خرید اسنک‌های سالم و خوشمزه در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
خرید اسنک‌های سالم و خوشمزه در دبی

وقتی حرف از اسنک می‌شود، همیشه ذهن‌ها به سراغ اسنک‌های چرب و مضر می‌رود. ما امروز گزینه‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که سالم و مغذی بوده و طعمی عالی دارند. این اسنک‌های خوشمزه را حتما در سفر با تور دبی امتحان کنید.

 

N Bars

نیشا پریملانی، یک محقق غذا و سرآشپز در کمپانی‌های بزرگ بود، تا این که تصمیم گرفت کسب و کار خود را آغاز کند و تمرکزش روی اسنک‌های سالم و مقوی باشد. N Bars را او بعد از آزمون‌ و خطاهای زیاد تهیه کرد. این محصولات که به صورت دستی و از مواد طبیعی و گیاهی تهیه می‌شوند، دارای ۶ طعم مختلف بوده و یک اسنک عالی برای روزهای سفر شما به حساب می‌آیند. اینجا یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌هایی دبی است که میتوانید در آن غذا بخورید.

Detox Delight

جدا از غذاهای سالم و خوشمزه‌ای که برای سال‌ها Detox Delight در دبی عرضه می‌کرد، این برند معروف حالا اسنک‌های ۱۰۰ درصد طبیعی، اورگانیک، گیاه و بدون گلوتن را به فروش می‌رساند، که طعم و مزه‌ای عالی داشته و به سرعت طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. محصولات Detox Delight در شکل‌ها و طعم‌های مختلف عرضه شده و شامل چیپس‌های کاکائویی تا بستنی‌های مختلف می‌شوند.

 

برترین رستوران‌های ارزان و مقرون به صرفه در دبی

Coco Yogo

Turner Francis یکی دیگر از آشپزهایی است که از کمپانی‌های بزرگ خارج شده تا در صنعت غذاهای سالم کار کردن. Coco Yogo یکی از محصولات معروف و بسیار خوشمزه‌ی آن است که از اسنک‌های منطقه کارائیب برداشت شده و به شکلی کاملا سالم و خوشمزه ارائه می‌شود. این بستنی خوشمزه چیزکیکی دارای طعم‌های مختلف بوده و در آن از شیر نارگیل بهره برده شده است.

The Snack Society

فوندانت شکلاتی، چیزکیک تمشک پالئو و شکلات‌هایی با لایه‌های کره‌ی بادوم زمینی، تنها بخشی از اسنک‌های عالی و خوشمزه‌ی The Snack Society هستند. محصولاتی که هم بزرگ‌‌ترها از آن لذت می‌برند و هم کوچک‌ترها عاشقش می‌شوند. در روزهای سفر که همه‌ی اعضای خانواده در حال جنب و جوش هستند، خوردن این اسنک‌های مقوی و خوشمزه، گزینه‌ی مناسبی برای جایگزینی به جای چیپس و پفک هستند!

 

تورهای خاطره‌انگیز اتوبوس‌های روباز دبی

Sweetfix by Rita

اگر به دنبال دسرهای در سفر به دبی می‌گردید که از ترکیب‌های میوه‌ای در آن‌ها استفاده شده است، به سراغ Sweetfix by Rita بروید. محصولات Sweetfix by Rita توسط Rita Soueidan که سرآشپزی معروف است تهیه شده و همه‌ی آن‌ها به صورت کاملا گیاهی و بدون گلوتن هستند. طعم‌های مختلف و ظاهر زیبا و رنگارنگ از جمله ویژگی‌هایی هستند که این اسنک‌ها را به محصولاتی پرطرفدار تبدیل کرده‌اند.

Wild & The Moon

Wild & The Moon به واسطه‌ی آب میوه‌های خاص و طبیعی‌اش محبوب بود. اما اسنک‌های آن نیز به تازگی معروف شده‌اند. بسته‌هایی از کرَکر یا چیپس که کاملا گیاهی بوده و طعم و مزه‌ای عالی دارند. در میان اسنک‌های شیرین هم شما انتخاب‌های زیادی خواهید داشت که از معروف‌ترین آن‌ها Wild Bars بوده که از اسنک‌های پرانرژی مملو از آجیل‌های مختلف است.

 

سفری کوتاه به زیر دریا در دبی

Encas

Encas در زبان فرانسه به معنی اسنک است. این برند به دست Justine Dampt ساخته شده که خود زمانی به خاطر بیماری‌های مختلف مجبور به گرفتن رژیم‌های سخت شده بود. حالا او مکانی را اداره می‌کند که در آن اسنک‌های فوق‌العاده خوشمزه ۱۰۰ درصد بدون گلوتن و شامل شیرینی‌های طبیعی تولید می‌کند. بسته‌های اسنک Encas با اسم‌های جالب همچون "استانبول زیبا" یا "بالی اعجاب انگیز"، طعم و مزه‌ای از نقاط مختلف جهان را در بستری کاملا سالم برایتان به ارمغان خواهند آورد.

Milkbar

Milkbar نه تنها جایی برای درست کردن زیباترین دسرها در دبی است، بلکه یکی از سالم‌ترین جاها برای خوردن انواع دسر و اسنک نیز به حساب می‌آید. اسنک‌هایی که از این مجموعه می‌گیرید، در کنار خوشمزه و سالم بودن، فوق‌العاده زیبا طراحی می‌شوند و کاملا در دسته غذاهای اینستاگرامی قرار می‌گیرند. این اسنک‌ها همگی آماده بوده، مغذی و در طعم‌ها و مزه‌های مختلف به فروش می‌رسند.

 

۸ توصیه ضروری که در سفر به دبی باید رعایت کنید

Light Whey

بسته‌های Light Whey در واقع بستنی‌هایی هستند که با طعم‌های مختلف به فروش می‌رسند و شما می‌توانید آن‌ها را به عنوان اسنک میل کنید. این بستنی‌ها با چربی پایین، بدو شکر و با کیفیتی عالی ساخته می‌شوند. این محصولات را برای خانم‌هایی که به اندام خود خیلی اهمیت می‌دهند، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم.

۱۱ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران