بهترین هتل‌های شهر قدیمی آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هتل‌های شهر قدیمی آنتالیا

آنتالیا یکی از مهم‌ترین مقاصد توریستی ترکیه و پنجمین شهر مهم این کشور محسوب می‌شود. این شهر مدیترانه‌ای شگفت‌انگیز با زیبایی‌های طبیعی، سواحل ماسه سفید دیدنی، نقاط تاریخی و امکانات توریستی پر شده به طوری که تمامی سلیقه‌ها و روحیات در تور آنتالیا راضی و خوشحال خواهند بود. یکی از بهترین نقاط این شهر، کالیچی در آنتالیا یا همان شهر قدیمی آن است. جایی که فرهنگ و آداب و رسوم زندگی بومی مردم در کنار عناصر توریستی تلفیقی دیدنی ایجاد می‌کنند. در اینجا بهترین هتل‌های شهر قدیمی را برای اقامتی به یادمندنی بررسی می‌کنیم.

 

Elegance East Hotel

این هتل جذاب و بزرگ که در مرکز شهر قدیمی (کالیچی) واقع شده دارای معماری سنتی با یک استخر روباز است. اتاق‌ها در ابعاد و ویژگی‌های مختلفی تعریف شده‌اند، اما همه آن‌ها دارای دکوراسیون داخلی شاهانه با تلوزیون صفحه تخت و کانال‌های ماهواره‌ای، مبلمان لوکس، سیستم تهویه هوا، سرویس حمام و دستشویی لوکس و مدرن و همچنین مینی بار هستند. این هتل در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از ساحل عمومی Mermerli و ۱۵ دقیقه رانندگی از ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده که امکان گشت و گذار و تفریحات ساحلی و دریایی را نیز فراهم می‌آورد. شما می‌توانید از خوردن غذاهای خوشمزه در کنار استخر لذت ببرید، و اگر خواستید با هزینه بیشتر از شاتل استفاده کنید. به علاوه پارکینگ و اینترنت رایگان هم در دسترس است.

آدرس: Barbaros Mah. Ataturk Cad. No: 42/C Muratpasa Kaleici, Old Town Kaleici, 07100 Antalya, Turkey

 

White Garden Hotel

این پانسیون با معماری سبک کالیچی دارای استخر روباز، حیاط و تراس پشت بام با چشم انداز کوه های توروس و دریای مدیترانه است. از همه مهم‌تر که حتی در بهترین هتل‌ها هم به سختی می‌توان آن را یافت این است که آب اتاق‌ها در اینجا با انرژی خورشیدی گرم می‌شود و تا حدامکان از انرژی طبیعت دوست استفاده شده است. تمامی اتاق‌های باغ سفید دارای سقف بلند و کف سفید و کاشی کاری هستند. در تمامی اتاق‌ها تهویه مطبوع، عایق ضد صدا و تلویزیون به کار رفته است. به علاوه پارکینگ رایگان و اینترنت بی‌سیم نیز در همه جای هتل در دسترس قرار دارد. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و در فاصله ۲۵۰ متری ساحل مرمرلی فاصله دارد.

 

معرفی هتل Adam & Eve آنتالیا

آدرس: Kaleiçi Kılıçaslan Mah. Hesapçi Geçidi No : 9, Old Town Kaleici, 07100 Antalya, Turkey

 

Delight Deluxe Boutique Hotel

این هتل که تنها در فاصله ۳۰۰ متری مناره شکسته واقع شده هتل لوکس و راحت با یک استخر روباز فصلی است. این هتل که با باغی زیبا و سرسبز و اینترنت بی‌سیم رایگان رفاه و آرامش را برای مهمانان خود فراهم آورده است به علاوه این همه چیز نیست با توجه به موقعیت قرارگیری منحصر به فرد آن با کمی پیاده‌روی از هر سمتی که بروید که یکی از نقاط شهر قدیمی خواهید رسید. همچنین اتاق‌ها همه مدرن و چشمگیر هستند و با امکانات شایسته و رایجی مثل تلوزیون با شبکه‌های کابلی، سیستم مطبوع کننده هوا، کتری، حمام اختصاصی لوکس با لوازم رایگان بهداشتی مجهز شده‌اند این در حالی است که سوییت‌ها دارای آشپزخانه و مایکرویو هستند. هر روز صبح در هتل صبحانه قاره‌ای سرو می‌شود و رستوران آن با منوی لاکارته غذاهای آمریکایی، ایتالیایی، ترکی، محلی و روسی برای ناهار و شام سرو می‌کند.

آدرس: Barbaros Mahhalesi, Civelek Sokak No:16, Muratpasa, Old Town Kaleici, 07100 Antalya, Turkey

 

Route Hotel Kaleici – فقط بزرگسالن (+12)

این هتل واقع در منطقه تاریخی بندر Kaleici Inner Harb آنتالیا، در فاصله ۱۰۰ متر پیاده روی از دریا قرارگرفته است. این هتل که در ساختمانی ۲۳۰ ساله با معماری سنتی عثمانی واقع شده است اتاق‌هایی لوکس و مبله با حمام اختصاصی و تلویزیون ارائه می‌دهد. این در حالی است که در تمام طول روز سرویس اتاق ارائه می‌شود. رستوران هتل غذاهای سنتی سرو می‌کند و حتی فروشگاهی برای خرید سوغاتی و لوازم مورد نیاز در سفر هم ارائه داده شده است. این هتل که با کافه‌ها و رستوران‌های مرکز شهر آنتالیا احاطه شده تنها از بزرگسالان و افراد بالای ۱۲ سال میزبانی می‌کند. بنابراین اگر خانواده‌ای با فرزندان کوچک هستید باید جای دیگری را برای اقامت انتخاب کنید.

 

معرفی هتل Trendy Lara در آنتالیا

آدرس: Kilicarslan Mah. Hidirlik Sok. No:23 Kaleici, Old Town Kaleici, 07040 Antalya, Turkey

 

Antalya Inn Hotel

هتل آنتالیا این یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی است که می‌خواهند اقامتی خوب با هزینه‌ای نه چندان بالا داشته باشند. در اینجا خبری از استخر نیست اما غذا در باغ هتل و در محیطی آرام و دل‌انگیز سرو می‌شود. اتاق‌ها همه مدرن هستند و تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های بین‌المللی، حمام اختصاصی با لوازم مورد نیاز و همچنین سیستم تهویه هوا در دسترس قرار می‌دهند. همچنین اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته هم ارائه می‌شود.

 

معرفی هتل ۵ ستاره آکرا، آنتالیا

آدرس: Kaleici Hidirlik Sok. No 41 Hidirlik Kulesi Yanı, Old Town Kaleici, 07100 Antalya, Turkey

۱۵ دی ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 02 تیر 1400)

نظرات کاربران