بهترین مراکز خرید استانبول در بخش آناتولی

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین مراکز خرید استانبول در بخش آناتولی

استانبول یکی از محبوب‌ترین شهرهای دنیاست که مراکز خرید فوق‌العاده خوب و متعددی را در خود میزبانی می‌کند. به همین خاطر گاهی بد نیست که مراکز خرید استانبول را در بخش‌های مختلف شهر به شما معرفی کنیم تا اگر در قسمتی خاص اقامت دارید یا برای گردش در سفر با تور استانبول به بخشی از شهر می‌روید، باز هم بتوانید جای خوبی را برای خرید یا گردش انتخاب کنید.

امروز هم به سراغ قسمت آناتولی استانبول رفته‌ایم و بهترین مراکز خرید این منطقه را به شما معرفی می‌کنیم.

 

Emaar Square Mall

شکی نیست که این مرکز خرید بزرگ، مدرن و متنوع که در سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کرده است، بهترین مکان برای خرید در این بخش از استانبول است. Emaar Square Mall با مساحتی نزدیک به ۱۴۰ هزار متر و حضور ۴۹۱ برند مختلف، یک انتخاب عالی نه تنها در قسمت آناتولی استانبول، بلکه در تمام این شهر به حساب می‌آید.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی استانبول

Emaar Square Mall سومین مرکز خرید بزرگ استانبول محسوب شده و جایی خاص است که هم برندهای بسیار لوکس و هم فروشگاه‌هایی با قیمت متوسط در آن پیدا می‌شود. اما برای کسانی که تنها خرید برایشان مطرح نیست، این نکته را اضافه کنیم که این مکان دارای یک مجموعه سینمایی مدرن و کامل، یک آکواریوم بزرگ و دیدنی، پارک بازی، سالن بولینگ مجهز، سالن بازی‌های واقعیت مجازی و بسیاری بخش‌های دیگر نیز هست. در آخر اشاره‌ای هم داشته باشیم به انتخاب‌های متعددی که در زمینه‌ی رستوران و کافه خواهید داشت و از این نظر نیز همه چیز برای شما آماده خواهد بود.

آدرس: Ünalan, Libadiye Cd No:88, 34700 Üsküdar/

 

Akasya

این مرکز خرید یکی از جاهایی است که به راحتی می‌توانید به آن‌جا دسترسی داشته و فضای ۸۰ هزار متر مربعی آن نیز باعث می‌شود تا با خیالی آسوده بتوانید در میان فروشگاه‌های متعدد آن که اکثرا برندهای مطرح بین‌المللی هستند بگردید و جنس مورد نظر خود را پیدا کنید. در میان این برندها، می‌توان فروشگاه‌های خیلی لاکچری تا فروشگاه‌های مطرح با قیمت نسبتا بالا را پیدا کرد، اما خیلی برای یک خرید مقرون به صرفه نباید روی Akasya حساب کنید.

 

تفریحات و جاذبه‌های آبی در استانبول

اما اگر قصد تفریح در مراکز خرید استانبول را هم دارید، این مکان نیز چندین بخش تفریحی دارد که قبل از هر چیز باید به پارک بازی کیدزانیا آن اشاره کرد که به جمهوری بچه‌ها نیز معروف است و کودکان و نوجوانان می‌توانند هر کدام شغلی برای خود انتخاب کرده و در شهری که خود رهبری می‌کنند، چند ساعتی به بازی با دیگر بچه‌ها بپردازند. Akasya دارای یک مرکز بسیار خوب بازی‌های واقعیت مجازی، یک پارک بازی به سبک کلاسیک و یک مجموعه سینمایی عالی نیز هست. همچنین در کنار یک رستوران که در آن می‌توانید پخت غذاهای ترکی را یاد بگیرید، یک مرکز فرهنگی هنری نیز دارد.

آدرس: Acıbadem, Çeçen Sokağı No:25, 34660 Üsküdar

 

Hilltown AVM

مرکز خرید Hilltown یک شعبه در استانبول و شعبه‌ای دیگر در ازمیر دارد و همه آن را به معماری جالبی که برای بنای خود انتخاب کرده و البته فضای گسترده ۶۰ هزار متر مربعی‌اش می‌شناسند. در Hilltown شما ۱۹۲ برند مختلف را می‌بینید که زیر یک سقف گردآوری شده‌‌اند و مجموعه‌ای مدرن و متنوع را برایتان به وجود می‌آورند. برندهایی که اغلب از نام‌های محبوب محسوب شده و خرید از آن‌ها لذت بخش خواهد بود.

 

بهترین هتل‌های استانبول رو به بسفر

در این مکان چند رستوران و غذاخوری جذاب وجود دارد، اما برای تفریح در تور ترکیه خیلی نباید روی آن حساب باز کنید چون تنها بخش تفریحی Hilltown مجموعه‌ای سینمایی است که حدود ۱۰ سالن داشته و فیلم‌های روز دنیا در آن به نمایش در می‌آید.

آدرس: Mahallesi, Siteler Yolu No:28, Küçükyalı

 

Maltepe Park

در آخر اشاره‌ای هم داشته باشیم به این مرکز خرید که در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده و ۲۳۰ برند متنوع آن در فضایی به اندازه‌ی ۷۵ هزار متر مربع قرار گرفته‌اند. در این بنای ۵ طبقه، برندهای محبوبی به ارائه محصولات خود می‌پردازند که البته از محصولات لاکچری و خیلی گران‌قیمت در آن‌ها خبری نیست و کسانی که می‌خواهند اجناسی با قیمت مناسب خریداری کنند، بهتر است سری به Maltepe Park بزنند.

 

تجربه لحظاتی آرام و متفاوت در استانبول

در این مرکز خرید چند رستوران و کافه، بخش‌هایی برای استراحت و نشستن و یک فضای سبز در بیرون از آن گنجانده شده، اما جز یک مجموعه سینمایی، بخش تفریحی دیگری ندارد. اما فضای باز و فروشگاه‌های بزرگ به شما این امکان را می‌دهد تا در یک محیط عالی به خرید بپردازید و انتخاب‌هایی سر فرصت داشته باشید.

آدرس: Cevizli, Tugay Yolu Cd. No:67, 34846 Maltepe

۰۶ آذر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران