معرفی بهترین هتل‌های لاکچری دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
معرفی بهترین هتل‌های لاکچری دهلی

دهلی پایتخت هند دارای برخی از بهترین هتل‌های شناخته شده برای مسافران تور هند است که اقامت در آن‌ها می‌تواند جیب شما را خالی کند. در این هتل‌ها خدمات ۲۴ ساعته پذیرش، اسختر و اسپا و کلی ویژگی‌های رفاهی مختلفی ارائه می‌دهند که سفر شما را خاطره انگیز کنند. به علاوه پرسنل با ادب و منظمی دارند که جز احترام از آن‌ها رفتارهای دیگری نمی‌بینید. دهلی دارای کاخ‌های باستانی، بازارهای سرزنده و دستور العمل‌های غذاهای خیابانی است. تنها چیزی که می‌تواند این سفر را تکمیل کند اقامت در هتل‌های لوکس است.

 

هتل تاج محل

وقتی حرف از هتل‌های لوکس دهلی باشد یکی از مواردی که به ذهن می‌رسد هتل تاج محل است که کیفیت آن روز به روز بهتر شد تا این که حالا دارای ۱۶۵ هتل در ۱۲ کشور دنیا است. ذاتاً این هتل هندی، هتل تاج محل گزینه‌ای برای سران ایالت‌ها و سایر مقامات بازدید کننده است. باغ ۶ هکتاری این هتل شما را از خیابان‌های شلوغ و پرهمهمه شهر دور کرده و روح و روان شما را آرام می‌کند. به علاوه هتل دارای رستوران‌های متنوع با طیفی از غذاهای مختلف است. در این هتل حتما از غذاهای لذیذ ژاپنی امتحان دهید.

آدرس: 1 Man Singh Road, South Block, Man Singh Road Area New Delhi, Delhi, 110001, India

 

The Oberoi

در سال ۲۰۱۸، پس از یک نوسازی تقریباً دو ساله که نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار (۸۱ میلیون پوند) هزینه داشت، Oberoi درهای خود را دوباره به روی میهمانان باز کرد. در شهری که به آلودگی هوا شهرت دارد، یکی از هوشمندانه‌ترین تصمیمات راه‌اندازی سیستم تهویه هوا بود. اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیز بزرگ‌تر شدند و هفت کافه و رستوران نیز افتتاح در آن افتتاح شد. سر تا پای این هتل از هر لوکسی که انتظار دارید مجلل‌تر است.

 

بهترین بوتیک هتل‌های گوا

آدرس: Doctor Zakir Hussain Marg, Delhi Golf Club, Golf Links New Delhi, Delhi, 110003, India

 

The LaLiT New Delhi

LaLiT که در محل Connaught Place واقع شده، یکی از مکان‌های پرطرفدار دهلی است ،که نزدیک به قلعه تاریخی سرخ دهلی، مسجد جامه و دروازه هند و همچنین امکانات مدرن از جمله موزه هنرهای مدرن و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته است. این ساختمان با ۱۸ طبقه ارتفاع دارای هنرهای ظریفی است که توانسته شخصیت خودش را حفظ کند. هر کدام از اتاق‌های این هتل را هنرمندان مختلفی به شیوه مختلف طراحی کرده‌اند. برای بازدید از یکی از بهترین کلاب‌های شبانه شهر، به کیتی سو، به لابی پایین هتل بروید.

آدرس: Fire Brigade Lane, Fire Brigade Lane, Barakhamba New Delhi, Delhi, 110001, India

 

Shangri-La’s Eros Hotel

این هتل با ۳۲۰ اتاق جذاب و مدرنش از هیچ رفاهی برای مهمانانش دریغ نمی‌کند و با وجود تعداد بالای اتاق‌ها مدیریت مجموعه بی‌نقص انجام می‌شود. در اینجا نیز همچون شانگری‌ لا در هنگ کنگ که از نقوش شرقی در طراحی داخلی و دکوراسیون آن بهره شده، در دهلی نیز از المان‌های هندی بهره گرفته‌اند. همچنین اسپای این مجموعه با اسم Chi، با مساحتی بیش از ۱۸۵۰ متر مربع روش‌های درمانی تایلندی و بالینی را ارائه می‌دهد که می‌توانید استفاده کنید. غذاهی چینی در اینجا عالی هستند و اگر ناهار چینی آن را از دست دادید نگران نباشید، Mister Chai برای عصرانه بهترین غذاهای خیابانی هندی را سرو می‌کند.

 

۵ هتل ۳ ستاره در جیپور برای اقامتی مناسب و ارزان

آدرس: 19 Ashoka Road, Janpath, Connaught Place New Delhi, Delhi, 110001, India

 

Andaz Delhi

این هتل سرگرم کننده و مدرن به عنوان یکی از هتل‌های لوکس با فضاهای باز اجتماعی و دیوارهای شیشه‌ای کف تا سقف شناخته می‌شود. اتاق‌ها مطبوع و روشن هستند، اما پرده‌های ضخیم و تاریک آن برای طلوع آفتاب صبح از به هم خوردن استراحت مهمانان جلوگیری می‌کند. گزینه‌های ناهارخوری جایگزین و سالم در AnnaMaya وجود دارد که همه روزه غذاهایی با مواد تازه را تهیه می‌کند.

آدرس: Aerocity New Delhi, Delhi, 110037, India

 

The Claridges

Claridges برای تجربه‌ای لوکس و به یادماندنی بدون این که جیب‌تان خالی شود انتخابی فوق‌العاده است. این هتل در دهه ۱۹۵۰ ساخته شده، اما هنوز هم احساس مدرسه قدیمی را دارد. رستوران Dhaba که طراحی داخلی فوق‌العاده با موارد دلخواه غذاهای کنار جاده‌ای هند را ارائه می‌دهد، غذاهای متنوع و دلخواهی را سرو می‌کند. در بین غذاهای این هتل حتی غذاهای گیاهی هم وجود دارد.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره جیپور برای اقامتی لوکس

آدرس: 12 Doctor APJ Abdul Kalam Road, Tees January Road Area, Motilal Nehru Marg Area New Delhi, Delhi, 110011, India

 

ITC Maurya

ITC Maurya یکی از هتل‌های دوستدار محیط زیست در جهان است. این هتل که پنل‌های خورشیدی آبش را گرم می‌کند، گل‌ها در پشت بام آن رشد می‌کنند و در سال ۲۰۱۹ این هتل تعهد کرد که پلاستیک‌های یکبار مصرف را از کاربرد هتل خود حذف کند. شیوه‌های پایداری که هتل به کار می‌برد، در کنار کلیه خدمات و امکاناتی که از هتل پنج ستاره مانند اسپا، مرکز تناسب اندام، فضای استخر با آرامش و سرویس اتاق انتظار دارید توامان ارائه می‌شود.

 

 

آدرس: Sardar Patel Marg, Akhaura Block, Diplomatic Enclave, Chanakyapuri New Delhi, Delhi, 110021, India

۲۶ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران