وسایل مورد نیاز در سفر به کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
وسایل مورد نیاز در سفر به کوش آداسی

کوش آداسی یکی از زیباترین شهرهای توریستی ترکیه به حساب می‌آید. وجود سواحل بی‌نظیر با چشم اندازهای زیبا این شهر را به انتخاب اکثر مسافران تور ترکیه تبدیل کرده است. حال سوالی که در این میان برای گردشگران تور کوش آداسی پیش می‌آید این است که چه وسایلی را باید در این سفر به همراه داشته باشند. برای اینکه از لحظه به لحظه سفر خود لذت ببرید و در این مقاله لیستی از وسایل ضروری در سفر به کوش آداسی را گردآوری کرده‌ایم.

 

لیست وسایل مورد نیاز در سفر به کوش آداسی

بستن چمدان یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که قبل از سفر باید به آن توجه داشت. برای اینکه مسافران در سفر خود اذیت نشوند و معطل وسیله‌ای نمانند بهتر است قبل از سفر تمامی شرایط مقصد گردشگری که انتخاب کرده‌اند را بسنجند. در نتیجه می‌توانند از تمامی ساعات مسافرت استفاده کنند. در زیر لیست وسایل مورد نیاز در سفر به کوش آداسی را ارائه داده‌ایم. این وسایل عبارتند از:

 

  • وسایل مورد نیاز برای شنا و آبتنی

از آنجایی که کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی ترکیه محسوب می‌شود و ورزش‌های آبی در کوش آداسی طرفدار بسیاری دارد، به همراه داشتن وسایل مورد نیاز برای شنا و آبتنی جز واجبات است. پس اولین چیزی که باید در چمدان‌های خود قرار دهید لباس شنا و وسایل جانبی مربوطه است. سفر کردن به کوش آداسی بدون استفاده از دریا و سواحل زیبای آن تقریبا غیر ممکن است. پس به همراه داشتن عینک شنا و مایو را در این سفر هرگز فراموش نکنید.

  • صندل یا کفش ساحلی

قدم زدن در سواحل کوش آداسی از دیگر تفریحاتی است که برای گردشگران این مقصد جذابیت زیادی دارد. شما در تاریکی شب و یا روز می‌توانید از قدم زدن و تماشای چشم‌اندازهای زیبای سواحل لذت ببرید. علاوه بر آن تفریحات آبی از لذت‌بخش‌ترین گزینه‌های خوش‌گذرانی در این سفر به حساب می‌آید. پس برای راحتی خود گذاشتن صندل و یا کفش ساحلی را در چمدان از یاد نبرید.

 

۵ جاذبه دیدنی نزدیک به کوش آداسی

  • دوربین عکاسی ضد آب

اکثر سرگرمی‌ها و تفریحاتی که قرار است در کوش آداسی تجربه کنید مربوط به آب و دریا است. برای اینکه این لحظات به یاد ماندنی را ثبت کنید بهتر است یک دوربین عکاسی ضد آبی را تهیه کنید. البته شما می‌توانید کاورهای مخصوص ضد آبی که برای گوشی به فروش می‌رسند را خریداری کنید و تلفن همراه خود را درون آن قرار داده و از دوربین آن استفاده کنید.

  • لباس رسمی و مجلسی

اگر دوست دارید تا شامی لذیذ و لاکچری در یکی از رستوران‌های شیک کوش آداسی میل کنید حتما یک دست لباس رسمی و مجلسی را در چمدان خود بگذارید. ترک‌ها بر خلاف سبک زندگی آمریکایی‌ها به لباس پوشیدن اهمیت زیادی می‌دهند. به طوری که شما نمی‌توانید با یک گرم‌کن و لباس راحتی وارد رستورانی شیک شوید.

 

۸ اقامتگاه برتر کوش آداسی

  • کرم‌ها و لوسیون‌های ضد آفتاب

اکثر کسانی که قصد سفر با تور کوش‌ آداسی را دارند فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. علت این انتخاب نیز استفاده کردن از سواحل و شنا در آب‌های زلال آن است. بنابراین اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید کرم‌ها و لوسیون‌های ضد آفتاب جز واجبات شما در این سفر خواهند بود. برای اینکه دچار سوختگی نشوید توصیه می‌کنیم ضد آفتاب خود را به همراه داشته باشید. علاوه بر آن عینک آفتابی نیز در این سفر شدیدا برای شما لازم خواهد بود.

  • لباس‌ مناسب فصل

مردم کوش آداسی هیچ محدودیتی در مورد لباس پوشیدن ندارند. به این معنا که شما با هر نوع پوششی که دوست دارید می‌توانید انتخاب کنید. اگر در فصل گرم سال به این شهر سفر می‌کنید به همراه داشتن لباس‌های نخی و خنک را فراموش نکنید. شلوارک و تیشرت‌های آستین کوتاه گزینه خوبی برای مردان و زنانی است که در روزهای گرم سال به کوش آداسی سفر می‌کنند. از طرفی دیگر در فصل سرد سال به همراه داشتن لباس گرم را فراموش نکنید.

 

سفری یک روزه از کوش آداسی به دنیای زیبای پاموکاله

  • ساک دستی مناسب دریا

با توجه به اینکه قرار است اکثر زمان خود را در کنار دریا بگذرانید به همراه داشتن یک ساک دستی مناسب دریا شدیدا توصیه می‌شود. در این ساک هر آنچه را که در ساحل لازم خواهد شد را می‌توانید قرار دهید. از جمله این ملزومات می‌توان به حوله شنا، آب خنک، لباس شنا، عینک شنا، لوسیون ها و کرم های ضد آفتاب و ... اشاره کرد.

۰۷ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران