تجربه سرما در کافه یخی کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
تجربه سرما در کافه یخی کیش

کم و بیش تمامی گردشگران و علاقه‌مندان به سفر با تور کیش با شرایط آب و هوایی این جزیره زیبا آشنا هستند. آنچه بیشتر افراد را از سفر به این جزیره در فصل تابستان باز می‌دارد آب و هوای گرم و شرجی کیش می‌باشد. اما خبر خوب اینجاست که امروزه گردشگران می‌توانند اوج سرما را در کافه یخی واقع در کیش تجربه کنند. اگر تصور جزیره کیش با دمای منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد برای شما جالب است پس با ما باشید تا با جزئیات این مکان آشنا شوید.

 

کافه یخی کیش

یکی از ابتکارهایی که در جزیره کیش دیده می‌شود کافه‌ای با دمای منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد است. به طوری که شما احتیاج به پوشیدن کاپشن‌های ضخیم و نوشیدنی‌های گرم خواهید داشت. امروزه این کافه برای اکثر گردشگران جذابیت زیادی داشته است. زیرا تجربه سرمای شدید در دل گرما می‌تواند برای هر شنونده‌ای جالب باشد. کافه یخی با دکورهای ساخته شده از یخ و موتورهای خنک کننده‌ای که درون آن به کار گذاشته شده دمای زیر صفر را ایجاد کرده‌اند.

میهمانان کافه یخی با آش رشته داغ و نسکافه پذیرایی می‌شوند. هزینه آش رشته و نسکافه به صورت رایگان است. البته باید قبل از ورود به آن بلیط ورودیه را تهیه کنید. البته به غیر از این‌ها می‌توانید نوشیدنی دلخواه خود را از منو کافه سفارش دهید.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به کیش

سبک معماری کافه یخی کیش

علاوه بر دمای پایین این کافه سبک معماری و طراحی داخلی آن نیز باعث شده است تا به جذابیت آن افزوده شود. به محض ورود به آن شاهد دیوارها و دکورهای یخی در این محیط خواهید بود. علاوه بر آن میز و صندلی‌هایی که برای نشستن مشتری‌های قرار داده شده است نیز از جنس یخ می‌باشند. دائما موسیقی‌های شاد و به روزی در این مکان در حال پخش شدن است که حس و حالی شاد و دوست داشتنی به آن می‌دهد. شما می‌توانید به کمک نورپردازی‌های جالب و دکورهای یخی که در این محیط قرار داده شده است عکس‌های رمانتیک و جالبی از خود بگیرید. پس به همراه داشتن دوربین عکاسی خود را در این کافه فراموش نکنید.

هزینه ورود به کافه یخی کیش

علاقه‌مندان به تجربه سرمای زمستانی در اوج گرمای سوزناک کیش برای ورود به کافه یخی باید هزینه‌ای ثابت صرفا جهت ورود به آن را پرداخت کنند. این کافه از دو قسمت کافی‌شاپ قطبی و کافی شاپ فسفری تشکیل شده است. بخش قطبی همان طور که از نامش پیداست بخش سرد کافه بوده و بخش فسفری مکانی مثل تمامی کافه‌ها است که می‌توانید از قلیان و سایر نوشیدنی‌های موجود در منو در محیطی دنج و آرام لذت ببرید.

 

 

برترین سواحل و پارک‌های ساحلی کیش

میهمانان بخش کافی‌ شاپ قطبی باید قبل از ورود ۵۰ هزار تومان بابت ورودیه پرداخت کنند. البته ناگفته نماند که به محض وارد شده به کافه به ازای هر نفر یک عدد کاپشن مخصوص برای تحمل دمای پایین محیط داده می‌شود. همچنین با آش رشته داغ و نوشیدنی گرم که معمولا نسکافه می‌باشد از شما پذیرایی می‌شود. هزینه این دو به همراه بلیط ورودی حساب شده و از شما هزینه‌ای جداگانه بابت آن‌ها دریافت نخواهد شد. البته ناگفته نماند که به غیر از این دو مورد هر چیز دیگری که از منو کافه یخی انتخاب کنید هزینه‌ای اضافی دارد که باید در حین خروج پول آن‌ را بپردازید.

برای ورود به بخش کافی شاپ فسفری نیز از شما بلیط ورودیه درخواست می‌شود. هزینه این بلیط ۲۰ هزار تومان می‌باشد. بعد از ورود می‌توانید با توجه به منو که در اختیار شما قرار داده می‌شود هر آنچه را که دوست دارید انتخاب و سفارش دهید. البته توجه داشته باشید مبلغی که در ابتدا پرداخت کردید صرفا جهت ورود شما به کافه بوده و برای هر نوشیدنی که انتخاب می‌کنید باید هزینه‌ای جداگانه بپردازید.

مسیر دسترسی و ساعات کاری کافه یخی کیش

حمل و نقل و پیدا کردن آدرس در جزیره کیش کار چندان دشواری نیست. زیرا اکثر رانندگان تمامی جاذبه‌های گردشگری کیش را می‌شناسند. علاوه بر آن جزیره مساحت چندان بزرگی ندارد. در نتیجه به راحتی می‌توانید هر مقصدی که در نظر دارید را پیدا کنید. کافه یخی کیش تقریبا در مرکز این جزیره (پشت هتل گلدیس) قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند در تمامی روزهای هفته برای گذراندن دقایقی شاد و متنوع به این کافه بروند. ساعات کاری آن در روزهای مختلف سال متفاوت است. اما در حالت کلی از ۶ عصر تا ۲ بامداد آماده سرویس‌دهی به مشتریان خود می‌باشد.

 

شرکت در جشنواره‌های تابستانی کیش

۲۰ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران