معرفی بهترین تور عکاسی در دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
معرفی بهترین تور عکاسی در دهلی

دهلی پایتخت و یکی از اصلی‌ترین شهرهای گردشگری هند است. شهری پر از مکان‌های دیدنی و پر از رویدادهای تماشایی. رویدادهایی از انواع جشن‌ها و فستیوال‌ها گرفته تا رخدادهای عادی مربوط به ساکنان این شهر. شهری که مدرن شده است؛ چه در مناسبات میان شهروندانش و چه در شکل معماری‌اش اما هنوز روح سنت‌ها در آن جریان دارد. شهری که به جای‌جای آن می‌شود سرک کشید و لذت برد. شهری که تعداد زیادی از مردمانش زبان انگلیسی بلد هستند و می‌شود با آنها در سفر با تور هند ارتباط برقرار کرد. در سفرتان به دهلی اگر اهل هنر هستید و می‌خواهید در یک تور جذاب شرکت کنید همراه ما باشید تا تور عکاسی این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


تور عکاسی دهلی

اگر دوربین به دست هستید و می‌خواهید به دل رویدادها و مکان‌های توریستی شهر دهلی بروید، اگر می‌خواهید در این جستجوگری یک عکاس حرفه‌ای نیز همراهی‌تان کند، اگر برای عکاسی به برخی تجهیزات خاص نیاز دارید و می‌خواهید در دهلی به آنها دسترسی داشته باشید، شرکت در این تور برای شما عالی است. توری که بسیاری از هنرمندان؛ چه عکاس حرفه‌ای باشند و چه نباشند در آن شرکت می‌کنند و یک روز خاطره‌انگیزی را در سفر به دهلی برای خودشان رقم می‌زنند. این تور در حدود ۵ ساعت به درازا می‌کشد و قادر است کسی که در آن شرکت می‌کند را سرشار از تجربه‌‎های نو و هیجان‌انگیز کند. اگر می‌خواهید امکانات این تور را بیشتر بشناسید ادامه‌ی این مطلب را مطالعه کنید.

 

بازدید از مهمترین عبادتگاه‌های دهلی

امکانات تور عکاسی دهلی

این تور امکانات مختلفی برای شرکت‌کنندگانش در نظر گرفته است که از جمله مهمترین آنها به شرح زیر هستند:
1- سرویس رفت و برگشت به محل اقامت در دهلی: اگر محل اقامت‌تان داخل شهر دهلی باشد سرویس رفت و برگشت برای شما در نظر گرفته شده است و اگر خارج از شهر دهلی ساکن باشید می‌توانید مابه‌تفاوت هزینه رفت و آمد از بیرون شهر به داخل آن را بپریدازید تا برگزارکنندگان این تور ماشین برای شما بفرستند.
2- سرو غذاهای خیابانی: با شرکت در این تور می‌توانید یک وعده‌ی غذایی را مهمان برگزارکنندگان تور باشید. وعده‌ای جذاب با غذاهای خیابانی خوشمزه دهلی.
3- راهنمای عکاس: در این تور یک راهنما که خودش عکاس است و می‌تواند اگر مشکلی برای شما یا تجهیزات‌تان پیش آمد کمک‌تان کند، همراه‌تان است و این امکان یکی از بهترین و مهمترین امکانات‌های این تور است.

 

جذاب‌ترین محله‌های دهلی را بشناسید

با شرکت در این تور به دیدن چه مکان‌هایی می‌روید؟

با شرکت در این تور بیش از مکان‌های دیدنی شهر دهلی که خودتان می‌توانید بدون شرکت در تور عکاسی به دیدن آنها بروید، شما به دیدن بافت شهری دهلی، زیست روزمره‌ی مردمان و مکان‌هایی که رویدادهای مختلفی در آنها درحال جریان هستند می‌روید. البته این مکان‌ها خودشان از مکان‌های توریستی شهر به شمار می‌آیند؛ اما شامل بناها و موزه‌های معروف دهلی نیستند. مهمترین مکان‌هایی که با شرکت در این تور به دیدن آنها می‌روید موارد زیر هستند:

  • منطقه چاندنی چوک: این منطقه یکی از شلوغ‌ترین مناطق دهلی در سیصد سال گذشته به شمار می‌آید که مردمان این شهر، بیشتر خرید خود را از مغازه‌ها و بازار موجود در این منطقه انجام می‌دهند. در این منطقه از پوشاک تا خوراک را می‌فروشند و زیست عادی مردمان دهلی به روشنی پیداست.

  • بازار چاواری: این بازار یکی از قدیمی‌ترین بازارهای فروش وسایل و لباس‌های عروسی در دهلی به شمار می‌آید که بازدید از آن روی جذابی از شهر دهلی و رسومات مردم هند را به شما نشان می‌دهد.
  • بازار دوربین: با رفتن به این بازار اگر تجهیزاتی برای عکاسی نیاز داشته باشید می‌توانید تهیه کنید.
  • بازار نقره: این بازار یکی از قدیمی‌ترین بازارهای نقره و تزئینی‌های جهان است که در منطقه داریبا کالان واقع شده است. می‌گویند با فتح هند توسط نادرشاه افشار، او دستور اعدام شهروندان این منطقه را داده است و مغازه‌های آنها را غارت کرده است. البته به این روایت تاریخی شاید نشود چندان اعتماد کرد. رفتن به این منطقه در دهلی می‌تواند شما را از برخورد مردمان این کشور با جواهرات آشنا کند و همچنین اگر قصد خرید جواهرات در دهلی را داشته باشید، امکانش را برایتان فراهم آورد.
  • کتاب‌فروشی‌ها: رفتن به کتابفروشی‌های این شهر نیز از دیگر امکانات شرکت در این تور است که شما را با رفتار فرهیختگان دهلی آشنا می‌کند. کتاب‌فروشی‌های این شهر بسیار جذاب هستند.

 

گشت وگذاری شبانه در دهلی

هزینه شرکت در تور عکاسی دهلی

شرکت در این تور در حدود ۱۰۰ یورو برای شما هزینه ‌دارد و شاید اگر با بودجه‌ای محدود به دهلی رفته باشید، شرکت در این تور برایتان مقرون به صرفه نباشد.

۰۸ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران