۱۲ چیپس و اسنک سیب‌زمینی خوشمزه تایلندی

جاذبه‌های گردشگری تایلند
۱۲ چیپس و اسنک سیب‌زمینی خوشمزه تایلندی

در سفر به کشورهای مختلف، این فقط رستوران‌ها و غذاهای خیابانی نیستند که باید آن‌ها را امتحان کنید، گاهی چیزهای ساده‌تری هم هستند که می‌توانند تجربه‌ای خوشمزه از سفر شما باشند. مثلا در سفر با تور تایلند، می‌توانید از میان چیپس‌ها و اسنک‌های مختلفی که در بازار هستند، این‌هایی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم را امتحان کنید. چیپس‌های خاص و خوشمزه که طعم‌هایی متفاوت و خاص دارند. اگر به تور بانکوک رفته باشید، به راحتی می‌توانید همه‌ی این اسنک‌ها را پیدا کنید، اما در نهایت بیشترشان در شهرهای مختلف به فروش می‌رسند.


۱- Lay’s 2in1 Grilled Prawns & Seafood Sauce

این چیس خوشمزه از مارک Lay، در واقع دو طعم در یک بسته است. در یک بخش چیپس‌هایی با سس دریایی خوشمزه و کمی شور و در بخش دیگر چیپس‌هایی با طعم جالب میگوی کبابی که در نهایت یک ترکیب عالی را می‌سازند. این چیپس از بهترین‌ها در تایلند هستند و تقریبا در همه‌ جای این کشور پیدا می‌شوند.

 

در سفر به تایلند از جزایر فی فی دیدن کنید

Lay

قیمت: ۳۹ بات


۲- Tasto Pla Sam Rod

این چیپس بمبی از مزه‌های مختلف است. هم شیرینی سس دریایی را دارد و هم شوری چیپس‌های معمول بازار را. طعم خاص این چیپس باعث شده این احساس را داشته باشید که در حال خوردن چیپس ماهی هستید نه چیپس سیب زمینی. Tasto Pla Sam Rod از آن دست تنقلاتی است که احتمالا در سفر به تایلند، معتادش شوید.

Tasto Pla Sam Rod

قیمت: ۲۸ بات


۳- Lay’s Hot Chilli Squid

اگر نمی‌توانید به خودتان بقبولانید که در سفر به تایلند خوردن هشت پا را امتحان کنید، حداقل این چیپس خوشمزه با طعم هشت پا، یکی دیگر از محصولات شرکت Lay را انتخاب نمایید. این چیپس البته کمی تند است اما نه به اندازه چیپس تند.

 

مجموعه گراند پالاس یا کاخ بزرگ در تایلند

Lay

قیمت: ۳۰ بات


۴- Lay’s Miang Kam Krob Rod

چیپس‌های برند Lay در میان خود تایلندی‌ها نیز از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل است که تعداد زیادی از محصولاتش در لیست ماست. این چیپس متفاوت از محصولات این شرکت، کمی طعم لیمو دارد، اما ترشی آن زیاد نیست. همچنین می‌توانید کمی مزه‌ی فلفل تند، میگو و زنجبیل را نیز در آن بچشید.

Lay 

قیمت: ۲۹ بات


۵- Lay’s Salted Egg

این چیپس‌های خوشمزه همانطور که از اسمش معلوم است، طعم تخم‌مرغی نمکی دارند. البته این طعم از روی یک برند معروف برداشته شده که البته قیمت این بسته‌ها در تایلند بسیار کم‌‌تر است. Lay’s Salted Egg کمی سنگین‌تر از چیپس‌های معمول است.

 

تجربه خریدی متفاوت در بازار شناور پاتایا

Lay

قیمت: ۳۰ بات


۶- Manora’s Fried Shrimp/Crab Chips

این چیپس‌های بزرگ با طعم میگو نمکی که کمی فلفل سیاه نیز دارد، تنها ۲۵ بات قیمت دارد. چیپس‌های بسیار خوشمزه با طعم دریایی که به شدت اعتیاد آور نیز هستند.

Manora

قیمت: ۲۵ بات


۷- Party Caramel Snack

بر خلاف چیپس‌های معمول بازار، Party Caramel Snack مزه‌ای شیرین دارد. این چیپس‌های مقوی مخصوصا اگر در حال گشت و گذار باشید، انرژی رفته شده را بازیابی می‌کنند. از همین برند چیپس‌هایی با طعم شکلاتی، موزی و شیرین-تندی هم موجود است.

 

۷ تفریح زنانه در سفر به بانکوک

Party Caramel

قیمت: ۲۰ بات


۸- Lay’s Play Net Chilli Paste

دوباره به محصولات Lay برگردیم. این محصول از جدیدترین چیپس‌های Lay است که طعم تند داشته و فرم دایره‌وار آن خیلی جالب به نظر می‌آید. این چیپس تند در کنار مزه‌ی چیلی، مزه‌ی پیاز و سیر نیز در خود دارد و با قیمتی پایین به بازار عرضه شده است.

Lay

قیمت: ۱۹ بات


۹- Lay’s Crab Curry

خوراک خرچنگ کاری در تایلند بسیار پرطرفدار است و گردشگران زیادی نیز این غذا را در سفر به این کشور امتحان می‌کنند. تایلندی‌ها نیز این طعم را به صورت چیپس در آورده‌اند و شما می‌توانید از برندهای مختلفی ان را تهیه کنید که پیشنهاد ما به شما برند Lay است.

 

زیباترین مسیرهای پیاده‌روی در تایلند

Lay

قیمت: ۳۰ بات


۱۰- Arigato’s Cuttlefish Crackers

این مدل چیپس در دو طعم فلفلی و غیر فلفلی موجود است و همانطور که از اسمش پیداست، در آن طعم کاتلفیش و سس شیرین ماهی استفاده شده است. اگر با تندی چیپس مشکلی ندارید، حتما مدل فلفلی آن را میل کنید.

Arigato

قیمت: ۲۰ بات


۱۱- Carada Rice Ball Cuttlefish

این اسنک‌های گرد و خوشمزه در طعم‌های مختلف ارائه می‌شوند. اسنک‌های توپی بسیار خوشمزه که هم به صورت تند، هم نمکی و هم با سس ماهی به فروش می‌رسند.

 

راهنمایی برای تبدیل ارزهای مختلف در بانکوک

Carada Rice

قیمت: ۲۰ بات


۱۲- Snack Jack Green Pea Snack

این اسنک‌های خوشمزه‌ی سبز با طعم نخود فرنگی یک تجربه‌ی کاملا متفاوت برای کسانی خواهد بود که به اسنک‌های معمول عادت دارند. طعم نخود فرنگی در این اسنک آنقدر مشهود است.

Snack Jack

قیمت: ۲۰ بات

۰۷ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران