بهترین روف رستوران‌ها و کافه‌ها در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین روف رستوران‌ها و کافه‌ها در استانبول

استانبول مرکز توریستی ترکیه از محبوب‌ترین مقاصد غرب آسیا و اروپا است. با این همه وقتی با تور استانبول به این شهر سفر می‌کنید تلفیقی از مردم سراسر دنیا را پیدا خواهید کرد. استانبول را در رده‌بندی‌های مختلفی مثل تاریخی و مدرن، اروپایی و آسیایی، سوغاتی‌های سنتی ترکیه و خیلی موارد دیگر قرار می‌دهند. اما اگر بخواهیم آن را در دسته بزرگی قرار دهیم صحنه آشپزی و منظره زیبای شهر بی‌شک دو گزینه برجسته هستند. حالا تصورش را بکنید با وجود رستوران‌ها و کافه‌های روی سقفی چقدر خوردن غذا با منظره شهر لذتبخش‌تر است.

 

نیشانتاشی، کافه و رستوران اسپاگو

اسپاگو کافه و رستورانی مدرن و زیبا با محیطی دلپذیر است که نمایی دیدنی از پارک ماکا و بسفر ارائه می‌دهد. رهبری آشپزخانه این رستوران بر عهده Wolfgang Puck است. به علاوه در اینجا یک تراس چهار فصل هم دارد که می‌توانید هر زمان از سال که خواستید در آن لم بدهید و از موسیقی زنده، نمای بی‌نظیر، کوکتل و غذاهای خوشمزه لذت ببرید. این کافه و رستوران با منویی فوق‌العاده و نمای زیبایش از بهترین‌های استانبول محسوب می‌شود، که برای قرارهای مهم و شامی خانوادگی از گزینه‌های اصلی مردم برشمرده می‌شود. نیشانتاشی یکی از محله‌های توریستی استانبول است پس اگر گذرتان به آن سمت افتاد حتما سری به اسپاگو بزنید.

بی‌اغلو، Anton Peran Terrace Bar

گالاتا از محلاتی است که همه در همان یکی دو روز اول سفرشان بنای گشت و گذار در آن می‌گذارند. حقیقتا این محله آنقدر جذاب و دیدنی است که باید همان روزهای اول که پرانرژ‌تر هستید برای بازدیدش اقدام کنید. حالا در چنین جایی شما شانس این را دارید در کافه‌ه‌ای فوق‌العاده در هتل The Galata Istanbul Hotel MGallery By Sofitel غذا و نوشیدنی بخورید و کاملا در منظره شهر با نمای بسفر غرق شوید. در نمای سحرانگیز شاخ طلایی و شبه جزیره تاریخی از انواع کوکتل‌ها، نوشیدنی، میان وعده و وعده‌های خوشمزه لذت ببرید و تا دل‌تان می‌خواهد عکس‌های زیبا بیاندازید.

 

معرفی رستوران مشهور نصرت در استانبول

آدرس: Bereketzade, Bankalar Cd. No:21, 34421 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

بشیکتاش، کافه و رستوران 16Roof Swisshotel

شما می‌توانید به راحتی این رستوران فوق‌العاده را در هتل Swissotel پیدا کنید. فضای عالی، غذاهای خوشمزه با منویی اشتهاآور در ترکیب با نمای فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز بسفر برای شما خاطره‌ای به یادماندنی و بی‌تکرار رقم می‌زند. این رستوران جایی عالی برای شامی خانوادگی همراه با لذت بردن از برنامه‌های شاد دی‌جی است. در اینجا قلیان هم سرو می‌شود. پیشاپیش اشاره کنیم اینجا برای گروه‌های اقصادی گران است.

آدرس: Visnezade Mah, Acısu Sokaği NO 19, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

بی‌اغلو، کافه و رستوران میکلا

رستوران میکلا وابسته به هتل مرمره پرا یکی دیگر از رستوران‌های گران و فوق‌العاده شهر است که سرآشپز آن از خوشمزه‌ترین غذاهای ترکیه و آناتولی را ارائه می‌دهد. منوی این رستوران شامل غذاهای فوق‌العاده خوشمزه آناتولی می‌شود. آن‌ها تلاش می‌کنند تا با احترام به دستورهای باستانی حدالامکان غذاها را به شیوه قدیمی تهیه کنند. لذت غذا خوردن در رستورانی شیک و برجسته، با غذاهای واقعا لذیذ، مناظر باورنکردنی و موسیقی زنده تجربه‌ای نیست که به راحتی آن را از یاد ببرید. برای زوج‌هایی که در سفر عاشقانه هستند رفتن به این رستوران خاطره‌ای به یاماندنی خواهد بود.

 

۴ سرآشپز زن مشهور در رستوران‌های استانبول

آدرس: Asmalı Mescit, The Marmara Pera, Meşrutiyet Cd. No:15, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

بی‌اغلو، کافه و رستوران بالکن

این رستوران که در نزدیکی خیابان استقلال قرار گرفته با نمایی عالی از شبه جزیره تاریخی یکی از منحصر به فردترین کافه رستوران‌های روسقفی استانبول است. در منوی بالکن شما گزینه‌هایی از غذاهای جهانی، همراه با میان وعده‌ها و پیتزاهای ایتالیایی و همچنین کوکتل‌های گوارا دسترسی خواهید داشت. یکی از بهترین زمان‌ها برای رفتن به اینجا بعد از تاریکی هوا است که می‌توانید روی تراس در محیطی دنج گوشه‌ای بنشینید و موسیقی و غذاها لذت ببرید. کمی که به اواخر شب نزدیک می‌شود در اینجا موسیقی دهه ۷۰ و ۸۰ جای خود را به موسیقی امروزی و دی‌جی داده و سفارشات مردم نیز رنگ و لعاب متفاوت‌تری به خود می‌گیرد. بنابراین از منوی گسترده نوشیدنی‌ها هرچه باب میل‌تان بود سفارش دهید و از لحظات‌تان لذت ببرید.

آدرس: Asmalı Mescit, Şehbender Sk. No:5, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

بشیکتاش، کافه و رستوران بک‌یارد

این مکان دوستداشتنی که نمایی از خلیج ببک ارائه می‌دهد بین دو محله آرناووتکوی و اتیلر واقع شده است. در اینجا می‌توانید در کنار کوکتل‌های شیرین و گوارا از غذاهای خوشمزه و باکیفیت هم لذت ببرید. منوی بک‌یارد شامل انواع غذاهایی بر اساس تخم مرغ و ظروف ترکی برای صرف صبحانه و صبحانه دیروقت، و همچنین مجموعه‌ای از سالادها، پاستا و پیش غذاها برای ناهار و شام می‌شود. بک‌یارد با فضایی باصفا و اجرای دی‌جی شاد و نشاط‌آور است.

 

بهترین رستوران‌های گیاهی استانبول در سال 2020

آدرس: 31 Northcote Road, Hillcrest, Auckland 0627, New Zealand

۰۶ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران