتل برای تمام روز در دسترس است و انواع غذاهای تایلندی و اروپایی را سرو می‌کند.

آدرس: Moo 12 Thappraya Road, Jomtien Complex , 20150 Pattaya South, Thailand

 

Hotel Vista Pattaya

هتل ویزا پاتایا هتلی۴ طبقه در مرکز منطقه سویی در شمال پاتایا است که دارای یک لابی بزرگ و دکوراسیون داخلی مفهومی است. دیوارهای هتل با سنگ گرانیت و کف آن با پارکت پوشیده شده است. همچنین دارای پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف است که در روز نور زیادی را به داخل هدایت می‌کند. این هتل دارای ۱۳۵ اتاق مدرن و راحت مبله برای انتخاب در دسترس وجود دارد که شامل سوئیت‌های ۲ خوابه لوکس با ۱ تخت کینگ یا ۱ تخت یک نفره، سوییت‌های لوکس بدون اتاق و اتاق‌های معمولی می‌شوند. به علاوه تمامی این اتاق‌ها و سوییت‌ها با امکاناتی مثل تلوزیون صفحه تخت و کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و بالکن ارائه داده شده‌اند. نکته جذاب هتل این است استخر کاملاً مجهز و یک مرکز تناسب اندام در دسترس قرار داده که باشگاه آن از طریق پنجره‌های شیشه‌ای کف تا سقف مشرف به استخر منظره‌ای فوق‌العاده دارد.

 

بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی

آدرس: 196 ถนน พัทยา Soi Pattaya Nuea 4, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

Nova Gold Hotel

هتل نوا گلد یک هتل چهار ستاره شیک است که درست در کنار جاده سنترال پاتایا واقع شده است. این هتل که فقط در فاصله کمی از ساحل زیبای پاتایا واقع شده یک مسیر ۳ کیلومتری که برای ورزش‌های آبی مانند: جت اسکی، قایقرانی، پاراسلینگ و خیلی کارهای دیگر را در دسترس قرار می‌دهد. این در حالی است که ساحل با تعداد زیادی کافه و رستوران نیز پر شده است. اتاق‌های شیک و زیبای آن با Wi-Fi رایگان و تلویزیون‌های صفحه تخت و کانال‌های ماهواره‌ای اقامتی راحت را برای شما رقم می‌زنند. شما در اینجا می‌توانید از استخر روباز هتل استفاده کنید، یا از تمرین در مرکز تناسب اندام لذت ببرند یا درخواست ماساژی درمانی را بدهند.

 

بهترین هتل‌های خانوادگی در پاتایا

آدرس: Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

۰۳ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران