بازدید از گالری هنر در بهشت پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بازدید از گالری هنر در بهشت پاتایا

سفر با تور پاتایا با جذابیت‌های گردشگری فراوانی همراه خواهد بود. در این سفر تفریحات متنوع و گوناگونی متناسب با هر سلیقه و علاقه‌ای یافت می‌شود. اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر گالری هنر در بهشت می‌باشد که تمامی افراد را از کوچک تا بزرگ مجذوب خود خواهد کرد. در این مقاله قصد معرفی این گالری دیدنی و متفاوت را داریم. شما هم اگر به دنبال بازدید از مکان‌های متفاوتی هستید ما را در این مقاله دنبال کنید.

 

آشنایی با گالری هنر در بهشت (Art in Paradise)

گالری هنر در بهشت از جمله دیدنی‌ترین مکان‌هایی است که می‌تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند. چرا که این گالری علاوه بر به نمایش گذاشتن آثار هنری متفاوت باعث سرگرمی و تفریح بازدیدکنندگان نیز می‌شود. آنچه این گالری را از هم نوعان خود متفاوت می‌کند نقاشی‌های جالب سه بعدی است که با نهایت دقت و هنر رسم شده و به نمایش گذاشته شده‌اند. توسط خطای دیدی که در این نقاشی‌ها به سراغ شما خواهد آمد لحظات شاد و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از جمله موضوعات نقاشی‌ها می‌توان به طبیعت، حیوانات وحشی، مکان‌های تاریخی و ... اشاره کرد. از اصلی‌ترین سرگرمی‌های مردم در این گالری عکاسی‌های خنده‌داری است که می‌توانند به کمک این نقاشی‌ها برای خود ثبت کنند. پس یکی از بایدهای بازدید از این مجموعه به همراه داشتن دوربین عکاسی است که نباید فراموش کنید.

 

راهنمای گشت و گذاری زنانه در پاتایا

Art in Paradise

زیرمجموعه‌های گالری هنر در بهشت

گالری هنر در بهشت شهر پاتایا از بخش‌ها و زیرمجموعه‌های متنوعی تشکیل شده است. هر یک از این زیرمجموعه‌ها دارای جذابیت‌های خاص خود می‌باشند. از جمله مهم‌ترین و جذاب‌ترین آن‌ها عبارتند از:

 

  • DIORAMA 

DIORAMA جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین قسمت گالری هنر برای توریست‌های خارجی می‌باشد. چرا که در این بخش ماکت‌های سه بعدی از بناهای معروف تایلند ساخته شده است. در نتیجه مسافران می‌توانند در عرض چند دقیقه با تمامی این مکان‌های دیدنی تایلند از نزدیک آشنا شوند.

 

راهنمای سفر تنهایی به پاتایا جزیره زیبایی‌های تایلند

Art in Paradise

  • AQUA

یکی دیگر از جذاب‌ترین بخش‌ها مربوط به AQUA  می‌باشد. در این بخش شما می‌توانید تصاویر سه بعدی از اعماق اقیانوس را مشاهده کنید. این تصاویر به قدری واقعی هستند که گاهی اوقات می‌توانند باعث ترس و هیجان بازدیدکننده‌ها شوند.

AQUA

  • SAFARI

در زیرمجموعهSAFARI تصاویر سه بعدی از حیوانات وحشی و درنده وجود دارند. این تصاویر به گونه‌ای هستند که گویا همین الان یکی از این حیوانات از تابلو نقاشی بیرون می‌پرند و شما را شکار می‌کنند.   

 

  • CLASSIC ART 

بخشCLASSIC ART نیز با به نمایش گذاشتن نقاشی‌های جذاب از هنرمندان معروف یکی دیگر از پرطرفدارترین زیرمجموعه گالری هنر در بهشت می‌باشد که نباید در این گردش بازدید از آن را فراموش کنید.

 

بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی

CLASSIC ART

  • AYUTTAYA

AYUTTAYA  از جمله معروف‌ترین سلسله‌های تایلند می‌باشد که در زمان‌های دور در این کشور فرمانروایی می‌کردند. در سایه خلاقیت‌های به کار رفته توسط هنرمندان می‌توانید دقایق به یادماندنی را در کنار نقاشی‌های این سلسله تایلندی بگذرانید.

AYUTTAYA

  • EGYPT

اهرام مصر همواره برای هر کسی جذاب بوده است. به همین دلیل گالری هنر در بهشت بخشی را به خلق نقاشی‌های سه بعدی مربوط به مصر اختصاص داده است. بازدید از این بخش این حس را به شما خواهد داد که گویا در زمان سفر کرده و وارد مصر شده‌اید.

 

تفریح در تم پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

EGYPT

  • THAI

طبیعتا در بین تمامی این نقاشی‌های سه بعدی که در شهر پاتایا وجود دارد جای نقاشی‌های مربوط به فرهنگ و سنت تایلندی‌ها خالی است. به همین دلیل زیرمجموعه‌ای به نام THAI برای لذت بردن از جذابیت‌های فرهنگ تایلندی‌ها اختصاص داده شده است.

  • ANTASY  

سرگرم‌کننده‌ترین بخش این گالری FANTASY می‌باشد. در این قسمت شما می‌توانید عکس‌های خنده‌داری را از خود بگیرید و لحظات شادی را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید.

 

بهترین اسپاهای پاتایا را در کدام هتل‌ها پیدا کنیم؟

FANTASY

  • DINOSUAR

با وارد شدن به بخش DINOSUAR   این حس به شما دست خواهد داد که گویی این موجودات ترسناک دوباره زنده شده و شما با آن‌ها رو در رو شده‌اید. پس حتما دوربین‌های عکاسی خود را آماده کرده و وارد این بخش شوید.

DINOSUAR

بازدید از گالری هنر در بهشت

علاقه‌مندان به بازدید از گالری هنر در بهشت همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب می‌توانند از آن دیدن کنند. مدت زمانی که می‌توان برای بازدید از کل مجموعه در نظر گرفت حدودا ۲ ساعت می‌باشد. ناگفته نماند که برای ورود به آن باید بلیط ورودی تهیه کنید. نرخ بلیط‌ها برای گروه‌های سنی و توریست‌ها کمی متفاوت است.

  • هزینه بلیط برای بزرگسالان خارجی ۵۰۰ بات (واحد پول تایلند)
  • هزینه بلیط برای کودکان خارجی ۳۰۰ بات (واحد پول تایلند)
  • هزینه بلیط برای بزرگسالان و کودکان تایلندی ۱۵۰ بات (واحد پول تایلند)

گالری هنر در بهشت

از بهترین امکانات این گالری می‌توان به سیستم حمل و نقل رایگان آن اشاره کرد. در نتیجه مسافران می‌توانند کمی در کرایه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنند.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 27 خرداد 1400)

نظرات کاربران