معرفی ۶ رستوران حلال در تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی ۶ رستوران حلال در تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان است و شهری که بهترین امکانات این کشور را در خود دارد. امکاناتی از لوکس‌ترین هتل‌ها و رستوران‌ها گرفته تا برترین امکانات تفریحی. این شهر پر از رستوران‌های گرانقیمت است اما در کنار رستوران‎های گرانقیمت این شهر می‌توانید بی‌شمار رستوران‌ ارزان قیمت نیز بیابید. همچنین می‌توانید انواع رستوران؛ از مکان‌هایی که غذاهای سنتی سرو می‌کنند تا مکان‌هایی که غذاهای بین‌المللی طبخ می‌کنند به تعداد فراوان پیدا کنید. در سفرتان با تور گرجستان به این شهر اگر به دنبال رستوران‌های با کیفیت برای نوش جان کردن غذاهای حلال هستید همراه ما باشید تا ۶ رستوران حلال این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رستوران هزار و یک شب

در تفلیس اگر می‌خواهید غذاهای حلال نوش جان کنید و در عین حال هوس غذاهای ایرانی نیز کرده‌اید این رستوران بهترین رستورانی است که می‌توانید به آن تشریف ببرید. رستورانی که انواع کباب‌های ایرانی را به همراه خورشت‌ها، دسرها و نوشیدنی‌های بی‌نظیر ایرانی برای شما سرو می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر برای یک سفر کاری به تفلیس رفته‌اید و همکاران خارجی نیز دارید، یک شب آنها را به این رستوران دعوت کنید تا آنها را با غذاهای درجه یک ایرانی آشنا کرده باشید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است.

 

بهترین رستوران‌های تفلیس برای چشیدن طعم جدیدی از غذاهای بین‌المللی

رستوران حلال تفلیس 

۲- رستوران تاج محل

یک رستوران هندی اصیل که غذاهای حلال برای مشتریانش سرو می‌کند و سرآشپزش قادر است کاری کند که مشتریان نه فقط برای یک بار، بلکه برای چندین بار به این رستوران مراجعه کنند. رستورانی که غذاهایش همگی تند و تیز هستند و در شب‌های سرد تفلیس بسیار می‌چسبند. این رستوران از نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی امتیاز بالایی دارد و به همین دلیل در میان گردشگران پرطرفدار است. از غذاهای حلال و معروف این رستوران می‌توان به نان سیر و مرغ طعم‌دار اشاره کرد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است.

رستوران حلال تفلیس

۳- رستوران مهاراجه

رستورانی عالی که بیشتر مشتریانش از میان توریست‌های ایرانی‌، هندی‌ و پاکستانی‌ هستند. رستورانی که غذاهای عالی هندی سرو می‌کند و فضای فوق‌العاده‌ای نیز دارد. فضایی با یک دکور سنتی و کمی بومی. فضایی که قادر است مشتریان زیادی را به خودش جذب کند. غذاهای این رستوران اندکی گران هستند اما بدون شک ارزش این را دارند که شما برای نوش جان کردن‌شان هزینه کنید. در سفرتان به تفلیس به شما توصیه می‌کنیم حداقل یک وعده‌ی غذایی‌تان را در این رستوران نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

۷ کافه‌ی شبانه مشهور تفلیس که شب‌هایتان را می‌سازند

رستوران مهاراجه

۴- رستوران سلطان

این رستوران یک رستوران ترکی بی‌نظیر است که طرفداران زیادی دارد. ترک‌ها آشپزهای درجه یکی هستند و غذاهایشان نیز مانند سرآشپزان‌شان معروف. در سفر با تور تفلیس اگر هوس کباب‌ها و دلمه‌ها را کردید می‌توانید روی این رستوران حساب ویژه باز کنید. رستورانی که دسرهایش نیز به اندازه‌ی غذاهایش مشهور هستند. رستورانی که در منویش جدای از غذاهای گوشتی، غذاهای گیاهی نیز می‌توانید پیدا کنید. بنابراین این رستوران یکی از گزینه‌های خوب برای گیاهخواران است و لازم است بدانید بادمجان‌های محشری نیز دارد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و شما برای نوش جان کردن صبحانه نیز می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

راهنمای سفری ۴ روزه به تفلیس؛ شهر تاریخی و دیدنی

 رستوران حلال تفلیس

۵- رستوران بیروت پاشا

در سفر به تفلیس اگر غذاهای عربی و لبنانی می‌خواهید نوش جان کنید این رستوران یک رستوران عالی برای شماست. جاییکه انواع غذاهای گوشتی را برای شما حلال سرو می‌کند. رستورانی ساده و صمیمی که برای گیاهخوار غذایی به نام فلافل را پیشنهاد می‌کند. فلافل از نخود درست می‌شود و غذایی است که در میان ما ایرانی‌ها نیز شهرت فراوانی دارد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. در سفرتان به تفلیس اگر خواستید اواخر شب شام نوش جان کنید می‌توانید با خیال راحت به این رستوران مراجعه کنید.

رستوران حلال تفلیس

۶- رستوران نایب

نایب از دیگر رستوران‌های مشهور ایرانی تفلیس است که مشریان زیادی دارد و غذاهای بسیار باکیفیتی برای مشتریانش سرو می‌کند. رستورانی که در ایران شبعه‌های زیادی دارد و به همین دلیل در میان ما ایرانی‌ها بسیار مشهور است. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و با دو وعده‌ی غذایی اصلی ناهار و شام از آنها پذیرایی می‌کند.

 

پنج مکان دیدنی در تفلیس که باید ببینید

رستوران حلال تفلیس

۳۱ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران