بهترین قهوه‌ها در کاراکوی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین قهوه‌ها در کاراکوی استانبول

قهوه ترک، یکی از اولین نمودهای فرهنگ کشور ترکیه است و کافه‌ها، محل پیوند مردم با این نماد فرهنگی هستند. در محله کاراکوی استانبول نیز تعداد کافه‌ها روز به روز در حال افزایش است و در کنار سایر مکان‌های جالب توجه توریستی، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. اگر با تور استانبول به کاراکوی سفر می‌کنید، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کافه‌هایی که بهترین قهوه‌ها را در کاراکوی سرو می‌کنند، کدامند؟ این مقاله پاسخی کامل است به پرسش جالب شما!

 

Pim Karaköy

این کافه، یکی از مکان‌های موردعلاقه بسیاری از مردم محلی و گردشگران در کاراکوی است. دیوارهای پر شده از نقاشی‌ها و تزئینات زیبا، آن را به مکانی هنری و جالب توجه تبدیل کرده‌اند. بعلاوه، قهوه‌هایی در اینجا سرو می‌شوند که بسیار خارق‌العاده هستند. بنابراین اگر مایل به نوشیدن یک قهوه خوشمزه در حین خواندن کتاب در یک مکان آرام و جادار هستید، این کافه را به شدت توصیه می‌کنیم.

 

۶ تفریح خیابانی در سفر به استانبول

آدرس: Kemankeş Mahallesi, Kılıçali Paşa Mescidi Street, Karaköy No:20, Beyoğlu

 

Karabatak

این کافه در منطقه بی‌اغلو در استانبول، محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین قهوه خانه در این منطقه به شمار می‌آید. فضای داخلی رنگارنگ آن با موضوعات جالبی نظیر دوچرخه و پوستر و اشیاء پرزرق و برق پر شده است. شما می‌توانید از فضای داخلی زیبا و یا فضای آرامش‌بخش بیرون از کافه، برای خوردن یک قهوه باکیفیت استفاده کنید و با دوستانتان به گپ و گفت بپردازید.

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa Mahallesi, Kara Ali Kaptan St. No:7, Beyoğlu

 

Dof Coffee

این کافه که توسط دو عکاس افتتاح شده و مکان مورد علاقه دیگری برای علاقه‌مندان به قهوه در کاراکوی است. شما از حال و هوای صمیمی اینجا و قهوه‌های بی‌نظیرش شگفت زده خواهید شد. بنابراین حتما از این مکان جذاب دیدن کنید.

 

نقاشی‌های خیابانی در شهر پر هیاهوی استانبول

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa District, No:  Necatibey Cd. No:86, Beyoğlu

 

Coffee Sapiens

اینجا، معتادان قهوه را مجذوب خود می‌کند. قهوه‌های این کافه از مناطق مختلفی نظیر اتیوپی، کلمبیا، کاستاریکا و کنیا تهیه شده‌اند. می‌توانید در میان خیابان تنگ پشت میز و صندلی های چیده شده، یا روی پله‌های خارج از محل کافه بنشینید و در نهایت آرامش از قهوه، دسرها، ساندویچ‌ها و کیک‌های بی‌نظیرش لذت ببرید. البته به یاد داشته باشید که کیک پنیر خانگی لیمو، یکی از بهترین گزینه‌های این مکان است.

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa Mahallesi, Kılıç Ali Paşa Mescidi Sk. 10/C, Beyoğlu

 

Ops Café

بوی فوق‌العاده قهوه هنگام گذر از کنار این کافه، بینی‌تان را نوازش می‌کند و شما را به داخل یکی از دنج‌ترین کافه‌های استانبول دعوت می‌نماید. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها در کاراکوی است که بازدید از آن را قویا توصیه می‌کنیم. در واقع نهایت کم ذوقی است که قهوه‌های این کافه را در کنار صبحانه دلپذیر و لیموناد خانگی تازه از دست بدهید.

آدرس: Kemankeş Mahallesi, Mumhane Cad. No:45/B, Beyoğlu

 

Unter

Unter که گوشه یک فروشگاه در سال ۱۹۶۰ در پشت یک خیابان پنهان افتتاح شد، تا مدتها گمنام بود تا اینکه در سال ۲۰۱۲، قهوه‌های بی‌نظیرش برای عموم مردم و گردشگران شناخته شد و حالا جمعیت بسیاری را خصوصا در آخر هفته‌ها به سوی خود جذب می‌کند. دکوراسیون زیبای این کافه، احساس و دیدگان شما را درگیر می‌کند و لذتی وصف ناشدنی را در کنار نوشیدن قهوه‌ایی با کیفیت برای مشتریان رقم می‌زند.

 

جدیدترین رستوران‌ها و کافه‌های استانبول

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa Mahallesi, 4 Necatibey Street, Karaali Kaptan St., Beyoğlu

 

Brew Coffee Works

این کافه در ورودی هتل Wings، شما را به نوشیدن بهترین قهوه‌های دنیا، تهیه شده از دانه‌های قهوه طبیعی و ارگانیک دعوت می‌کند. شما هرگز از دسرهای سرآشپزهای اسپانیایی سیر نخواهید شد!

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa Mahallesi, Gümrük Sk. No:26, Beyoğlu

 

Mums Café

بدون شک یکی از مکان‌هایی که بهترین قهوه‌های ترکیه را سرو می‌کند، کافه مامان است! این مکان دلپذیر که از روز افتتاح تا به امروز شهرت خود را از دست نداده، قهوه دلپذیر و به یاد ماندنی را به همه میهمانانش عرضه می‌کند. توصیه می‌کنیم یک بعد از ظهر را در این کافه، به خوردن این نوشیدنی بی‌نظیر در کنار سایر دسرها و کیک‌های تازه بگذرانید.

 

۵ کافه محبوب در محله بشیکتاش استانبول

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa Mahallesi, Fransız Gç Sokağı 1/16-17, Beyoğlu

 

مردمان خوش خوراک و شکم پرست ترکیه، از هیچ امکانی برای اغنای این میل غافل نشده‌اند و در سراسر این کشور می‌توان شاهد انواع رستوران‌ها، کافه‌ها و غذاهای خیابانی استانبول بود تا در هر لحظه بهترین و باکیفیت ترین امکانات را برای علاقمندان به گشت و گذار در شهرها سرو کنند. بی‌شک وقت گذرانی در کافه‌هایی که بهترین قهوه‌ها را در کاراکوی سرو می‌کنند، یکی از جالب‌ترین سرگرمی‌ها در کنار گردش و آشنایی با جاذبه‌های توریستی این منطقه از استانبول است.

۲۴ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران