معرفی ۶ کافه‌ جذاب در سفر به گوانجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
معرفی ۶ کافه‌ جذاب در سفر به گوانجو

گوانجو یکی از معروف‌ترین شهرهای گردشگری چین است که به سبب امکاناتی که دارد، مسافران زیادی را در طول سال به خودش می‌کشاند. شهری که به مرکز خریدها و شهربازی‌هایش شناخته می‌شود. شهری که اگر به آن سفر می‌کنید بهتر است بودجه‌ی خوبی داشته باشید. چرا که می‎‌توانید برترین خریدهای عمرتان را انجام بدهید. این شهر که در حدود ۱۲ میلیون نفر جمعیت دارد یکی از شهرهای مناسب چین برای سفرهای خانوادگی به شمار می‌آید. در سفرتان با تور گوانجو اگر به دنبال بهترین کافه‌ها برای داشتن خاطره‌انگیزترین لحظات هستید همراه ما باشید تا ۶ کافه‌ی مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


کافه Starbucks Shamian

این کافه یکی از بهترین و مجلل‌ترن کافه‌های شهر است که هم در فضای بیرونی و هم در فضای درونی‌اش می‌تواند از مشتریانش پذیرایی کند. کافه‌ای که منوی متنوعی دارد و با رفتن به آن در ساعات اولیه روز می‌توانید صبحانه نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که برای گیاهخواران پیشنهادهای ویژه‌ای دارد و از این جهت برای مراجعه شما می‌تواند بسیار مناسب باشد. چرا که بسیاری از غذاهای چینی‌ ممکن است با مذاق شما جور نباشد، اما غذاهای گیاهی جدای از آنکه سالم و تازه هستند، با ذائقه‌ی بسیاری از افراد نیز هماهنگی دارند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

کافه Westin Guangzhou

یک کافه‌ی مناسب برای آنهایی که می‌خواهند در کنار نوشیدنی‌ها و دسرها، غذاهای فست‌فودی نیز سفارش بدهند و نوش جان کنند. کافه‌ای که درهایش همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و برای آن‌هایی که صبحانه می‌خواهند، لذیذترین صبحانه‌ها را فراهم می‌آورد. کافه‌ای که البته می‌توانید روی دسرهای آن نیز حساب باز کنید. این کافه برای برگزاری قرارهای کاری یکی از کافه‌های مهم شهر به شمار می‌آید.

 

دیدنی‌های گوانجو در اولین سفر

کافه Moda

این کافه یکی از مشهورترین و بهترین کافه‌های گوانجو است که هم یک فضای بیرونی مناسب برای پذیرایی دارد و هم یک فضای درونی. کافه‌ای که درهایش را ساعت ۹ صبح باز می‌کند و تا ساعت ۱۲ شب از مشتریانش میزبانی می‌کند و با مراجعه به آن می‌توانید چیزهای مختلفی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. در این کافه می‌توانید نوشیدنی‌های گرم را با باقلوا سفارش بدهید و نوش جان کنید. می‌توانید بهترین و خوشمزه‌ترین بستنی‌ها را نوش جان کنید و همینطور اگر گرسنه هستید پیتزاها و پاستاهای مختلف آن را سفارش بدهید. جدای از پیتزا و پاستا می‌توانید انواع دیگری از فست‌فودها را در منوی آن بیابید. بنابراین در سفر به گوانجو جدای از نوش جان کردن قهوه‌ها و دسرها، برای نوش جان کردن غذا هم می‌توانید به این کافه مراجعه کنید.

کافه Maan

یک کافه‌ی عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای گیاهی سفارش بدهند و نوش جان کنند. کافه‌ای که بهترین آبمیوه‌ها را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای گرم و صمیمی که دسرهایش بین‌المللی هستند. اگر اهل بستنی هستید می‌توانید در این کافه بستنی‌های خوشمزه سفارش بدهید و نوش جان کنید. در سفر به گوانجو با رفتن به این کافه می‌توانید یک عصر خاطره‌انگیز داشته باشید.

 

بهترین رستوران‌های گیاهی گوانجو

کافه Lock Chuck

این کافه یکی از بهترین کافه‌های گوانجو است که در میان گردشگران جوان این شهر شهرت دارد. کافه‌ای که درهای آن همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و جدای از نوشیدنی‌های مختلف، با صبحانه‌های لذیذ و همینطور فست‌فودهای بی‌نظیر برای ناهار و شام از آنها پذیرایی می‌کند. یکی از مزایای ویژه این کافه ارائه اینترنت رایگان به مشتریانش است. کافه‌ای که نوشیدنی‌ها و غذاهایش را به صورت بیرون‌بر نیز سرو می‌کند. کافه‌ای صمیمی که صندلی‌های پایه‌بلند برای کودکان دارد. بنابراین یکی از بهترین کافه‌های گوانجو در سفرهای خانوادگی به شمار می‌آید. این کافه علاوه بر فضای داخلی، یک فضای خارجی نیز برای پذیرایی دارد.

 

سفرهای یک روزه از گوانجو

کافه Feelmore

یک کافه‌ی بی‌نظیر که برای نوش جان کردن انواع وعده‌های غذایی می‌توانید به آن مراجعه کنید. چرا که این مکان یک کافه رستوران است. کافه‌ای که برای گیاهخواران پیشنهادهای ویژه دارد و همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۷ شب درهایش به روی مشتریانش باز است. بنابراین اگر می‌خواهید وعده‌ی غذایی شام را در این کافه نوش جان کنید باید در ساعات اولیه شب به آن مراجعه کنید. کافه‌ای که فضای صمیمی و کوچکی دارد و جان می‌دهد برای نوش جان کردن یک وعده صبحانه.

 

۶ رستوران غذاهای حلال در گوانجو

۳۰ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران