در سفر به ارمنستان چه برنامه‌هایی روی گوشی نصب کنیم؟

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
در سفر به ارمنستان چه برنامه‌هایی روی گوشی نصب کنیم؟

امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که به لطف اینترنت و دهکده جهانی زندگی به مراتب راحت‌تر و امن‌تر از قبل شده است. اگر در گذشته به جایی غریبه می‌رفتید اعتماد یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها به شمار می‌رفت. اما حالا با نصب برنامه‌های هوشمند وابسته به اینترنت عملا کارها راحت‌تر شده است. شما می‌توانید به راحتی تاکسی‌های مطمئن رزرو کنید، بدون پرس و جوی آدرس رستوران‌های نزدیک را پیدا کنید و مقصد مورد نظرتان را موقعیت یابی کنید. در سفر با تور ارمنستان نیز با کمک این قبیل برنامه‌ها می‌توانید سفری بسیار راحت و آرام را تجربه کنید.حالا چه برنامه‌هایی در این تور به کمک شما می‌آیند؟

 

GG Taxi

یکی از مهم‌ترین موارد در سفر به هر جایی مساله حمل و نقل است. اگر قبلا با برنامه‌های تاکسی آنلاین مثل اسنپ و تپسی آشنایی داشته باشید به خوبی می‌توانید حدس بزنید درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم. با افتتاح حساب در برنامه جی جی تاکسی شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین تاکسی بگیرید. بعد از این که راننده درخواست شما را تایید کرد پیامی دریافت می‌کنید که کرایه تاکسی را با پول نقد و یا کارت بانکی پرداخت نمایید. شما می‌توانید با نصب این نرم‌افزار در داخل مرزهای ارمنستان در صحت و سلامت سفر کنید و هزینه‌ای کم‌تر از تاکسی‌های معمولی بپردازید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

 

مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی ارمنستان

A2B Transport

اگر قصد دارید به جای رزرو تاکسی شخصی آنلاین سراسر شهر را با سیستم حمل و نقل عمومی در ایروان گردش کنید به این برنامه نیاز پیدا خواهید کرد. در اینجا باید نام جایی که هستید و مقصدتان را وارد کنید تا تمامی روش‌های رسیدن به آن از جمله اتوبوس، میکروباس، و اتوبوس برقی به نمایش درآید. برای ارائه خدمات هرچه بهتر این برنامه زمان تقریبی رسیدن اتوبوس و شماره آن را به شما می‌گوید تا اتوبوس مورد نظرتان را گم نکنید. همچنین لازم به ذکر است که حمل و نقل در سراسر ارمنستان به ویژه با اتوبوس فوق‌العاده ارزان تمام می‌شود.

Dinebook

بعد از حمل و نقل دومین موضوع مهم خوردن غذا است. با نصب و استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید بین ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب در کافه و رستوران‌های شهر ایروان میز رزرو کنید. از همه مهم‌تر این که با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید از پیش منوهای رستوران‌ها بررسی کرده و غذاها و قیمت‌ها را بررسی کنید تا بهترین گزینه خودتان را پیدا کنید. در واقع این برنامه کاربردی کاملا شما را در پیدا کردن بهترین جا یاری می‌دهد. خوشبختانه داین‌بوک برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

 

جذاب‌ترین هتل‌های کوهستانی در ارمنستان

Menu.am

اصلا نمی‌شود از برنامه‌های سفارش غذا یاد کرد و اسمی از منو ام به میان نیاورد. با استفاده از این برنامه می‌توانید موقعیت مکانی‌تان را وارد کرده و ده‌ها کافه و رستوران اطراف‌تان را جستجو کرده و پیدا کنید. حتی این برنامه رسیدن غذا را هم در زمان محاسبه‌ای و تقریبی نشان می‌دهد. مخصوصا این که منو ام متخصص پیدا کردن جاهای مقرون به صرفه‌ای است که قیمت آن‌ها عموما کم‌تر از یک دلار است. این برنامه برای اندروید و iOS در دسترس است.

Maps.me

حتما پیش آمده می‌خواهید جایی بروید و اتصال به اینترنت ندارید و هر چه از بقیه کمک می‌گیرید باز هم به راحتی نمی‌توانید به مقصد برسید. مطمئنا پیدا کردن آدرس در کشوری که زبان‌شان را نمی‌دانید به مراتب می‌تواند سخت‌تر هم باشد. با نصب و استفاده این برنامه می‌توانید به صورت آفلاین مکان‌ها را موقعیت یابی کرده و به آدرس مورد نظرتان بروید. استفاده از این برنامه هم بسیار ساده است. شما باید آدرس را وارد کنید تا به شما بگوید چطور به آن برسید. البته برای سهولت بیشتر در برنامه دسته بندی‌هایی شامل مغازه‌ها، مراکز درمانی، سرگرمی، محل اقامت، غذا، جاذبه‌ها و موارد دیگر، به علاوه لیست‌هایی از مکان‌های هیجان‌انگیز در ارمنستان هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در مرحله بعد برنامه روی نقشه به شما می‌گوید که چطور به آدرس مورد نظرتان بروید. این برنامه برای گردش‌های بدون راهنما، پیاده‌روی و اجاره ماشین بسیار عالی است. دانلود این برنامه برای اندروید و iOS در دسترس است.

 

خوشمزه‌ترین سوغاتی‌های ارمنستان

Other Yerevan

اگر از عاشقان معماری هستید پس این برنامه برای شما مناسب است. اّدر ایروان خود را به عنوان "موزه مجازی" معماری خاص در سراسر ایروان معرفی می‌کند تنها برای گوشی‌های اندروید در دسترس است. در این برنامه به راحتی می‌توانید جاهای دیدنی و مخصوصا قدیمی ایروان را در سراسر شهر پیدا کنید. این برنامه در حال بروز رسانی و ارتقای اطلاعات است تا بهترین خدماتش را ارائه دهد. بنابراین ممکن است به دفعات با پیام بروز رسانی روبرو شوید.

۰۷ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران