بهترین هتل‌های استانبول رو به بسفر

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های استانبول رو به بسفر

اقامت در یک هتل خوب و خوش منظره می‌تواند لذت سفر را برای هر گردشگری دو چندان کند. به خصوص در شهر توریستی استانبول این روزها هتل‌های متنوع و گوناگون بسیاری تاسیس شده که از منظره‌های زیبایی برخوردار هستند. یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در تور استانبول انتخاب هتل‌هایی با منظره مشرف به تنگه بسفر هستند. اگر منظره هتل برای شما نیز در طول سفر اهمیت بسیاری داشته و تصمیم خود را برای سفر به استانبول گرفته‌اید در این مقاله همراه ما باشید. چرا که چند مورد از بهترین هتل‌های استانبول مشرف به منظره بسفر را برای شما همراهان همیشگی مقتدرسیر جمع‌آوری کرده‌ایم.

 

هتل سوییس اوتل د بسفروس (Swissotel The Bosphorus Istanbul)

هتل سوئیس اوتل یکی از هتل‌های تازه تاسیس استانبول است که از منظره زیبای بسفر بهره‌ برده است. سوئیس از جمله هتل‌های ۵ ستاره این شهر توریستی بوده و علاوه بر منظره زیبایش دارای امکانات تفریحی و رفاهی قابل توجهی برای مسافران است. همچنین شما می‌توانید با انتخاب این هتل به بسیاری از مراکز خرید و کلاب‌های شبانه نزدیک به آن از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره در استانبول

 

هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Hotel Istanbul)

هتل گرند حیات استانبول یکی از هتل‌های قدیمی و مشرف به منظره بسفر در این شهر است. این هتل همواره به دلیل خدمات و منظره خوبی که دارد همیشه مورد توجه مسافران بوده است. گرند حیات در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده و بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌های هر مسافری برای اقامت در استانبول محسوب می‌شود. از دیگر مزیت‌های این هتل می‌توان به رستوران بین‌المللی و مسافت نزدیک آن به ایستگاه مترو تاکسیم اشاره کرد. شک نکنید که با انتخاب این هتل هرگز از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره Elysium استانبول

هتل هیلتون بسفروس استانبول (Hilton Bosphorus Hotel Istanbul)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های استانبول مشرف به منظره بسفر هتل هیلتون است. فاصله این هتل تا دو خیابان نیشان تاشی استانبول و تاکسیم بسیار کم بوده و با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. اتاق‌های این هتل دارای تراس‌های بزرگ و خوش‌منظره‌ای بوده که سفری لوکس و به یاد ماندنی را برای مسافرانش به ارمغان خواهد آورد.

هتل دیوان استانبول (Divan Hotel Istanbul)

هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل‌های محله تقسیم استانبول است که توانسته توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب کرده‌ است. با انتخاب این هتل احساس خواهید کرد که وارد دوران عثمانی ترکیه شده‌اید. چرا که اتاق‌ها و تخت‌خواب‌های آن از سبک معماری آن دوران الهام گرفته شده است. اگر هتل دیوان را برای اقامت انتخاب کردید حتما یک بار هم که شده باشد به رستوران آن رفته و از انواع غذاهای لذیذ و متنوعی که دارد لذت ببرید.

هتل ریتز کارلتون استانبول (Ritz-Carlton Hotel Istanbul)

از جمله هتل‌های مشرف به منظره بسفر در استانبول هتل ریتز کارلتون است. این هتل در دولما باغچه قرار گرفته است. سبک معماری منحصر به فرد این هتل که تلفیقی از معماری مدرن و عثمانی ترکیه است برای هر مسافری جالب و خوش‌ایند خواهد بود. این هتل یکی از اولین هتل‌های استانبول است که دارای آبگرم روباز است.

 

هتل ۵ ستاره Sura Hagia Sophia استانبول

هتل شانگری لا بسفروس استانبول (Shangri-La Hotel Istanbul)

اگر علاوه بر منظره مشرف به بسفر قصد اقامت در یکی از بهترین هتل‌های استانبول را دارید هیچ گزینه‌ای بهتر از هتل شانگری لا بسفروس نخواهد بود. به طوری که این هتل توانسته جایزه بهترین هتل‌ها در جهان را نیز از آن خود کند. از جمله مزیت‌های اقامت در این هتل خوردن غذاهای لذیذ آسیایی و مدیترانه‌ای است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از لذت آب‌تنی در حمام ترکی آن بهره‌مند شوند.

هتل ببک استانبول (Bebek Hotel Istanbul)

هتل ببک استانبول از جمله هتل‌های قدیمی ولی خوش‌منظره استانبول به شمار می‌رود. البته این هتل بارها مورد بازسازی واقع شده‌ است. بنابراین دارای بافتی مدرن و جدید است. مسافران می‌توانند سفری به یادماندنی در کنار منظره زیبای بسفر در این هتل تجربه کنند.

هتل گرند تارابیا استانبول (Grand Tarabya Hotel Istanbul)

اگر به دنبال یک هتل ۵ ستاره‌ای هستید که از منظره بسفر استانبول لذت ببرید، گرند تارابیا می‌تواند انتخابی بجا و خوب برای شما باشد. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل سبک معماری تلفیقی آن است که دو سبک سبک کلاسیک و مدرن را به نمایش می‌گذارد. در این هتل ۵ ستاره می‌توانید از امکاناتی نظیر اسپا، غذا و صبحانه‌های منحصر به فرد، استخر روباز و ... نیز لذت ببرید.

 

معرفی هتل‌های استانبول با بهترین اینترنت بی‌سیم رایگان

هتل چراغان سارایی استانبول (ciragan sarayi hotel Istanbul)

یکی از بی‌نظیرترین هتل‌هایی که می‌توانید در استانبول پیدا کنید هتل چراغان است. این هتل در حقیقت بازمانده‌ای از یک کاخ متعلق به دوران عثمانی است که امروز با ایجاد برخی تغییرات به هتلی لوکس و خوش منظره تبدیل شده است. این کاخ در منطقه بین بشیکتاش و اورتاکوی قرار گرفته و بدون شک مسافران را شیفته خود خواهد کرد.

هتل کنراد استانبول (Conrad Hotel Istanbul)

هتل کنراد یکی دیگر از هتل‌های زیبای مشرف به منظره بسفر در استانبول است. این هتل قدیمی در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده و هر یک از اتاق‌های آن دارای سبکی متفاوت و منحصر به فرد است. مسافران می‌توانند با اقامت در هتل کنراد از امکاناتی نظیر سالن ورزشی، استخرهای سرپوشیده و روباز، حمام ترکی و ... استفاده کنند.

هتل فور سیزن استانبول (four season hotel Istanbul)

هتل فور سیزن استانبول از دیگر هتل‌های خوش منظره مشرف به بسفر است. این هتل نیز دارای بنایی قدیمی بوده و از لحاظ معماری و ساختاری با هتل چراغان استانبول تقریبا هم سطح است. البته اتاق‌های آن با وسیله‌هایی مدرن چیده شده و زیبایی خاصی به خود گرفته است. مسافران می‌توانند امکانات رفاهی بسیاری را در این هتل پیدا کرده و از آن‌ها لذت ببرند. همچنین تراس‌های زیبای اتاق‌ها نقطه عطف هتل برای مشاهده منظره بسفر است.

 

معرفی آجوا هتل سلطان احمد در استانبول

هتل مارمارا تاکسیم استانبول (marmara taksim hotel Istanbul)

آخرین هتلی که می‌توان به عنوان بهترین هتل‌های مشرف به منظره بسفر در استانبول معرفی کرد هتل مارمارا تاکسیم است. این هتل اولین بار در سال ۱۹۷۶ تاسیس شده و از همان زمان نیز موفق شده تا توجه مسافران را برای داشتن اقامتی رویایی جلب کند. اگر به دنبال هتلی بی‌نظیر در منطقه تقسیم هستید این هتل را حتما در میان یکی از گزینه‌های اصلی خود قرار دهید.

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران