هتل ۴ ستاره Grand Resort Jermuk

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
هتل ۴ ستاره Grand Resort Jermuk

یکی از بهترین مقاصد در تور ارمنستان شهر کوهپایه‌ای جرموک است که با طبیعتی زیبا و مناسب کاوش و گردش احاطه شده است. این شهر که به خاطر چشمه‌های آبگرم‌اش بسیار شناخته شده و محبوب است از دهه‌ها پیش مورد توجه دیپلمات‌ها و حاکمان بوده. طی سال‌های اخیر جرموک تبدیل به یکی از شهرهای توریستی ارمنستان شده که توجه آن به گردشگری سلامت و درمان است. به این توضیحات هتل‌ها و مراکز خدماتی و گردشی زیادی در این شهر تاسیس شده است. هتل ۴ ستاره گرند ریزورت جرموک یکی از بهترین اقامتگاه‌هایی است که سفری خاطره‌انگیز را در این شهر برای شما رقم می‌زند.

 

هتل ۴ ستاره Grand Resort Jermuk

این هتل ۴ ستاره مجلل هیچ کم از بهترین هتل‌های ۵ ستاره ایروان ندارد. تمام ۹۲ اتاق و سوییت این هتل لوکس و دارای امکانات رایج سطح خودشان هستند. فضای داخلی هتل کاملا لوکس و مجلل است و با رنگ‌های روشن و گرم همچون قهوه‌ای و کرم صمیمیت و آرامشی را القا می‌کند. ورودی هتل با یک ساختار شیشه‌ای و کاملا مدرن در همان دم تیر خلاص را زده و شما را سحر خود می‌کند. پذیرش در همان ابتدای ورودی قرار داشته و با مبلمان‌های نفیس و مخملی خودنمایی می‌کنند. امکانات رفاهی چه در اتاق‌ها و چه در فضاای عمومی قابل توجه و کامل است. این در حالی است که همه از ماسک صورت استفاده می‌کنند. سطوح مرتبا ضدعفونی می‌شوند و کارکنان مواد ضدعفونی کننده را همه جا همراه خود دارند.

اتاق‌ها

اتاق‌ها دارای تنوع و ابعاد مختلفی برای تمامی افراد و گروه‌ها است. سوییت گرند ریزورت با مساحت ۶۵ متری دارای ۳ اتاق خواب، یخچال، بطری آب، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی با کلیه امکانات، تلوزیون صفحه تخت، چای / قهوه‌ساز، و سیستم تهویه هوا است. اتاق‌های دیگر با مساحتی کم‌تر هم این امکانات را دارند اما شاهانه‌ترین و بزرگ‌ترین اقامتگاه Presidential Suite با مساحتی ۱۰۵ متری اقامتی شاهانه را برایتان رقم می‌زند. برخی از اتاق‌ها دارای نمای زیبای دریاچه هستند و برخی رو به باغ ویو دارند. در اینجا قدرت انتخاب بالاست و می‌توانید اتاق مناسب سلیقه‌تان را رزرو کنید.

 

جذاب‌ترین هتل‌های کوهستانی در ارمنستان

کافه و رستوران

تمامی بخش‌های هتل واقعا قوی و بدون نقد هستند، اما در مورد غذاخوری و تنوع آن همه چیز در یک رستوران خلاصه شده است. با این همه سعی شده منوی غذا تا حد امکان قوی و متنوع ارائه شود. غذاهای ارمنستان، برخی از کباب‌ها و استیک‌ها، فست فود و غذاهای اروپایی در اینجا قابل سفارش هستند. به علاوه می‌توانید صبح را با خوردن صبحانه رایگان در بوفه آغاز کنید. برای اوقات فراغت و شب نشینی بعد شام می‌توانید به قسمت کافه بروید و از منوی نوشیدنی‌ها چیزی سفارش دهید.

امکانات رفاهی و تفریحی

برای اوقات شما تدارک فراوانی دیده شده است. اولا که می‌توانید در استخر سرپوشیده و مجلل آن در تمام طول سال استفاده کنید و یا به سالن اسپا بروید و برنامه درمانی مناسب بدن‌تان را دریافت و کنید و بعد از یک ماساژ حرفه‌ای تمام خستگی‌تان را رفع کنید. می‌توانید در وان آب داغ ریلکس کنید یا در سونا وقت بگذرانید. به علاوه برای افرادی که عادت به انجام ورزش‌های روزانه دارند یک سالن بدن‌سازی هم در دسترس قرار داده شده است. همچنین امکانات تفریحی مثل اتاق بازی، میز بیلیارد و میز پینگ پنگ هم برای بازی‌های گروهی وجود دارد.

 

معرفی بهترین اسپاهتل‌های ایروان

دیگر امکانات

در سراسر هتل اینترنت رایگان بی‌سیم وجود دارد و پارکینگ اختصاصی رایگان هم برای مهمانان در دسترس است. با کمی هزینه اضافی می‌توانید از خدمات اتوبخار و خشک‌شویی نیز استفاده کنید. برای افرادی که سفرشان با برنامه‌های کاری و تجاری همراه است امکاناتی مثل استفاده از دستگاه فتوکپی، مرکز تجاری و اتاق جلسه و برگزاری نشست هم در نظر گرفته شده که با پرداخت هزینه در اختیارشان قرار داده می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی در کم‌تر هتلی با این جایگاه و امکانات دیده می‌شود اجازه ورود حیوانات خانگی است. همین ویژگی گرند ریزورت را بین توریست‌ها بسیار محبوب کرده است. در صورت درخواست و پرداخت هزینه شاتل فرودگاه هم برای بردن و یا آوردن شما در اختیارتان قرار داده می‌شود.

 

معرفی هتل و پارک آبی Aquatek در ایروان

هتل دارای یک فروشگاه سوغاتی هم هست که می‌توانید سوغاتی‌های ویژه ارمنستان برای دوستان‌تان تهیه کنید. البته کمی قیمت‌ها بالا است اما با این همه اگر به خوبی بگردید چیزهای خوبی پیدا خواهید کرد. کارکنان مسلط به زبان‌های ارمنی و انگلیسی هستند و بسیار خوش برخورد هستند آن‌ها تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا رضایت شما را جلب کنند.

آدرس: 7, 5 Shahumyan Street, Jermuk 3701, Armenia

۲۳ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران