معرفی آجوا هتل سلطان احمد در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی آجوا هتل سلطان احمد در استانبول

تور استانبول، یکی از تورهای بسیار پرطرفدار به این شهر است که باعث می‌شود شما به شکلی متفاوت این مقصد گردشگری بسیار محبوب در دنیا را کاوش کنید. یکی از مهم‌ترین المان‌های چنین سفری، هتل ۵ ستاره لوکس به حساب می‌آید. "آجوا هتل سلطان احمد" که امروز ما قصد معرفی آن را به شما داریم، با ترکیبی شگفت انگیز از داشته‌های تاریخی استانبول با مدرن‌ترین امکاناتی که یک هتل برایتان به همراه دارد، یک انتخاب عالی در سفر به پایتخت فرهنگی ترکیه خواهد بود.

 

درباه آجوا هتل سلطان احمد (Ajwa Hotel Sultanahmet)

آجوا هتل سلطان احمد در یک کلام شگفت انگیز است و یکی از هتل‌های لاکچری استانبول محسوب می‌شود. این مکان در واقع مجموعه‌‌ای از خانه‌ها و ساختمان‌های قدیمی استانبول است که همگی نوسازی شده و به صورت یک مجموعه‌ی واحد درآمده‌اند. سعی شده تا تزیینات هر کدام از این خانه‌ها به بهترین شکل ممکن بازسازی شده و در آن‌ها بهترین تجهیزات ممکن کارگزاری شود.

در تمامی نقاطی که برای مسافران در نظر گرفته شده، از اتاق‌ها گرفته تا محوطه‌های خارجی، سالن انتظار و رستوران‌ها، سعی شده تا بهترین و مجلل‌ترین امکانات فراهم شود و همه چیز از نظر بصری چشم‌گیر باشد. از دیگر نکات مهم در مورد آجوا هتل سلطان احمد، قرار گیری این هتل در جایی عالی در شهر است. وقتی این مکان را برای اقامت انتخاب می‌کنید، به راحتی به جاهایی همچون ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول، کاخ و موزه توپکاپی و مسجد سلطان‌احمد دسترسی دارید و همچنین وقتی در طبقه هشتم در رستوران اختصاصی هتل چیزی میل می‌کنید، می‌توانید منظره‌ای زیبا از دریای مرمره، جزایر پرنس و محله سلطان‌احمد را تماشا کنید.

این هتل دارای امکانات رفاهی متعدد از جمله اینترنت رایگان، مجموعه‌ی اسپا به همراه سونا و حمام ترکی، استخر سرپوشیده، پارکینگ و ... است و همچنین می‌توانید از امکاناتی همچون ترانسفر فرودگاهی و یا اجاره‌ی ماشین همراه با راننده نیز بهره ببرید.

اتاق‌ها، سوییت‌ها و خانه‌های آجوا هتل سلطان احمد

در مجموع ۶۱ اتاق و سوییت برای آجوا هتل سلطان احمد در نظر گرفته شده و چند خانه نیز هستند که می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید. برای اجاره‌ی اتاق، تنها یک انتخاب دارید که آن هم اتاق‌های دولوکس است که هر کدام ۳۲ متر مربع بوده و امکانات کاملی دارند. البت هر کدام از اتاق‌ها استایل و دکور کاملا متفاوتی داشته و از رنگ‌بندی‌های جالبی در آن‌ها استفاده شده است. همچنین جدا از امکانات رفاهی و دکور مجلل و همچنین سرویس حمام لوکس که البته به شکلی سنتی طراحی شده، از چراغ‌های LED نیز برای نورپردازی در این اتاق‌ها بهره گرفته شده است که به جذابیت آن می‌افزاید.

 

هتل ۵ ستاره Sura Hagia Sophia استانبول

سه نوع سوییت نیز وجود دارند که شما می‌توانید از میان آن‌ها برای اقامت خود انتخاب کنید. سوییت‌های خانوادگی ۴۷ متر مربع وسعت و یک حمام دارند اما ۳ تا ۴ نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. این سوییت‌ها با داشتن مبلمان چوب فندق و دکور زیبا، ارزان‌ترین انتخاب در میان سوییت‌ها، اما مجلل و زیبا هستند. سوییت‌های کورنر یا همان کنجی، ۴۵ متر مربع وسعت دارند اما از نظر زیبایی و امکانات لاکچری، در درجه‌ی بالاتری قرار گرفته‌اند. حتی کاشی‌هایی که در دکور سرویس حمام این مکان کار گذاری شده، اما با دست شکل گرفته‌‌اند و ۲ تلویزیون در جاهای مختلف آن وجود دارد.

سوییت‌های سلطان در طبقه هفتم واقع شده‌اند و با ۱۲۰ متر مربع بزرگی که دارد، گران‌ترین و البته مجلل‌ترین سوییت آجوا هتل سلطان احمد محسوب می‌شود. این سوییت به زیباترین شکل ممکن طراحی شده و شما کاملا حس و حال یک اقامت شاهانه در یک بارگاه عثمانی البته با مدرن‌ترین امکانات را تجربه خواهید کرد. از کارهای چوب دست‌ساز تا رنگ‌آمیزی زیبای بخش‌های مختلف و البته نورپردازی فوق‌العاده، همه چیز به بهترین شکر در این مکان کار شده و شما به صورت اختصاصی جکوزی، سونا و یک حمام عالی مرمر در سوییت خود خواهید داشت و همچنین می‌توانید از تراس مخصوص این سوییت، نمایی عالی از دریای مرمره و شهر قدیم را تماشا کنید.

اما یکی از گزینه‌های جالب برای اقامت در آجوا هتل سلطان احمد، بودن در دو خانه‌ی قدیمی اما بازسازی شده‌ی این مجموعه است. یکی از این خانه‌ها دارای ۴ اتاق خواب بوده و دیگری سه اتاق خواب و تقریبا از کلیات هتل جدا هستند. هر دوی این خانه‌ها دارای دکور و امکانات مجلل و زیبا هستند و یک اقامت جذاب و متفاوت را در استانبول برایتان به همراه خواهند داشت.

 

معرفی هتل ۴ ستاره پورت بسفروس استانبول

رستوران و کافه

رستوران زعفران، رستوران اختصاصی این هتل بوده که در اولین نگاه، از نظر بصری فوق‌العاده زیباست و هنگام غذا خوردن می‌توانید از پنجره‌های آن دریای مرمره، محله‌ی قدیمی استانبول و خیلی چیزای دیگر را تماشا کنید. یک رستوران کلاسیک و لوکس  که ظرفیتی بالغ بر ۱۲۰ نفر دارد و عمده غذاهای منوی آن غذاهای آذربایجانی است و البته انواع کباب‌ها را نیز در آن می‌توانید سفارش دهید.

Sukkari نیز کافه‌ی این مجموعه است که می‌توانید انواع دسرها و کیک‌های خوشمزه از باقلوا تا کیک‌های شکلاتی را همراه با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در آن جا سفارش دهید.

مجموعه اسپا و سلامتی Afiya

یک اسپای لوکس و جذاب و همچنین بخش‌های مختلف ورزشی و سلامتی نیز در هتل وجود دارد که با نام Afiya فعالیت می‌کند. این مکان شامل اتاق‌های اسپای مدرن و زیبا با امکانات عالی و همچنین حمام‌های ترک سنتی است و محصولاتی که برای ماساژ و سلامت پوست در این جا از آن استفاده می‌شود، همگی از بهترن‌ها هستند.

Afiya دارای بخش‌های دیگری همچون سلامت پوست، استخر سرپوشیده‌ی بسیار عالی، سالن ماساژ با اتاق‌های اختصاصی، و همچنین سالن ورزش و بدن سازی بوده که دستگاه‌های مختلف و متنوعی در آن تعبیه شده است.

 

معرفی هتل‌های استانبول با بهترین اینترنت بی‌سیم رایگان

دیگر نکاتی که باید در مورد آجوا هتل سلطان احمد بدانید

همانطور که گفته شد، اینجا یکی از بهترین هتل‌های استانبول به شمار می‌رود. شما می‌توانید از ماشین‌های لوکسی که در هتل وجود دارد، با و بدون راننده برای خود ماشینی اجاره کنید و در استانبول با ماشینی لوکس گردش کنید. همچنین اتاق‌های همایش نیز برای کسانی که قرارهای کاری دارند در نظر گرفته شده که در طبقات بالایی هتل و با نمایی عالی قرار گرفته‌اند. البته برای استفاده از اتاق همایش باید از قبل با هتل هماهنگ کنید. یک کتابخانه‌ی فوق‌العاده جذاب با دکور کلاسیک نیز در آجوا هتل سلطان احمد وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم، حتما سری به آن‌جا بزنید.

۲۸ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران