معرفی تور عکاسی در شهر شگفتی‌ها؛ دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی تور عکاسی در شهر شگفتی‌ها؛ دبی

دبی سرزمین سفرهای لوکس است که با مراجعه به آن می‌توانید زیباترین تصاویر عمرتان را شکار کنید. این شهر که شهر آسمان خراش‌های دنیاست پر از جاذبه‌های تفریحی است که می‌توانید از آنها بازدید کنید و لحظات خوشی را در آنها پشت سر بگذارید. شهری که صاحب بهترین صحراهای با امکانات است. صحراهایی که انواع سافاری‌های دبی را در آنها می‌توانید انجام بدهید و همینطور می‌توانید در آنها شب مانی کنید. شهری که سواحل زیبایی دارد و امکان انواع تفریحات آبی را به مسافران تور دبی می‌دهد. در سفرتان به این شهر اگر شور عکاسی در سر دارید و یا اساسا عکاس هستید و می‌خواهید در یک تور عکاسی شرکت کنید همراه ما باشید تا یک تور عکاسی جالب در این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


تور عکاسی برج خلیفه

این تور عکاسی یک تور خصوصی است که ۴ ساعت به درازا می‌کشد و در شب برگزار می‌شود. توری که تنها شرکت کننده‌اش خودتان هستید و یا گروهی که خودتان به راهنمای این تور معرفی می‌کنید. توری که در آن به دیدن بلندترین آسمانخراش دنیا می‌روید و راهنمایش درحالیکه زوایای مختلف برای عکاسی از این برج را به شما معرفی می‌کند، اطلاعات جالبی نیز درباره‌ی آن خدمتتان ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید با امکانات مختلف این تور آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

معرفی مرکز خرید دبی مارینا مال

برج خلیفه رفیع‌ترین آسمان خراش دنیا

برخ خلیفه بلندترین سازه‌ی ساخته شده به دست بشر است که در شهر دبی واقع شده و یکی از معروف‌ترین برج‌های دنیا است. این برج یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های دبی به شمار می‌آید که ۸۲۸ متر ارتفاع دارد و از ۱۶۳ طبقه تشکیل شده است. برجی که ساخت آن در سال ۲۰۰۴ میلادی آغاز و در سال ۲۰۱۰ به بهره‌برداری رسیده است. برجی که قرار بود نام آن برج دبی باشد، اما در روز افتتاحش شیخ محمد بن راشد آل مکتوم آن را به احترام خلیفه بن زاید برج خلیفه نامید. برجی که ۴۹ طبقه‌ی اداری دارد و یکی از بهترین هتل‌های دبی به نام هتل آرمانی در آن واقع شده است. این برج همچنین در محوطه‌ی خود یکی از برترین آب نماهای دنیا را دارد که در ادامه‌ی این مطلب خدمتتان معرفی خواهیم کرد. اما اکنون بد نیست بدانید که این برج را یک شرکت امریکایی با الهام از معماری اسلامی و طبیعت صحرا و گل طراحی کرده است.

آبنمای برج خلیفه دبی

این آبنما به عنوان بزرگترین آبنمای موزیکال دنیا شناخته می‌شود که در زمینی به وسعت ۱۳ هکتار واقع شده است. آبنمایی که فواره‌هایش قطره‌های آب را تا ارتفاع ۱۵۲ متری افشانه می‌کنند و در حوضچه‌اش ۸۳ هزار لیتر آب وجود دارد. در این آبنما ۶۶۰۰ چراغ در ۲۵ رنگ مختلف وجود دارد، تا با آهنگ‌های مختلف فضاهای متفاوت ایجاد کنند. شب‌ها این آبنما شروع به کار می‌کند و در یک شب کاری، ۲۵ آهنگ گوناگون با ریتم‌های متفاوت، رقص افشانه‌های آب این آبنما را همراهی می‌کنند و لحظاتی هیجان‌انگیز برای بازدیدکنندگان می‌سازند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید قطعه‌ی موسیقی امواج که توسط بیژن مرتضوی آهنگساز ایرانی ساخته شده است نیز جزو ۲۵ آهنگ پخش شده برای این آبنما است.

 

در برج‌های جمیرای دبی یک سفر لوکس و رویایی را تجربه کنید

آغاز تور عکاسی برج خلیفه دبی

این تور در ساعت ۵ عصر آغاز می‌شود و در این ساعت شما با راهنمای تور در دبی مال که در نزدیکی این برج واقع شده است قرار دارید. در این قرار شما با او آشنا می‌شوید، در یک کافه قهوه‌ یا یک یک نوشیدنی به دلخواه خودتان نوش جان می‌کنید و شما فرصت دارید اگر سوالی دارید بپرسید و از نگاه و سبک‌تان در عکاسی برای او بگویید تا او شما را برای عکاسی از برج خلیفه بهتر راهنمایی کند. همچنین اگر سه پایه ندارید و یا دوربین‌تان نیاز به سرویس دارد می‌توانید روی کمک راهنمایتان حساب کنید. بعد از این قرار شما به همراه راهنمایتان به برج خلیفه می‌روید.

نکات مهم درباره تور عکاسی برج خلیفه دبی

1- این تور به مدت ۴ ساعت به درازا می‌کشد و بهتر است لباس‌های راحت در آن به تن داشته باشید.
2- در این تور راهنما شما را با زوایای مختلف و مکان‌های مختلف این برج برای عکاسی آشنا می‌کند.
3- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام انجام بدهید و برای انجام ثبت‌نام می‌توانید به سایت www.viator.com مراجعه کنید.
4- تمامی هزینه این تور به هنگام ثبت‌نام از شما گرفته خواهد شد و اگر می‌خواهید در صورت کنسل کردن، هزینه تور به طور کامل به شما بازگردانده شود حداقل ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور باید حضورتان را لغو کنید.
5- این تور در دبی مال آغاز و در همین مرکزخرید حوالی ساعت ۹ شب به پایان می‌رسد.

۱۴ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران