چهار مسیر پیاده‌روی کوتاه و عالی در مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
چهار مسیر پیاده‌روی کوتاه و عالی در مسکو

پیاده‌روی در مسکو، یک از فعالیت‌های بسیار خوبی است که شما را می‌تواند با بناهای تاریخی و همچنین ساختمان‌های مدرن و چیزهای متفاوت شهر آشنا کند. در واقع گشت‌های شهری یکی از فعالیت‌هایی است که خیلی از گردشگران در مسکو انجام می‌دهند و به این وسیله آشنایی بهتری با شهر پیدا می‌کنند.

اگر شما هم می‌خواهید در تور مسکو، کمی پیاده در شهر گشت بزنید، موزیسین‌های خیابانی را تماشا کنید و جاهای جدید را کشف کنید، ما ۴ مسیر کوتاه و عالی را در به شما معرفی می‌کنیم که برای این کار عالی هستند.

 

خیابان نیکولسکایا – میدان سرخ – مرکز نمایگشاه‌های Manege

مسیر به انگلیسی: Nikolskaya Street - Red Square - The Manege Central Exhibition Hall

مدت پیاده‌روی: بین 20 تا 40 دقیقه

برای شروع بهتر است مسیر خود را از خروجی شماره ۹ ایستگاه مترو Lubyanka آغاز کرده و در خیابان نیکولسکایا آنقدر پیش بروید تا به میدان سرخ مسکو برسید. سپس از Kremlevskiy Proyezd مسیر خود را تا خیابان Manezhnaya پیش ببرید. اگر مقاله ۷ جاذبه‌ی دیدنی در نزدیکی میدان سرخ مسکو را نیز مطالعه کنید گردشی جذاب را تجربه خواهید کرد.

در این مسیر جاهای مختلفی هستند که می‌توانید از نزدیک مشاهده کنید. جاهایی که باعث می‌شوند، این مسیر پیاده روی ۲۰ دقیقه‌ای برایتان چند ساعتی به طول بیانجامد. یکی از جاهای خاص در این مورد، باغ‌های اسکندر (Alexander Gardens) هستند که مجموعه آبنماهای آن از معروف‌ترین در جهان به شمار آمده و مقبره سربازان گمنام نیز در آن‌جا واقع شده است.

 

۶ جاذبه‌ی طبیعی گردشگری که در سفر به مسکو

البته نکته مهم این است که در این گردش کوتاه، شما به میدان سرخ مسکو خواهید رسید و می‌توانید دقایقی طولانی را به بودن در این محل اختصاص داده و از دیدنی‌های بسیار آن‌جا استفاده کنید. همچنین بعد از رسیدن به Manege، اگر کمی مسیر را ادامه دهید، تندیس بزرگ سنت پرنس ولادمیر و در روبروی آن خانه‌ی Pashkov که از جمله زیباترین خانه‌های قدیمی در مسکو است را مشاهده خواهید کرد.

 

کریماسکایا و پوشکینسکایا

مسیر به انگلیسی: Krymskaya and Pushkinskaya

مدت پیاده‌روی: بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه

این مسیر را از نزدیکی تندیس بزرگ و دیدنی پیتر کبیر که ۹۸ متر بلندی دارد، آغاز خواهید کرد و سپس از تپه‌های کریماسکایا در نهایت به گالری جدید و دیدنی Tretyakov برسید.

بعد از آن شما به پل زیبای Krymsky خواهید رسید که در اطراف آن چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد و در آخر نیز به پوشکینسکایا خواهید رسید که پارک مرکزی گورکی مسکو را در خود دارد که از جمله جذاب‌ترین پارک‌های شهری در مسکو محسوب می‌شود.

 

معرفی جاذبه‌های برجسته کازان

شما می‌توانید کمی این مسیر را در راستای باغ‌های Neskuchny ادامه دهید تا به تپه گنجشک (Sparrow Hills) برسید و در نهایت ساختمان زیبای دانشگاه مسکو را مشاهده خواهید کرد. این مسیر نسبتا کوتاه، مجموعه‌از جذاب‌ترین جاهای دیدنی مسکو و همچنین گالری‌های هنری و فروشگاه‌های مختلف را در خود دارد که می‌تواند سلایق مختلف را یکجا پوشش دهد.

 

خیابان کوزنتسکی – خیابان ورسکایا – استولشنیکوف

مسیر به انگلیسی: Kuznetsky  Street - Tverskaya Street - Stoleshnikov

مدت پیاده‌روی: بین ۲۰تا ۴۰ دقیقه

اگر با مترو در مسکو حرکت می‌کنید، مسیر خود را از ایستگاه مترو Kuznetsky آغاز کنید. به محض این که از مترو خارج شدید، به سمت راست حرکت کرده و راه را تا رسیدن به ورودی خیابان زیبای Kuznetsky پیش بروید. این خیابان در ساعات مختلف روز جذابیت‌های متفاوتی داشته و فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی را در خود دارد.

 

بهترین جاذبه‌های مسکو برای کودکان

قدم زدن در این خیابان را ادامه دهید تا به خیابان Tverskaya برسید. اگر در این مسیر قدم گذاشته باشید، تا همین جا هم می‌دانید که در بهترین خیابان‌های مسکو در حال قدم زدن هستید. پس مسیر را ادامه دهید تا به استولشنیکوف برسید. در طول این مسیر خوانندگان خیابانی را خواهید دید که در حال اجرا هستند. پیشنهاد می‌کنیم شب در این مسیر قدم بزنید تا لذت بیشتری از پیاده‌روی خود ببرید.

 

کلیموفسکی - بولشوی تولچوسکی – لاوروشنسکی

مسیر به انگلیسی: Klimentovsky - Bolshoy Tolmachevsky - Lavrushinsky

مدت پیاده‌روی: بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه

یکی دیگر از  مسیرهای کوتاه ولی بسیار لذت بخش در مسکو که از ایستگاه مترو Novokuznetskaya آغاز می‌شود. بعد از این که از ایستگاه خارج شدید، خروجی خیابان Pyatnitskaya را پیش بروید تا به کلیموفسکی برسید.

ادامه‌ی مسیر را به راحتی می‌توانید پیدا کنید، اما احتمالا در طول راه محو تماشای ساختمان‌های زیبایی شوید که در خیابان‌های نسبتا کوچک و سنگ‌فرش واقع شده شوید. فراموش نکنید که در ادامه‌ی راه حتما از گالری بسیار معروف و مهم Tolmachevsky بازدید کنید.

 

۱۰ جاذبه‌ی دیدنی سارانسک

اگر در پایان راه، کمی مسیر را ادامه دهید به پل زیبا و جذاب Luzhkov خواهید رسید که گرفتن چند عکس زیبا کنار درخت کلیدهایش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۱۸ آبان ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 29 خرداد 1400)

نظرات کاربران