بهترین فست فودهای برند در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
بهترین فست فودهای برند در باکو

شهر باکو مدرن‌ترین و بزرگترین شهر آذربایجان است. این شهر زیبا به دلیل داشتن بناهای مدرن و سنتی در کنار هم این روزها توجه بسیاری از علاقه‌مندان به گردش را به سمت خود جلب کرده است. مسافران تور باکو می‌توانند هر گونه سرگرمی و تفریح را با توجه به سلیقه خود در این شهر زیبا تجربه کنند. در کنار تمامی این سرگرمی‌ها باکو به عنوان پایتخت کشور آذربایجان دارای رستوران‌های برند و زنجیره‌ای معروف دنیا است. بنابراین علاوه بر تمامی تفریحات عاشقان شکم‌گردی نیز در این سفر نهایت لذت را خواهند برد. با ما همراه باشید تا شما را بهترین فست فودهای برند باکو آشنا کنیم.  

 

لیست رستوران‌های برند در باکو

با اینکه شهر باکو به دلیل داشتن منو غذایی متنوع سنتی شهرت دارد، اما فست فودهای بسیار لذیذی را نیز می‌توانید در آن پیدا کنید. اگر چندین روز در این شهر زیبا اقامت داشته‌اید و از خوردن غذاهای سنتی باکو خسته شده یا هوس فست فود کرده‌اید، می‌توانید به یکی از رستوران‌های برند دنیا رفته و شکم خود را سیر کنید. برای یک تصمیم خوب سه تا از مشهورترین این رستوران‌ها را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ایم:

 

رستوران کی اف سی در باکو (KFC RESTAURANT BAKU)

از جمله یکی از معروف‌ترین رستوران‌های برند دنیا که می‌توانید تجربه خوردن لذیذترین مرغ سوخاری‌ها را در آن به دست بیاورید، رستوران کی اف سی است. کی اف سی نام اولین مرخ سوخاری بود که در جهان ابداع شد. خوشبختانه مسافران تور باکو این فرصت را خواهند داشت تا به این رستوران رفته و شکم خود را سیر کنند. امروزه ۱۲۰ شعبه کی اف سی در کشورهای مختلف دنیا قرار گرفته است. ناگفته نماند که رستوران کی اف سی واقع در باکو بزرگ‌ترین شعبه این رستوران زنجیره‌ای در دنیا است. به منظور دسترسی به این رستوران کافی است تا خود را به ایستگاه قدیمی راه آهن باکو برسانید. اگر تا کنون در هیچ نقطه دنیا تجربه رفتن به یکی از شعبه‌های این رستوران را نداشته‌اید سفر به باکو بهترین فرصت را برای شما فراهم خواهد کرد.

این مکان که عنوان بزرگترین رستوران KFC دنیا را از آن خود کرده کمتر از ۱۰ سال قدمت داشته و در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است. مساحت این رستوران ۱۶۰۰ متر مربع بوده و حدود ۳۰۰ مشتری را در آن واحد در خود جای می‌دهد. اگر قصد دارید که فقط یک بار به خوردن فست فود در یکی از بهترین رستوران‌های باکو بروید کی اف سی اولین پیشنهاد ما به شما خواهد بود.

 

باکو بهترین مقصد برای عاشقان خرید

رستوران مک دونالد در باکو (McDonald’s Baku)

امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که عاشق فست فود باشد، اما نام رستوران مک دونالد به گوش آن نخورده باشد. این رستوران زنجیره‌ای با سرو کردن لذیذترین همبرگرهای دنیا موفق شده تا به شهرت برسد. بنابراین نمی‌توان صحبت از بهترین فست فودها در رستوران‌های برند باکو کرد ولی نامی از مک دونالد نبرد. اگر علاقه‌مند به همبرگرهای این برند معروف دنیا هستید در تور باکو با رفتن به سمت میدان فواره‌های باکو فرصت خوردن آن را به دست آورید.

توصیه ما به شما مسافران این است که حتما یکی از وعده‌های غذایی خود را بعد از یک روز پر جنب و جوش در خیابان‌های باکو به این رستوران اختصاص دهید. علاوه بر لذت همبرگرهای مک دونالد می‌توان به اقتصادی بودن آن نیز اشاره کرد. با انتخاب این رستوران زنجیره‌ای با یک تیر دو نشان زده و یک فست فود بسیار خوشمزه‌ای را با قیمت مناسب میل خواهید کرد.

 

لذت خرید در مرکز خرید پورت باکو

رستوران کینگ برگر در باکو (Burger King Baku)

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های برند در باکو کینگ برگر است. این رستوران بیش از یک شعبه در باکو داشته و می‌توانید در برخی از مراکز خرید بزرگ و معروف باکو مثل گنجلیک مال، ۲۵ مال و پارک بلوار آن را پیدا کنید. بدون شک با رفتن به این رستوران زنجیره‌ای خوردن یکی از لذیذترین همبرگرهای عمر خود را تجربه خواهید کرد. اگر روز خود را به خرید و گشتن در مراکز خرید باکو اختصاص داده‌اید می‌توانید به محض احساس گشنگی به یکی از شعبه‌های کینگ برگر رفته و بدون معطلی شکم خود را سیر کنید. هزینه خوردن غذا در رستوران کینگ برگر بالا نیست. در نتیجه اگر به فکر یک سفر اقتصادی هستید این رستوران را نیز می‌توانید در لیست بهترین‌های خود قرار دهید.

۱۷ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران